دریچه تکنولوژی مشخصات، قیمت و طراحی گوشی گلکسی A73 سامسونگ افشا شد - ژوانا

امسال سامسونگ نسخه بهبودیافته‌ای از گوشی Galaxy A52 را تحت لوای A52s عرضه کرد اما تاکنون Galaxy A72 بدون تغییر باقی مانده است. حال اولین رندرها و جزئیات درباره گوشی جدید گلکسی A73 منتشر شده که جایگزین A72 می‌شود.

امروز افشاگر نام آشنا، OnLeaks رندرهای جدیدی از گوشی Galaxy A73 سامسونگ را منتشر کرد که رندرهای پیشین را تأیید می‌کند. حالا می دانیم گوشی جدید گلکسی A73 سامسونگ به یک صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر +FullHD مجهز است که یک دوربین سلفی را در ناچ حفره‌ای کوچک خود جای داده است. همچنین این گوشی دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه است.

عجیب اینکه به نظر می‌رسد گلکسی A73 از نظر مشخصات سخت افزاری به اندازه گلکسی A52s ارتقا پیدا نکرده و این منبع خبر از صفحه نمایش ۹۰ هرتزی داده است. این در حالی است که منابع پیشین وعده نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز را داده بودند.

گفته می‌شود دوربین اصلی پشتی گلکسی A73 سامسونگ به ۱۰۸ مگاپیکسل ارتقا یافته است اما مشخصات سایر دوربین‌ها مشخص نیست.

منبع مورد بحث خبر از به‌کارگیری چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G کوالکام را داده است و ظاهراً خبری از به‌کارگیری چیپست اسنپدراگون ۷۸۸G نیست. سامسونگ گوشی گلکسی A73 را با سیستم عامل اندروید ۱۲ روانه بازار خواهد کرد.

ظرفیت باتری گوشی گلکسی A73 سامسونگ ۵۰۰۰ میلی آمپر با شارژر ۳۳ واتی عنوان شده است. ضخامت گلکسی A73 سامسونگ ۷٫۶ میلی متر است که با احتساب برآمدگی دوربین در ضخیم‌ترین قسمت آن به ۹٫۳ میلی متر می‌رسد. این گوشی دارای گواهی IP67 بوده و تا عمق ۱ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه مقاوم است.

شایعات قیمت گوشی گلکسی A73 سامسونگ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت حافظه رم را ۴۴۰ دلار عنوان کرده‌اند. با این حال بر سر زمان عرضه گوشی A73 اختلاف وجود دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 147 views بار دسته بندی : گوشی موبایل تاريخ : 3 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.