دریچه تکنولوژی بازگشت گوشی‌های اکسپریای سونی ؛ منتظر رویداد 25 فروردین ژاپنی‌ها باشید - ژوانا

همانطور که می‌دانید علیرغم استقبال چشم‌گیر از کنسول‌ پلی استیشن ۵ سونی، چند سال است این کمپانی ژاپنی در بخش گوشی‌های هوشمند عملکرد بسیار ضعیفی را از خود به ثبت رسانده است. در این راستا سونی قصد دارد در تاریخ ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) رویدادی برگزار کند و سری جدید گوشی‌های Xperia خود را معرفی نماید.

اگر به خاطر داشته باشید، جدیدترین گوشی سونی که به فروشگاه‌ها راه پیدا کرد، گوشی اکسپریا پرو است. سونی در حدود یک سال پیش گوشی اکسپریا پرو را در کنار گوشی Xperia 1 II معرفی کرد، اما هیچ‌گاه آن را وارد فروشگاه‌ها نکرد. در نهایت ژاپنی‌ها حدود دو ماه پیش گوشی Xperia Pro را با قیمت سرسام‌آور ۲۵۰۰ دلاری وارد بازار کردند، اما به دلیل طراحی و سخت‌افزار قدیمی آن، این گوشی فقط برای برخی مشاغل خاص مانند عکاسی کاربرد داشت و نتوانست کاربران زیادی را به خود جذب کند.

xperia-pro.jpg

بر اساس پوستر منتشر شده توسط سونی، این کمپانی قصد دارد سری گوشی‌های اکسپریا جدید خود را در تاریخ ۱۴ آوریل معرفی کند. این رویداد به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می‌شود و تمام علاقه‌مندان می‌توانند از کانال یوتیوب رسمی سونی و به صورت زنده به مشاهده‌ی این مراسم بپردازند.

xperia-event.jpg

اما انتظار کاربران و علاقه‌مندان از رویداد جدید Sony Xperia چیست؟ انتظار می‌رود یکی از محصولاتی که معرفی خواهد شد، پرچمدار جدید سونی با نام Xperia 1 III باشد. البته هم‌اکنون خبر یا افشاگری بزرگی در مورد پرچمدار جدید Sony منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود گوشی Xperia 1 III دارای یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی اولد (OLED) با رزولوشن ۴K و نسبت ابعاد ۲۱:۹ باشد که روشنایی صفحه نمایش آن نیز بهبود یافته است.

sony-flagship.jpg

گوشی Xperia 10 III نیز یکی دیگر از محصولاتی است که به احتمال زیاد در مراسم بعدی سونی معرفی می‌شود. حدود یک ماه پیش نتایج بنچمارک گیک‌بنچ این گوشی منتشر شد و حضور چیپست اسنپ دراگون ۷۶۵G و ۶ گیگابایت حافظه رم در Xperia 10 III افشا شد.

sony-xperia10.jpg

در این رابطه بخوانید:

– بالاخره عرضه گوشی سونی اکسپریا پرو آغاز شد؛ ۲۵۰۰ دلار برای فناوری‌های سال گذشته!
– اولین تصاویر از سونی اکسپریا ۱۰ III منتشر شد؛ باز هم همان همیشگی
– نخستین تصاویر از گوشی اکسپریا ۱ III نمایشگر تمام صفحه و دوربین جدید آن را به نمایش گذاشت
– بالاخره یک سال پس از معرفی، گوشی اکسپریا پرو سونی عرضه می‌شود!
– سونی Xperia 1 II رسماً معرفی شد؛ پرچمدار بی نقص ژاپنی با دوربین متحول شده
– آیا باید منتظر بازگشت گوشی‌های میان رده سری Compact سونی باشیم؟

علاوه بر این دو، خبرهایی از بازگشت نسخه‌ی کامپکت (Compact) و معرفی یک گوشی جمع‌وجور با نمایشگر ۵٫۵ اینچی منتشر شده، اما هنوز مشخص نیست این گوشی مختص بازار ژاپن است یا در دیگر مناطق جغرافیایی هم عرضه خواهد شد.

sony-compact.jpg

البته در نظر داشته باشید که محصولات مذکور هم‌اکنون فقط در حد شایعه هستند و در حال حاضر تنها زمان رویداد به طور رسمی مشخص شده است.

نظر شما در مورد عملکرد بخش گوشی‌های هوشمند سونی در چند سال اخیر چیست، آیا ژاپنی‌ها امسال می‌توانند با معرفی اسمارت‌فون‌های جدید به دوران طلایی خود بازگردند یا خیر؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 154 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها