دریچه تکنولوژی آموزش تشخیص هدفون بی سیم تقلبی (فیک) شیائومی به آسان‌ترین روش ممکن - ژوانا

هدفون‌های بی سیم Earbuds و Airdots شیائومی و برند Redmi شیائومی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، با این حال متأسفانه در کشور ما اغلب هدفون‌های بی سیم شیائومی و ردمی تقلبی هستند. در این نوشتار دقیق‌ترین و بهترین روش برای تشخیص هدفون‌های بی سیم تقلبی (فیک) شیائومی را به شما آموزش می‌دهیم.

بسیاری هنگام خرید هدفون بی سیم Earbuds و Airdots شیائومی و ردمی به مندرجات جعبه آن و کیفیت ساخت بیرونی توجه می‌کنند. خبر بد اینکه بسیاری مواقع تشخیص هدفون فیک ردمی از روی جعبه آسان نیست.

معایب هدفون بی سیم فیک شیائومی ردمی
از معایب هدفون های بی سیم تقلبی شیائومی می‌توان کیفیت نامناسب صدا، داشتن نویز، دوام باتری کوتاه، عمر کوتاه باتری، خرابی زودهنگام، مشکل قطع شدن و هنگ کردن و نداشتن قابلیت حذف نویز را برشمرد.

20200627_133955.jpg

یک نمونه هدفون اصلی شیائومی

متأسفانه هدفون‌های فیک شیائومی توسط سازندگان بی شماری تولید می‌شوند و همین موضوع باعث می‌شود کیفیت آنها بسیار متفاوت باشد. در مواردی هدفون تقلبی شیائومی کاملاً غیرقابل استفاده است یا باتری آن زیر نیم ساعت تمام می‌شود اما در مواردی هم بلندی صدا خوب بوده و دوام باتری به گونه‌ای است که خریدار به تقلبی بودن آن شک نمی‌کند.

دقیق‌ترین و بهترین روش تشخیص هدفون بی سیم تقلبی شیائومی ردمی
هر آنچه که درباره روش‌های تشخیص Earbuds تقبلی شیائومی بر روی اینترنت خوانده‌اید را کنار بگذارید، ما دقیق‌ترین و بهترین روش برای تشخیص هدفون فیک شیائومی را به شما معرفی می‌کنیم.

کافی است اپلیکیشن مخصوص اندروید Bluetooth Scanner را از فروشگاه گوگل پلی دریافت کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید. پس از وصل کردن هدفون بی سیم شیائومی به گوشی خود، اپلیکیشن Bluetooth Scanner را اجرا کنید.

-216005_temp.jpg

کافی است در سربرگ Devices هدفون بی سیم شیائومی خود را پیدا کنید. حالا به عبارت نمایش داده شده مقابل Vendor دقت کنید. در صورتی که Vendor هدفون بی سیم شیائومی «هر چیزی غیر از» Dongguan Liesheng Electronic Co. Ltd یا Dongguan Hele Electronics Co. Ltd باشد، ۱۰۰ درصد تقلبی یا فیک است.

اغلب مواقع در هدفون های فیک شیائومی Unknown نمایش داده می شود که بیانگر تقلبی بودن آن است. همچنین در صورتی که هدفون شما اصل باشد، عبارت It semms to be orginal (not Fake) هم در دو سطر پایین تر نمایش داده می شود.

به همین سادگی می‌توانید به اصل بودن هدفون‌های بی سیم شیائومی پی ببرید. متأسفانه با اطمینان بالا می‌توان گفت بیش از ۹۰ درصد هدفون‌های بی سیم موجود در بازار ایران تقلبی و غیر اصل هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 154 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها