دریچه تکنولوژی آموزش افزایش سرعت گوشی‌های اندرویدی و کاهش کُندی (+ ویدئو) - ژوانا

کاهش سرعت گوشی‌های اندرویدی با گذر زمان اجتناب ناپذیر است. ما در این آموزش ویدئویی به شما می گوییم چگونه با برنامه‌های کاربردی سرعت گوشی اندرویدی خود را افزایش دهید. پیشنهاد می‌کنیم معرفی و آموزش برنامه‌های افزایش سرعت برای اندروید را از دست ندهید.

از دلایل کاهش سرعت و کُندی گوشی‌های اندرویدی می‌توان به افزایش تعداد برنامه‌های اجرا شده در پس زمینه، انباشت فایل‌های زائد و بلااستفاده اشاره کرد. به همین دلیل برخی از کاربران اندروید هرچند وقت یک‌بار برای بازیابی سرعت گوشی خود آن را Reset Factory می‌کنند. با این حال این کار با مشکلات زیادی همراه است و انجام آن بهترین فکر ممکن نیست.

برای افزایش سرعت گوشی‌های اندرویدی می‌توانید از برنامه‌هایی چون CCleaner و Phone Master استفاده کنید که بسیار مفید و مؤثر هستند.

screen-0.jpg

اما در بین گوشی‌های اندرویدی، محصولات هوآوی کمترین افت و کاهش سرعت را در دراز مدت دارند که علت آن استفاده از توانایی‌های مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی است. گوشی‌های جدید هوآوی با داشتن پردازنده شبکه عصبی مصنوعی (NPU) قادر به تحلیل چگونگی استفاده کاربر از گوشی هستند. این فناوری با یادگیری الگوی استفاده کاربر، به طور هوشمندانه اپلیکیشن های غیر ضروری یا کمتر مورد استفاده کاربر را می‌بندد که موجب کاهش کُندی، افزایش سرعت لود برنامه‌ها و کاهش مصرف باتری می‌شود.

همچنین رابط کاربری گوشی‌های هواوی با بهره گیری از الگوریتم‌های هوشمند مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی، مدیریت بسیار قدرتمندی در زمینه مدیریت حافظه رم دارد که باعث کُندی کمتر نسبت به بسیاری از گوشی‌های دیگر می‌شود.

بهتر است خودتان این ویدئو را ببینید تا با بهترین راه های افزایش سرعت و کاهش کندی گوشی‌های اندرویدی آشنا شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 297 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها