دریچه تکنولوژی زمان رسمی رونمایی از کارت‌های گرافیک جدید AMD Radeon RX 6700 اعلام شد - ژوانا

پس از گذشت یک سال از معرفی کارت‌های گرافیک سری Radeon RX6000 حالا به نظر زمان عرضه نسخه‌های بیشتری از این کارت‌ها نسبت به مدل‌های قبلی فرا رسیده است. در همین راستا حساب توییتری Radeon RX خبر از یک رونمایی بزرگ برا روز ۳ مارس (۱۳ اسفند) داده است.

سال گذشته شرکت AMD با معرفی کارت‌های گرافیک RDNA2 خود توانست مدل‌های جذابی را وارد بازار کند که توجه کاربران بسیاری به آنها جلب شد. این مدل‌ها شامل Radeon RX 6900 XT با قیمت ۱۰۰۰ دلاری، RX 6800 XT با قیمت ۶۵۰ دلاری و RX 6800 با قیمت ۵۸۰ دلار بودند که به تناوب در مورد ویژگی‌ها و عملکرد آنها با شما دوستان صحبت کرده‌ایم.

اما همانطور که عنوان شد پس از گذشت این مدت به نظر زمان رونمایی از مدل‌های جدید این سری فرا رسیده است. در همین راستا حساب توییتری رسمی Radeon RX خبر از یک رویداد بزرگ برای روز سوم مارس یا همان ۱۳ اسفند ماه را داده که به احتمال بسیار بالا می‌تواند مربوط به معرفی کارت‌های سری Radeon RX 6700 باشد.

rx6000-2.jpg

پست منتشر شده AMD همچنین به کارتی اشاره دارد که دو فن بزرگ و یک علامت R در مرکز آنها قرار گرفته و به صورت سنتی می‌تواند به کارت‌های پرچمدار و میان‌رده رو به بالا اشاره داشته باشد. این کارت‌ها که به احتمال فراوان همان سری RX 6700 خواهند بود در دو نسخه با و بدون پسوند XT عرضه شده و در آنها از تراشه‌های Navi 22 استفاده خواهد شد.

اما نکته جالب این رونمایی این است که به احتمال فراوان AMD آنها را برای رقابت با کارت‌های هم‌رده Nvidia روانه بازار خواهد کرد. همانطور که می‌دانید چند روز پیش تیم سبز، کارت گرافیک GeForce RTX 3060 را با قیمت ۳۳۰ دلار به صورت رسمی معرفی نمود و کاربران از امروز می‌توانند آن را سفارش دهند ولی به دلیل مشکلات بزرگ جهانی در چرخه ساخت تراشه‌های سیلیکونی، شاید زمان عرضه به کاربران بیشتر از حالت عادی باشد.

rx6000-3.jpg

رویداد معرفی کارت‌های گرافیک جدید AMD که به فصل سوم از سری رویدادهای Where Gaming Begins نام‌گذاری شده از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد و اخبار تکمیلی در این زمینه توسط شهر سخت افزار در اختیار شما دوستان قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 168 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها