دریچه تکنولوژی بهترین لپ‌تاپ‌های پیشنهادی بر اساس قیمت (اردیبهشت 1400) - ژوانا

بی‌شک انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ در میان انبوهی از برندها کار وقت‌گیر و خسته‌کننده‌ای است. امروزه لپ تاپ با مدل‌های گوناگون و طیف‌ وسیعی از مشخصات در بازار موجود است ولی ما در شهرسخت‌افزار به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین لپ تاپ را بر اساس بودجه و انتظارات خود انتخاب کنید.

در جدیدترین لیست از «بهترین لپ تاپ های پیشنهادی» که برای «نوروز ۱۴۰۰» تدارک دیده‌ایم، به سراغ بهترین لپ تاپ‌های موجود در دسته بندی‌های استفاده روزمره و مولتی مدیا، مهندسی و طراحی، و در نهایت بازی رفته‌ایم و در هر بخش چند لپ تاپ را برای شما معرفی خواهیم کرد.

نکته ۱: با هدف بهبود ارائه مشاوره‌ خرید بهترین لپ‌تاپ‌های ماه، تصمیم به دسته‌بندی آن‌ها، بر اساس عملکرد و کاربرد گرفته‌ایم. از این پس بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار بر اساس کاربرد و قیمت دسته‌بندی می‌شوند. همچنین در بخش نظرات، می‌توانید به صورت رایگان از مشاوره متخصصان وب‌سایت شهر سخت افزار بهره‌مند شوید.

نکته ۲: شایان ذکر است که سیستم امتیازدهی به ویژگی‌هایی نظیر سخت افزار، باتری، نمایشگر و… با توجه به رده لپ تاپ، رقبا و قیمت آن صورت می‌گیرد.

نکته ۳: قیمت‌های درج شده بر اساس زمان نگارش مطلب بوده و با توجه به آشفتگی بازار، قبل از انتخاب و خرید کالا، از قیمت بروز لپ تاپ مطلع شود.

بهترین لپ‌تاپ‌های بازار با قیمت زیر ۱۴ میلیون تومان


لپ تاپ Acer Aspire A315-34-C3VD
لپ تاپ ایسر اسپایر A315-34-C3VD

قیمت: حدود ۹ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان با گارانتی آواژنگ
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: استفاده روزانه، وب گردی و اداری

1.jpg

در بین لپ تاپ های اقتصادی و ارزان قیمت بازار، لپ تاپ ایسر اسپایر A315-34-C3VD به دلیل داشتن بدنه باریک، قیمت مناسب و نمایشگر خوب به نسبت کلاس کاری، ارزش خرید مناسبی دارد. این مدل را می توانید برای استفاده های روزمره، اداری و وب گردی مورد استفاده قرار دهید. در بخش ارتقاء نیز حافظه رم و ذخیره سازی آن، قابل ارتقاء است.

به هر حال باید به یاد داشته باشید که با یکی از ارزان ترین لپ تاپ های بازار روبرو بوده و نباید انتظار پردازش های سنگین را از آن داشته باشید. این لپ تاپ برای پردازش های گرافیکی خود به تراشه گرافیکی مجتمع Intel UHD 610 متکی بوده و از پردازنده ۲ هسته سلرون اینتل بهره می برد.

1.JPG


لپ تاپ Asus VivoBook R565MA
لپ تاپ ایسوس ویووبوک R565MA

قیمت: حدود ۱۰ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان با گارانتی سازگار
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: استفاده روزانه، وب گردی و اداری

01.jpg

در بین لپ تاپ‌های اقتصادی، می‌توان گفت که تنها ایسوس و ایسر اقدام به استفاده از نمایشگرهای FHD کرده و در این میان ایسوس دست برتر را دارد. در نتیجه خرید مدل‌هایی نظیر VivoBook R565MA برای کاربرانی که کیفیت نمایشگر برای آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گزینه‌ای ایده آل هستند. این لپ تاپ با تکیه بر پردازنده پنتیوم N5030 و گرافیک مجتمع UHD 605، به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم که پیشنهاد می‌شود آن را تا ۸ گیگابایت ارتقاء دهید، گزینه‌ای مناسب برای استفاده‌های اداری، روزمره، حسابداری و مولتی مدیا است.

این لپ تاپ فاقد دیسک درایو بوده که البته کاهش ضخامت را مدیون همین مسئله است. وزن پایین با قابلیت حمل پذیری بالا، بدنه با طراحی عدم جذب اثر انگشت و استفاده از سیستم صوتی سونیک مستر را می‌توان جزو دیگر ویژگی‌های این مدل دانست. با توجه به قیمت، نقطه ضعف و انتقادی به این مدل وارد نیست. به هر حال به یاد داشته باشید که این گزینه برای کاربردهای مهندسی مناسب نخواهد بود.

2.JPG


لپ تاپ ASUS X540MB
لپ تاپ ایسوس X540MB

قیمت: حدود ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان با گارانتی آواژنگ
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: استفاده روزانه، وب گردی، طراحی و گرافیک و اداری

3.jpg

اگر به دنبال یک لپ تاپ اقتصادی با نمایشگر FHD با کیفیت و همچنین کارت گرافیک مستقل هستید، لپ تاپ ایسوس X540MB گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود. این محصول با بهره مندی از نمایشگر FHD و پشتیبانی از نزدیک به ۵۰ درصد از گستره رنگ NTSC، گزینه ای مناسب و اقتصادی برای افرادی است که با برنامه های طراحی و ادیت عکس و یا فیلم سر و کار دارند.

صفحه کلید بسیار ارگونومیک که برای تایپ های طولانی مورد استفاده قرار می گیرد، و همچنین وزن پایین از جمله دیگر ویژگی های این لپ تاپ هستند. پشتیبانی از درایو نوری ODD و امکان ارتقاء حافظه رم نیز دیگر ویژگی های لپ تاپ ایسوس X540MB به شمار می روند. این لپ تاپ را برای کاربردهای طراحی، روزانه، اداری و تایپ های طولانی توصیه می کنیم. به یاد داشته باشید که این مدل برای اجرای برنامه های ادیت و مهندسی سنگین که با CPU نیز سر و کار دارند، چندان مطلوب نیست.

3.JPG


لپ تاپ Lenovo IdeaPad S145
لپ تاپ لنوو آیدیاپد S145

قیمت: حدود ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان با گارانتی آواژنگ
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: استفاده روزانه، وب گردی، طراحی و گرافیک و برنامه نویسی

4.jpg

لپ تاپ لنوو S145 با چندین پیکربندی روانه بازارهای جهانی شده است. این لپ تاپ با توجه به مشخصات سخت افزاری خود ارزش خرید مناسبی به نسبت رقبا دارد. در این مدل نیازی به ارتقاء حافظه رم با توجه به پردازنده نداشته و از آنجایی که پردازنده های گرافیکی نسل دهم اینتل (سری G) عملکرد مناسبی را ارائه می دهند، می توانید آن را همرده با کارت های گرافیک ارزان قیمت بدانید.

این لپ تاپ برای کاربردهای روزانه، مهندسی سبُک، اداری، برنامه نویسی و مواردی از این دست مورد استفاده قرار دهید. تنها نقطه ضعف این لپ تاپ استفاده از نمایشگر HD است که متاسفانه لنوو قصد ندارد تا به استفاده از نمایشگرهایی با رزولوشن HD پایان دهد. نمایشگر این لپ تاپ می تواند تا زاویه ۱۸۰ درجه باز شده و این نیز یک ویژگی برای آن به شمار می رود. شایان ذکر است که این مدل به مانند بسیاری دیگر از لپ تاپ های مشابه فاقد درگاه USB-C بوده اما سه درگاه شامل دو USB 3.0 را یدک یدک می کشد.

