دریچه تکنولوژی آماده‌باش شهرداری اصفهان برای مقابله با شرایط نامساعد جوی - ژوانا

حسن نظام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ در رابطه با آماده سازی تجهیزات و امکانات سازمان خدمات موتوری برای مقابله با شرایط نامساعد جوی اظهار کرد: در سازمان خدمات موتوری، برای فصل زمستان مکاتبه‌ای با مناطق مختلف شهر انجام و موارد لازم گوشزد شده است که تجهیزات و امکانات لازم برای رفع آبگرفتگی و برودت هوا را مهیا و آماده کنند تا در مواقع نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در سطح شهر مخازنی تعبیه شده که با شن و ماشه پر شده است تا در سراشیبی‌ها، بزرگراه‌ها و مکان‌هایی که ممکن است جاده یخ زده باشد، مورد استفاده قرار گیرد؛ تمام ماشین آلاتی که در اختیار مناطق قرار داده شده آماده به کار هستند تا در صورت لزوم از کامیون کمپرسی برای پاشیدن نمک و شن و ماسه استفاده شود.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان افزود: سازمان سه دستگاه «نمک‌پاش» دارد که دو عدد آن روی بنز ۱۹۲۱ نصب است و یک عدد دیگر روی بنز ۹۱۱ قرار دارد که در تابستان این کامیون‌ها به کمپرسی تبدیل شده و مصالح ساختمانی با آن جابه‌جا می‌شود. زمانی که جاده لغزنده است، ترکیب نمک و شن توسط دستگاه «نمک‌پاش» به صورت مکانیزه و با سرعت مطلوب در سطح معابر پخش می‌شود. در نظر داریم برای فصل زمستان این سه دستگاه را در بزرگراه دوطبقه امام خمینی، تقاطع غیر همسطح سردار سلیمانی و جنوب شهر مستقر کرده تا در صورت لزوم سریعاً مورد استفاده قرار گیرد.

نظام زاده با اشاره به آماده‌باش سازمان خدمات موتوری تصریح کرد: سعی کردیم تجهیزات این سازمان را بروز کنیم در این راستا تمامی تجهیزات مثل بیل‌ها، کامیون‌ها و گریدرها نیز آماده استفاده در روزهای بارانی و برفی است.

وی خاطرنشان کرد: در تجهیزات و امکانات کمبودهایی وجود دارد، اما اعتبارات لازم برای جبران آن در نظر گرفته شده است؛ البته با این وجود در صورت وقوع حادثه در سطح شهر آمادگی کامل داریم که نسبت به رفع آن مشکل اقدام کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: یک دستگاه جرثقیل ۱۵ تنی نیز خریداری شده است تا در صورت تصادف خودروهای سنگین مورد استفاده قرار گیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 146 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 19 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.