دریچه تکنولوژی افزایش قیمت و کاهش حجم بسته‌های اینترنت خانگی ADSL - ژوانا

بر اساس گزارش‌های دریافتی از کاربران «شهر سخت افزار»، برخی ارائه دهندگان اینترنت چون شاتل و آسیاتک اقدام به کاهش حجم ترافیک و افزایش قیمت برخی از بسته‌های اینترنت خانگی (ADSL) نموده‌اند. جزئیات کاهش حجم و افزایش قیمت اینترنت ADSL در بهار ۱۴۰۰ را در ادامه همین نوشتار بخوانید.

photo_2021-04-29_21-04-23.png

تصاویر دریافتی و بررسی‌ها نشان می‌دهد دست کم دو ISP آسیاتک و شاتل اقدام به کاهش حجم ترافیک و افزایش قیمت برخی از بسته‌های اینترنت ADSL خود نموده‌اند. برای نمونه یک کاربر می‌گوید قبلاً بسته ۴۲۰ گیگابایتی با سرعت ۸ مگابیت در ثانیه را با پرداخت مبلغ ۸۲ هزارتومان خریداری می‌کرد اما حالا قیمت همان بسته به ۱۰۹ هزارتومان افزایش پیدا کرده و در عین حال ترافیک آن به ۳۲۰ گیگابایت کاهش پیدا کرده است.

photo_2021-04-29_21-22-50.jpg

با بالا گرفتن اعتراض‌ها در اینستاگرام به شاتل، این ISP می‌گوید قیمت کنونی بسته‌های اینترنت ADSL بر اساس مصوبه های استاندارد و قانونی است و صرفاً برخی تخفیف‌های پیشین را تعدیل کرده‌اند. شاتل می‌گوید تعدیل تخفیف‌های ادعایی این ISP به ناچار و در پی شرایط اقتصادی کشور بوده است.

photo_2021-04-29_20-55-250.png

کاربر دیگری تصاویر بالا را برای ما فرستاده است و می‌گوید قیمت بسته‌های نقره‌ای آسیاتک افزایش پیدا کرده و حجم آنها کمتر شده است.

افزایش قیمت و کاهش حجم بسته‌های اینترنت ADSL در شرایطی رخ می‌دهد که پای هیچ‌گونه مجوز قانونی جدیدی برای افزایش تعرفه اینترنت در میان نیست یا دست کم علنی نشده است.

در صورتی که ISP شما نیز اقدام به افزایش قیمت و کاهش حجم بسته‌های اینترنت ADSL کرده است، لطفاً آن را در بخش نظرات پایین همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 291 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.