4.JPG


بهترین لپ تاپ های بازار بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان


لپ تاپ HP 255G7
لپ تاپ اچ پی ۲۵۵ G7

قیمت: حدود ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان با گارانتی یکپارچه
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: استفاده روزانه، مهندسی اولیه، طراحی و گرافیک و برنامه نویسی

5.jpg

لپ تاپ اچ پی ۲۵۵ سری G7 به APU ساخت AMD در مدل معروف Ryzen 5 3500U مجهز شده. سخت افزار آن برای اجرای برنامه های گرافیکی، مهندسی نه چندان سنگین، برنامه نویسی و مواردی از این دست کافی است. به شما توصیه می کنیم که با نصب یک SSD در این لپ تاپ از آخرین توان سخت افزارهای آن بهره مند شوید. یکی از ویژگی های HP 255 G7 متریال بدنه با کیفیت آن است.

همچنین باتری مورد استفاده در این لپ تاپ به نسبت همتایان از توان بالاتری برخوردار بوده و نسل جدید نمایشگرهای HP با رزولوشن FHD نیز این مدل را همراهی می کنند. یکی از نکات جالب توجه، استفاده از نمایشگر IPS در این لپ تاپ میان رده است که بدون شک یک امتیاز بزرگ برای آن به شمار می رود. HP 255 G7 فاقد پورت USB 2.0 بوده و خوشبختانه تمامی رابط های آن USB 3.0 هستند. اگر وجود درایو نوری برای شما اهمیت دارد، باید بگوییم که HP 255 G7 از درایو DVD/RW بهره می برد.

5.JPG


لپ تاپ Asus ExpertBook P1510CJA
لپ تاپ ایسوس اکسپرت بوک P1510CJA

قیمت: حدود ۱۶ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان با گارانتی یکپارچه
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: استفاده روزانه، مهندسی اولیه، طراحی و گرافیک، کنفرانس و برنامه نویسی

06.jpg

اگر به دنبال یک لپ تاپ سریع هستید که برنامه‌های مبتنی بر حافظه‌های نیمه هادی و همچنین پردازنده را با سرعت بالایی پردازش کند، ExpertBook P1510CJA گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود. این لپ تاپ نیازی به ارتقاء سخت افزاری نداشته و برای کاربردهایی نظیر برنامه نویسی، تایپ‌های طولانی، برنامه‌های مهندسی، برنامه‌های گرافیکی (بدون رندر سنگین) و طراحی بسیار مناسب است.

یکی از ویژگی‌ها و البته برتری‌های این مدل به نسبت رقبای هم سطح، استفاده از نمایشگر IPS با کیفیت بالا به نسبت قیمت است. احتمالاً باتری ۳۲ واتی را می‌توان تنها نقطه ضعف این مدل دانست که باید همواره نگران استفاده از شارژر در کنار آن باشید. این لپ تاپ فاقد کارت گرافیک بوده و برای اجرای بازی‌ها مناسب نیست.

6.JPG


لپ تاپ ASUS VivoBook X509JB
لپ تاپ ایسوس ویووبوک X509JB

قیمت: حدود ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان با گارانتی یکپارچه
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: استفاده روزانه، مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی

7.jpg

یک لپ تاپ چند کاره که با قیمت مناسب و نمایشگر با کیفیت، دست رد به هیچ یک از نیازهای شما نخواهد زد. لپ تاپ ایسوس ویووبوک X509JB در پیکربندی مورد نظر ما دارای بدنه باریک، وزن پایین، نمایشگر با کیفیت به نسبت مدل های مشابه و سخت افزار مناسب به نسبت قیمت است. این لپ تاپ برای کاربردهای گوناگون، از برنامه نویسی گرفته تا رندر و … مناسب است. همچنین می توانید روی اجرای بازی های نسبتا قدیمی و E-Sport هم با آن حساب کنید.

در صورت اضافه کردن یک درایو SSD به آن، به حداکثر سرعت سخت افزارها دست خواهید یافت. صفحه کلید ارگونومیک برای تایپ های طولانی نیز از جمله دیگر ویژگی های این مدل به شمار می رود. با توجه به سخت افزارهای مورد استفاده، به جز اضافه کردن درایو SSD ارتقاء دیگری در این مدل نیاز نیست. پس می توانید روی آن برای تمام کاربردها حساب کنید.

7.JPG


لپ تاپ Acer Aspire3 A315-42-R42H
لپ تاپ ایسر اسپایر A315-42-R42H

قیمت: حدود ۲۰ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان با گارانتی یکپارچه
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: استفاده روزانه، مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی

08.jpeg

پردازنده‌های AMD Ryzen در برخی موارد سرعتی بالاتر از تراشه‌های هم‌رده از اینتل را به همراه دارند. Ryzen 7 3700 نیز از جمله پرچمداران این شرکت در نسل سوم است. این لپ تاپ با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD و با توجه به پردازنده مورد نظر، نیازی به ارتقاء نداشته و برای رندرهای CPU Based، بازی‌های E-Sport، برنامه‌های مهندسی، طراحی و مواردی از این دست کاملاً مناسب است.

 

این لپ تاپ فاقد کارت گرافیک مستقل بوده و پردازش‌های گرافیکی آن بر عهده گرافیک مجتمع RX VEGA 10 با ۲ گیگابایت حافظه گرافیکی است. متأسفانه این مدل فاقد گرافیک مجتمع بوده و این مسئله را می‌توان یک نقطه ضعف برای لپ تاپی در این رده قیمتی دانست.

8.JPG


بهترین لپ تاپ های بازار بین ۲۰ تا ۳۵ میلیون تومان


لپ تاپ Lenovo ThinkBook 15
لپ تاپ لنوو سینک بوک ۱۵

قیمت: حدود ۲۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان با گارانتی یکپارچه
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: استفاده روزانه، مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی

9.jfif

به عنوان یک لپ تاپ میان رده که دارای درایو SSD NVME بوده و کارت گرافیک مستقل را در کنار سخت افزارهای جدید یدک می کشد، Lenovo ThinkBook 15 که با کانفیگ های متنوعی عرضه شده است گزینه مناسب در برخی از پیکربندی هاست. این لپ تاپ به ترکیب ایده آل سخت افزاری مجهز بوده و در نهایت برای رسیدن به حداکثر کارایی در برنامه های مهندسی، می توانید حافظه رم آن را به ۱۶ گیگابایت ارتقاء دهید. این لپ تاپ از کارت گرافیک Radeon 630 2GB استفاده می کند که بیشتر برای اجرای برنامه ها طراحی شده است تا بازی.

وجود دو پورت USB-C در این مدل با امکان شارژ سریع را می توان یک ویژگی دانست. همچنین در کنار آن شاهد استفاده از پورت های USB 3.0 هستیم. وزن پایین و صفحه کلید با ارگونومیک بالا نیز از جمله دیگر ویژگی های این مدل به شمار می روند. این لپ تاپ می تواند در برنامه نویسی، تولید محتوای نه چندان سنگین، برنامه های گرافیکی و مواردی از این دست مورد استفاده قرار گیرد.

9.JPG


لپ تاپ Huawei MateBook D15
لپ تاپ هوآوی میت بوک D15

قیمت: حدود ۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان با گارانتی مدیا پردازش
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: استفاده روزانه، مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی

10.jpg

یکی از بهترین انتخاب ها در رنج قیمت زیر ۲۲ میلیون تومان، لپ تاپ هوآوی میت بوک D15 است که با دو پیکربندی عرضه می شود. این لپ تاپ که در کلاس اقتصادی هوآوی تولید شده است، ترکیبی مثال زدنی از متریال بدنه خوب، نمایشگر با کیفیت، سخت افزارهای مناسب و سرعت بالا است. در نتیجه می توانید به میت بوک دی ۱۵ به چشم یک لپ تاپ مدرن و همه کاره نگاه کنید که حتی از پس اجرای بسیاری از بازی ها نیز بر می آید. با این وجود انتظار پردازش های بسیار سنگین را از آن نداشته باشید.

