دریچه تکنولوژی اولین رندر از تبلت Galaxy Tab S7 Lite سامسونگ لو رفت - ژوانا

سامسونگ در ماه آگوست سال ۲۰۲۰ (مرداد ماه سال گذشته) از تبلت پرچمدار Galaxy Tab S7 رونمایی کرد و چند ماه بعد، از احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی ارزان قیمت (Lite) این تبلت خبر داد. اما اکنون پس از ماه‌ها Evan Blass، یکی از لیکرهای معروف محصولات سامسونگ، اولین رندرهای گلکسی تب S7 لایت را منتشر کرده است.

اولین رندرهای لو رفته از تبلت Galaxy Tab S7 Lite 5G سامسونگ، نمایشگر بزرگ ۱۲٫۴ اینچی LCD در کنار حاشیه‌های باریک چهار طرف فریم را به تصویر می‌کشد.

آن ‌طور که به نظر می‌رسد، گلکسی تب اس ۷ لایت سامسونگ دارای بدنه‌ی آلومینیومی بجای شیشه‌ای خواهد بود و در بدنه‌ی پشتی به دو دوربین مجهز خواهد شد؛ هر چند که متأسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین این تبلت سامسونگ در دست نیست.

مورد دیگر قابل توجه در طراحی بدنه‌ی پشتی تبلت گلکسی Tab S7 Lite 5G، قرار گیری نگه‌دارنده‌ی قلم هوشمند S Pen  است. احتمال می‌رود قلم محبوب سامسونگ داخل جعبه‌ به همراه دستگاه عرضه شود و با اتصال مغناطیسی به بدنه‌ی پشتی، به صورت بی‌سیم شارژ شود.

GalaxyTabS7Literender.jpg

در آخر می‌توان شاهد جای‌گیری درگاه USB-C و بلندگو در لبه‌ی پایینی تبلت بود که علاوه بر آن اسپیکر دیگری نیز در لبه‌ی بالایی قرار دارد که نوید بخش پخش صدای استریو خواهد بود.

با توجه به نام‌گذاری Galaxy Tab S7 Lite 5G برای این تبلت، می‌توان گفت احتملاً به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۵۰G کوالکام مجهز خواهد شد؛ در این صورت حداقل حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی در اختیار خواهد داشت.

به نظر میرسد تبلت گلکسی تب اس ۷ لایت ۵G سامسونگ در ماه ژوئن (خرداد ماه) در رنگبندی‌های نقره‌ای، صورتی،سبز و مشکی به همراه اندروید ۱۱ و رابط‌کاربری One UI 3.1 عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 155 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها