دریچه تکنولوژی اولین تصاویر گوشی‌های گیمینگ سری ROG 6 ایسوس افشا شد - ژوانا

به تازگی اولین تصاویر از دو گوشی پرچم‌دار گیمینگ ROG 6 و ROG 6 Pro ایسوس در فضای مجازی منتشر شده که از تغییرات جزئی در طراحی این محصول نسبت به نسل قبلی خبر می‌دهد.

ایسوس کمتر از یکسال پیش بود که از سری گوشی‌های ROG 5 رونمایی کرد. این سری شامل سه گوشی ROG Phone 5، ۵ Pro و ۵ Ultimate بودند. پس از آن در ماه آگوست (مرداد) نسخه جدید این گوشی‌ها با نام‌های ROG Phone 5s و ۵s Pro راهی بازار شدند.

اکنون هم به نظر می‌رسد این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های جدید گیمینگ در سال جاری میلادی بوده و در همین راستا نخستین رندرهای رسمی از این گوشی افشا شده است‌.

arog6-2.jpg

دو گوشی جدید سری ۶ ایسوس از لحاظ طراحی کاملا شبیه به سری قبلی خود بوده ولی با این حال، شاهد تغییراتی جزئی در طراحی ظاهری دوربین‌های گوشی، نمایشگر و گرافیک پنل پشتی آن‌ها بوده و در پشت گوشی هم شاهد مجموعه دوربین سه‌گانه با طرحی افقی در کنار هم هستیم. علاوه بر این نمایشگر ثانویه ROG Phone 6 از نمایشگر نسل قبلی این گوشی یعنی ROG Phone 5s بزرگتر است.

برخلاف طراحی اریب نمایشگر ROG 5، صفحه نمایش در سری جدید عمودی خواهد بود. جالب اینجاست که یکی از مدل‌های جدید این سری گوشی دارای نمایشگر بزرگتر و طراحی گرافیکی متفاوت در قاب پشتی خود خواهد بود.

به غیر از رندرهای اولیه ROG 6 اطلاعات دیگری در خصوص این گوشی منتشر نشده اما با توجه به الگوی معرفی و عرضه این گوشی و سری قبلی آن در مارس ۲۰۲۱، انتظار می‌رود که در چند ماه آینده این گوشی به بازار راه پیدا کند.

گوشی‌های سری ROG محصولات گیمینگ شرکت ایسوس هستند و در میان گیمر‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. از لحاظ فنی این گوشی‌ها در حد و اندازه محصولات پرچم‌دار ظاهر شده‌اند.

با فراگیر شدن بازی‌های موبایلی و رایگان در چند سال اخیر در همه‌ی کنسول‌ها، کاربران گوشی‌های موبایل نیز فرصت اجرای این بازی‌ها و تجربه‌ سرگرمی‌های مرتبط با آن را داشته‌اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 310 views بار دسته بندی : گوشی موبایل تاريخ : 2 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.