دریچه تکنولوژی دانلود کنید: درایور پایدار GeForce 466.11 برای کارت‌های گرافیک انویدیا - ژوانا

اگر یک کارت گرافیک یا لپ تاپ مجهز به یکی از پردازنده‌های گرافیکی سری GeForce انویدیا دارید، زمان دانلود و نصب درایور پایدار جدید فرا رسیده است. انویدیا درایور پایدار نگارش ۴۶۶٫۱۱ را با گواهی WHQL  مایکروسافت برای ویندوز منتشر کرد. در ادامه می‌توانید جدیدترین درایور کارت‌های گرافیک انویدیا را دانلود کنید.

درایور جدید انویدیا با بهینه سازی برای Mortal Shell همراه است که شامل پشتیبانی از هر دو Ray Tracing و DLSS می‌شود. همچنین انویدیا پشتیبانی از NVIDIA Reflex را برای بازی Valorant اضافه کرده است.

BBBSjUwNUy7DRa5T.jpg

تغییر دیگر این درایور اضافه شدن قابلیت کاهش نویز NVIDIA Broadcast به OBS است. لیست مانیتورهای سازگار با G-SYNC نیز گسترش یافته و حالا شامل مدل‌های LG 27GP950،LG 2021 B1 4K،LG 2021 C1 4K،LG 2021 G1 4K،LG 2021 Z1 8K و MSI MAG301RF نیز می‌شود.

طبق معمول این درایور نیز با رفع برخی مشکلات همراه است. از مشکلات برطرف شده می‌توان به نرخ فریم دهی پایین در Supreme Commander/Supreme Commander 2، سیاه شدن فایل‌های RAW در Adobe Lightroom، مشکل لگ زدن Microsoft Flight Simulator 2020 VR بر روی برخی سیستم‌ها و مشکل نمایش غیر عادی رنگ‌ها بر روی برخی مانیتورها پس از بوت شدن ویندوز را برشمرد.

برای دانلود درایور جدید GeForce Game Ready 466.11 WHQL انویدیا اینجا کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 182 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها