دریچه تکنولوژی اولین تصاویر واقعی از گوشی شیائومی 12 را ببینید - ژوانا

گوشی شیائومی ۱۲ قرار است فردا در تاریخ ۷ دی به همراه شیائومی ۱۲ ایکس و شیائومی ۱۲ پرو رسماً معرفی شود. اخیراً Evan Blass، لیکر مشهور، رندرهای لو رفته از این گوشی را به اشتراک گذاشت. به دنبال آن، یک منبع چینی به نام Zealer نیز اولین تصاویر واقعی را از گوشی‌های Xiaomi 12 یا ۱۲ پرو منتشر کرده است که در ادامه شاهد آن خواهید بود.

پس از انتشار نخستین رندرهای لو رفته از شیائومی ۱۲ توسط اوان بلاس، یک پست تبلیغاتی فاش شده از این گوشی هوشمند نیز برای نمایش طراحی و رنگ‌بندی آن توسط وی منتشر شد.

پست تبلیغاتی شیائومی ۱۲ نشان می‌دهد که این گوشی در چهار رنگ مشکی، آبی، صورتی و سبز عرضه خواهد شد. در قسمت جلویی دستگاه یک صفحه نمایش با ناچ حفره‌ای حضور داشته و در پشت آن نیز ماژول دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی تعبیه شده است. در اینجا چند عکس واقعی ااز گوشی شیائومی ۱۲ را مشاهده می‌کنید:

Xiaomi12-pic-2s.JPGXiaomi12-pic-3s.JPG

شایعات بیان دارد که گوشی شیائومی ۱۲ با صفحه نمایش ۶٫۲۸ اینچی خود نخستین گوشی پرچمدار جمع و جور این شرکت خواهد بود. این نمایشگر از نوع AMOLED با وضوح Full HD+ بوده و نرخ تازه‌سازی تصویر آن ۱۲۰ هرتز است. برای محافظت از چنین صفحه نمایشی، شیائومی یک محافظ گوریلا گلس Victus را روی پنل جلویی دستگاه در نظر گرفته است.

این گوشی به یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی مجهز خواهد بود. از طرفی، ماژول دوربین پشتی آن شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر خواهد بود.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، قدرت پردازشی شیائومی ۱۲ را با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1  تأمین می‌کند. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن از شارژ سریع ۶۷ واتی، شارژ بی سیم ۳۰ واتی و شارژ بی سیم معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های شایعه شده برای شیائومی ۱۲ می‌توان به اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI 13 و بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط Harmon Kardon اشاره کرد.

به گفته شرکت شیائومی، تصاویر واقعی که در بالا نشان داده شده متعلق به گوشی شیائومی ۱۲ پرو هستند و نه شیائومی ۱۲٫ در حالی که هر دو مدل طراحی بسیار مشابهی دارند، گفته می‌شود سنسورهای دوربین و دکمه‌های فیزیکی در این مدل بزرگتر از شیائومی ۱۲ هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 193 views بار دسته بندی : گوشی موبایل تاريخ : 27 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.