دریچه تکنولوژی اپل معرفی کرد: آی‌مک‌های جدید با رنگ آمیزی‌های جذاب، طراحی متفاوت و سخت افزاری قدرتمند - ژوانا

همان‌طور که انتظار می‌رفت، اپل در جریان رویداد  Spring Loaded، آی مک (iMac) های جدید خود را معرفی کرد. باریک‌تر، قوی‌تر و با رنگ آمیزی های بسیار جذاب. با آی مک های ۲۰۲۱ اپل آشنا شوید.

آی مک های جدید که در رنگ آمیزی های متفاوت عرضه می‌شود، با ۶ اسپیکر همراه است. در هر سمت، شاهد استفاده از سه اسپیکر هستیم. نسل جدید دیافراگم‌های مورد استفاده با خط برگشت بالا، صدای به یس غنی را تولید می‌کنند. این سیستم صوتی از دالبی اتموس نیز بهره می‌برد. آی مک های ۲۰۲۱ از تراشه اختصاصی اپل M1 بهره می‌برند که البته مسئله‌ای قابل انتظار بود. اپل در حال حذف سریع AMD و Intel از لیست محصولات خود.

000C-1.JPG

اپل ادعا می‌کند که آی مک های جدید به نسبت نسخه پیشین خود، تا ۸۵ درصد سریع‌تر هستند. در زمینه پردازش‌های گرافیکی نیز به ادعای این شرکت، تا ۵۰ درصد پرفورمنس بالاتری را شاهد هستیم. یادگیری عمیق در تراشه M1 منجر به افزایش سه برابری عملکرد در برخی از نرم افزارهای ادیت شده است. سیستم اشتراک گذاری محتوای آیفون و آیپد بر روی آی مک هم جزو ویژگی آی مک جدید اپل است.

000C-2.JPG

آی مک ۲۰۲۱ دارای ۴ پورت USB-C در قسمت پشت بدنه است؛ ۲ پورت از تاندربولت بهره برده و می‌تواند از خروجی ۶K نیز پشتیبانی کند. پورت‌های آداپتور در آی مک جدید افزون بر استفاده از پوشش کتان، به صورت مگنتی طراحی شده است. همچنین جالب است بدانید که پورت‌های شبکه LAN نیز به آداپتور متصل می‌شوند.

000C-4.jpg

کیبورد جدید آی مک در سه مدل متفاوت طراحی و عرضه می‌شود. در دو مدل شاهد حسگر اثر انگشت هستیم. یکی از کیبوردها دارای ابعادی بزرگ‌تر به نسبت دو نمونه اول است. ماوس‌های طراحی شده برای آی مک های جدید، هماهنگ با رنگ‌های کیس های iMac جدید هستند. اپل ادعا می‌کند که با تکیه بر تراشه M1 و استفاده از مادربرد، سیستم صوتی و خنک کننده جدید، موفق به کاهش ضخامت iMac به شکلی قابل توجه شده است.

000C-3.jpg

IMac به نمایشگرهای ۲۴ اینچی ۴٫۵K رتینا در نسل جدید مجهز شده است که به وضوح شاهد حذف حاشیه‌های آن به مقدار زیادی هستیم. این نمایشگر از فناوری Apple True Tone نیز برای توناژ خودکار استفاده می‌کند. به لطف وب کم جدید، امکان ارسال تصاویر FHD را خواهیم داشت. این مورد را به میکروفون بهبود یافته سه بعدی اضافه کنید.

اپل در این مراسم تأیید کرد که از بسته بندی گرفته تا خود iMac، از متریال های قابل بازیافت ساخته شده‌اند که این مسئله به حفاظت از محیط زیست کمک می‌کند. آی مک های جدید در ۷ رنگ آمیزی متفاوت، با قیمت‌های ۱۲۹۹ و ۱۴۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد. آی مک های جدید از نیمه دوم ماه مه در دسترس خواهند بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 149 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.