این لپ تاپ به نمایشگر با کیفیت IPS مجهز بوده و اگرچه این مدل فاقد درایو نوری است، اما ضخامت کم و وزن پایین آن را جبران کرده اند. این لپ تاپ می تواند در تمامی برنامه های طراحی، گرافیک، ادیت و برنامه نویسی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین برنامه های مهندسی نیز دیگر بخش از عملکرد آن هستند. این لپ تاپ از پردازنده نسل دهم اینتل و کارت گرافیک میان رده MX 250 استفاده می کند؛ اما بهتر است که برای استفاده از آن در فکر اجرای بازی های سنگین و رندرهای مشابه نباشید. این مدل یکی از بهترین ها به نسبت رنج قیمتی خود است.

10.JPG


لپ تاپ HP ENVY X360 13Z
لپ تاپ اچ پی انوی X360 13Z

قیمت: حدود۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان با گارانتی سازگار
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: استفاده روزانه، مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی

011.jpg

اگر به دنبال یک اولترابوک شیک، باریک، سبُک، هیبریدی و لمسی هستید، می‌توانید روی HP ENVY X360 13Z حساب کنید. این اولترابوک هیبریدی در کلاس ۱۳٫۳ اینچی، با نمایشگر کاملاً لمسی IPS، برای کاربردهای طراحی، مهندسی و گرافیک پیشنهاد می‌شود. بر خلاف برخی از اولترابوک های هیبریدی، این مدل از سخت افزاری نسبتاً قدرتمند بهره برده با پردازنده ۴ هسته‌ای AMD Ryzen 3 4300U، قدرت پردازشی مناسبی را ارائه می‌دهد.

این لپ تاپ که مجهز به قلم HP Active Pen، بلندگوهای استریو ساخت کمپانی Bang & Olufsen را یدک می‌کشد. امکان گردش ۳۶۰ درجه‌ای نمایشگر و استفاده به عنوان یک تبلت بزرگ هم وجود دارد. اچ پی ENVY X360 13Z – AY000 می‌تواند برخی از بازی‌ها را با کیفیت متوسط اجرا کرده و در ساعاتی شما را سرگرم کند. به هر حال انتظار پردازش‌های بسیار سنگین را این اولترابوک هیبریدی نداشته باشید.

11.JPG


لپ تاپ Lenovo IdeaPad Gaming 3
لپ تاپ لنوو آیدیاپد گیمینگ ۳

قیمت: حدود ۲۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان با گارانتی یکپارچه
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی، بازی

12.jfif

شرکت لنوو در پی آن بود که لپ تاپ های مخصوص بازی ارزان قیمت و اقتصادی را خارج از نسخه های گیمینگ خود عرضه کند. در نتیجه به سراغ گروه آیدیاپد رفته و از سال گذشته، نسخه های مخصوص بازی آنها را نیز وارد میدان کرد. این گروه را می توان برای بازی و پردازش های سنگین در نظر گرفت. این مدل از پردازنده سری H نسل دهم اینتل استفاده می کند که برای همین منظور طراحی شده است.

ترکیب مناسبی از سخت افزارهای مخصوص بازی کلاس اقتصادی که در کنار یک SSD M.2، هرآنچه که مورد نیاز است در اختیار شما قرار می دهد. در صورتی که به دنبال اجرای برنامه های مهندسی با فایل های سنگین و بزرگ هستید، می توانید حافظه رم را به ۱۶ گیگابایت نیز ارتقاء دهید. این لپ تاپ فاقد زرق و برق های گیمینگ بوده و از نمایشگر IPS نوع ۱۲۰ هرتزی استفاده می کند. در برخی مدل ها نیز لنوو از نمایشگرهای ۶۰ و حتی ۱۴۴ هرتزی در این گروه استفاده می کند.

12.JPG


لپ تاپ HP 15-DW2100NE
لپ تاپ اچ پی ۱۵-DW2100NE

قیمت: حدود ۲۸ میلیون تومان با گارانتی مهر
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی، بازی و پردازش ها نیمه سنگین

13.jpg

لپ تاپ اچ پی ۱۵-DW2100NE از جمله محصولات جدید این کمپانی است که می توان آن را یک همه کاره نامید. این لپ تاپ می تواند بازی ها را با جزئیات و رزولوشن متوسط اجرا کرده و از سیستم شارژ سریع بهره می برد. بدین ترتیب که بیش از ۵۰ درصد باتری در کمتر از ۴۵ دقیقه شارژ می شود. این محصول به نمایشگر با کیفیت بالای IPS مجهز شده است.

همچنین طراحی بدنه، متریال و صفحه کلید این مدل نیز جزو برتری های آن به شمار می روند. لپ تاپ اچ پی ۱۵-DW2100NE را می توان یک میان رده رو به بالا دانست که نیازی به ارتقاء آن نخواهید داشت؛ مگر اضافه کردن یک درایو SSD. اجرای برنامه های مهندسی سنگین، طراحی، گرافیک و رندرهای نه چندان سنگین را به وظایف آن اضافه کنید. این لپ تاپ برای پردازش های بورس و برنامه نویسی نیز مناسب است.

13-13.JPG


لپ تاپ MSI GF63 Thin 10SCSR
لپ تاپ ام اس آی GF63 Thin 10SCSR

قیمت: حدود ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان با گارانتی یکپارچه
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی، بازی و پردازش های سنگین

14.jpg

باید بدانید که تفاوت چندانی بین لپ تاپ های این رده با تغییر قیمت ۲ تا ۳ میلیون وجود ندارد. مشخصات بسیاری از لپ تاپ های این رده مشابه یکدیگر است. لپ تاپ ام اس آی GF63 Thin 10SCSR یکی از گزینه های گیمینگ موجود است که برای بازی و پردازش های سنگین طراحی شده است. این لپ تاپ با طراحی باریک و وزن پایین، مدلی رقابتی برای طراحی است. این مدل به پردازنده ۶ هسته ای نسل دهم از نوع ۴۵ واتی مجهز است که در نهایت برای پردازش های سنگین و بازی طراحی شده است.

همچنین این لپ تاپ دارای پورت های مدرن I/O است و سیستم صوتی دالبی آن با دو اسپیکر قوی مثال زدنی است. سیستم تهویه Cooler Boost، سیستم اورکلاک خودکار، نمایشگر IPS نوع ۱۴۴ هرتزی با سرعت پاسخ به فرکانس ۳ میلی ثانیه، پشتیبانی از شبکه بدون سیم Wi-Fi 6 و امکان اجرای بازی های روز با جزئیات گرافیکی بالا را می توانید به جزئیات آن اضافه کنید.

13.JPG


لپ تاپ Acer Predator Helios 300 PH315-53-78PD
لپ تاپ ایسر پرداتور هلیوس ۳۰۰ PH315-53-78PD

قیمت: حدود ۳۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان با گارانتی امرتات
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی، بازی و پردازش های سنگین

15.jpg

ایسر بخشی از لپ تاپ های گیمینگ رده بالای خود را با نام تجاری پرداتور عرضه می کند. لپ تاپ Acer Predator Helios 300 PH315-53-78PD هم از جمله همین مدل ها است. اما چرا این مدل در بهترین های ما قرار دارد؟ استفاده از درایوهای SSD سریع، حذف کلی هارددیسک، RGB شگفت انگیز، سیستم صوتی قدرتمند، کیفیت بالای متریال بدنه، خنک کننده عالی و نمایشگر با کیفیت بالا از جمله ویژگی های این گروه هستند.

این لپ تاپ به دلیل استفاده از یک درایو SSD بسیار سریع، نهایت استفاده را از سخت افزارها کرده و هیچ نیازی به ارتقاء بخش حافظه نخواهید داشت. این مدل به سیستم کنترل توان سخت افزاری در حین استفاده از باتری مجهز است؛ در نتیجه برای استفاده از حداکثر پتانسیل آن، نیازمند اتصال لپ تاپ به برق شهر هستید. سیستم اورکلاک هوشمند و خنک کننده دستی هم از دیگر ویژگی های آن به شمار می روند. ایسر در این مدل از فن های فلزی استفاده کرده و خنک کننده ای مثال زدنی را ارائه می دهد. این درنده به نمایشگر ۱۴۴ هرتزی مجهز شده است.

