دریچه تکنولوژی گوشی‌های سری آنر 60 ماه آینده میلادی رونمایی می‌شود - ژوانا

به نظر می‌آید آنر در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی‌های میان‌رده خود بوده و انتظار می‌رود گوشی‌های آنر سری ۶۰ تا ماه آینده میلادی معرفی شود. در همین راستا تصویری از پوستر این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است.

آنر پس از جدایی از هواوی پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده و  اخیراً با عرضه دو گوشی آنر ۵۰ و آنر ۵۰ لایت در بازار جهانی توانست سهم فروش از دست‌ رفته خود در دو سال گذشته را تا حد زیادی جبران کند. حال به‌نظر می‌آید که جانشین سری آنر ۵۰ می‌تواند زودتر از موعد راهی بازارها شود.

به تازگی گزارشی منتشر شده که گوشی‌های آنر سری ۶۰ تا ماه آینده میلادی در چین معرفی می‌شود. همچنین به‌تازگی گواهینامه ۳C گوشی Honor 60 نیز منتشر شده که برخی مشخصات این دستگاه‌ها را رسانه‌ای کرده است.

همچنین پوستری در فضای مجازی منتشر شده که نگاهی به طراحی قاب پشت سری Honor 60 دارد. به‌ نظر می‌رسد سری جدید هم مانند خانواده آنر ۵۰ به طراحی پنل پشتی با حلقه‌های دوگانه دوربین پای‌بند باشد. احتمال می‌رود که این سری هم شامل سه گوشی Honor 60 ،Honor 60 Pro و Honor 60 SE باشد.

آنر هنوز به‌صورت رسمی تاریخ معرفی سری Honor 60 خود را اعلام نکرده است. اما این دستگاه در وب‌سایت ۳C با شماره مدل GIA-AN00 فهرست شده و جزئیات شارژ سریع گوشی هوشمند آینده Honor هم رسانه‌ای گردیده است. این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی عرضه می‌شود که دقیقاً مشابه سرعت شارژ سری آنر ۵۰ حال‌حاضر است.

گوشی آنر ۵۰ در چین با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی عرضه شد و این در حالی است که مدل پرو از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. حتی مدل SE، با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی همراه است. بنابراین می‌توان انتظار داشت که اسمارت فون آنر با شماره مدل GIA-AN00 همان گوشی آنر ۶۰ یا مدل SE آن باشد.

شایعه شده که این دستگاه‌ها در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) در چین معرفی می‌شود. با این حال هنوز این شرکت تاریخ رسمی عرضه سری جدید را تایید نکرده است. اما مدل اصلی سری ۶۰ آنر دارای ناچ حفره‌ای نمایشگر در مرکز نمایشگر خود خواهد بود. این گوشی هوشمند دارای مجموعه دوربین چهارگانه بر روی قاب پشتی خود است. گفته می‌شود اسمارت فون مذکور دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ است.

در همین رابطه بخوانید:

گوشی آنر X30 با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ در راه است
– گوشی‌های میان‌رده آنر X30 Max 5G و آنر X30i 5G با نمایشگر بزرگ و تراشه دایمنسیتی معرفی شدند
– گوشی اقتصادی آنر Play 5 Vitality Edition با مشخصات فنی جذاب عرضه شد
– گوشی Honor Play5 Vitality در آستانه معرفی؛ دوربین سلفی دوگانه و نمایشگر ۹۰ هرتزی

مدل Pro این سری هم دارای ناچ حفره‌ای در مرکز صفحه‌نمایش بوده و از آرایش دوربین پنج‌گانه بهره می‌برد. در مورد سایر مشخصات خانواده سه‌تایی آنر ۶۰ اطلاعات دیگری در دسترس نیست ولی با این وجود انتظار می‌رود این شرکت چند تیزر را تا پایان این ماه در چین منتشر کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 176 views بار دسته بندی : گوشی موبایل تاريخ : 15 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.