14.JPG


بهترین لپ تاپ های بازار بالای ۵۰ میلیون تومان


لپ تاپ HP OMEN 15-DH1070
لپ تاپ اچ پی اومن ۱۵-DH1070

قیمت: حدود ۵۱ میلیون تومان با گارانتی نوآور همراه
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی، بازی و پردازش های سنگین

16.jpg

اچ پی در نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ Omen بهبودهای بسیاری را به ارمغان آورده است که ارزش خرید آنها بسیار بالا رفته است. از طراحی گرفته تا نگاه به جزئیات که تحسین برانگیز است. OMEN 15-DH1070 از نمایشگر IPS FHD با شدت نور ۳۰۰ نیت بهره می برد که رقم بسیار خوبی برای یک لپ تاپ مخصوص بازی است. همچنین این نمایشگر نزدیک به ۸۰ درصد از گستره رنگ NTSC را پوشش داده اما متاسفانه فرکانس آن تنها ۶۰ هرتز است. سپیکرهای استریو داخلی ساخت کمپانی Bang & Olufsen هم یک ویژگی مهم در این مدل است.

هدست گیمینگ HP OMEN 800 و ماوس گیمینگ HP OMEN 400 هم هدایایی هستند که به خریداران این نوت بوک ارائه می شوند. این لپ تاپ دارای سیستم شارژ سریع، سیستم تهویه OMEN Tempest Cooling، بدنه آلمینیومی با کیفیت بالا، کیبورد تمام رنگی RGB با امکان تغییر رنگ Back Light در چهار ناحیه به‌ صورت دلخواه و شبکه سریع Intel Wi-Fi 6 AX201 (2×2) را می توانید به دیگر ویژگی های این لپ تاپ اضافه کنید. این لپ تاپ برای اجرای تمام بازی های نسل نهم با جزئیات گرافیکی بالا در رزولوشن FHD کاملا مناسب است. همچنین با توجه به سخت افزارهای آن، می توانید روی رندرهای سنگین مهندسی نیز حساب کنید.

15.JPG


لپ تاپ MSI GS66 Stealth 10SFS Gaming
لپ تاپ ام اس آی GS66 Stealth 10SFS Gaming

قیمت: حدود۷۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان با گارانتی ماتریس
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی، بازی و پردازش های سنگین

017.jpg

یک غول گیمینگ با ظاهری متفاوت از MSI لپ تاپ گیمینگ MSI GS66 Stealth 10SFS Gaming از جمله پرچمداران موجود در ایران است که یکی از باریک‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ جهان بوده و دارای ویژگی‌هایی متعدد است. این لپ تاپ از خنک کننده قدرتمند Cooler Boost Trinity پلاس بهره برده و با مدار تغذیه توانمند خود، می‌تواند پردازنده Core i7-10875H را به راحتی از مرز ۴٫۸ گیگاهرتز عبور دهد.

سیستم صوتی Dynaudio، صفحه کلید LED RGB ساخت SteelSeries، نمایشگر ۳۰۰ هرتزی با پشتیبانی از G-Sync، نسبت نمایشگر به بدنه ۸۴ درصدی، سیستم ارتقاء آسان SSD و RAM، پشتیبانی از حالت سه نمایشگر همزمان، استفاده از کنترلرهای شبکه Killer و Wi-Fi 6، بهره‌مندی از پورت‌های گیمینگ با روکش طلا و استفاده از چیپست Intel HM470 را می‌توان از جمله ویژگی‌های این مدل دانست. با توجه به ویژگی‌های متعدد، بدون شک انتخاب GS66 Stealth 10SFS Gaming با دلایل بسیار توجیه پذیر است.

Capture.JPG



چنانچه هنوز نیاز به مشاوره دارید، بودجه و نوع استفاده خود را در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان شهرسخت‌افزار در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 645 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها