دریچه تکنولوژی برترین انیمه‌های پسا آخرالزمانی - ژوانا

ایرانسل
تکنولایف

انیمه‌های پسا آخرالزمان، دنیایی را به تصویر می‌کشند که در آن انسان‌ها بعد از یک فاجعه بزرگ در حال تلاش برای زنده ماندن هستند. این فاجعه می‌تواند طاعون، حمله موجودات فضایی، جنگ جهانی، گرم شدن زمین و یا چیزی فرای کنترل بشریت باشد. تعداد زیادی از این داستان‌های پسا آخرالزمانی شما را مجذوب خود خواهند کرد اما تنها تعداد کمی از آنها می‌توانند با داستان فوق‌العاده و انیمیشن خیره کننده در میان دیگر داستان ها بدرخشند. با این توضیحات بیایید لیست ده انیمه برتر پسا آخر الزمانی خود را شروع کنیم. با ویجیاتو همراه باشید

Gargantia on the Verdurous Planet

وقتی که قهرمان ۱۶ ساله داستان ما lieutenant Ledo از اتحاد کهکشانی در حال جنگیدن با موجودی عجیب به نام Hideauze برای جلوگیری از انقراض بشریت بود کنترل ربات خود را از دست می‌دهد و در زمین غرق در آب سقوط می کند.

گروه بزرگی از کشتی‌های ردیاب که Gargantia نام دارند ربات را از اقیانوس بازیابی می‌کنند. lieutenant Ledo که فکر می‌کند ساکنان آن سیاره دشمن هستند دختری به نام Amy را به گروگان می‌گیرد و از آنجا فرار می‌کند. او به زودی متوجه اشتباه خود می‌شود و زندگی جدید را شروع می‌کند در حالی که خطری قریب‌الوقوع در کمین است.

Humanity Has Declined

بشریت به خاطر کاهش شدید رشد جمعیت در خطر انقراض است. دنیا به جایی تبدیل شده است که انسان‌های باقی مانده به همراه پری‌ها که موجوداتی کوچک با تکنولوژی بسیار پیشرفته که امنیت انسان‌ها برایشان اهمیت ندارند زندگی می‌کنند.

یک دختر جوان به عنوان میانجی رسمی ملل متحد برای حفظ صلح میان انسان‌ها و پری‌ها انتخاب شده است. اما کنترل کردن حوادثی که توسط پری‌ها به خاطر علاقمندی وافر وبیش از اندازه آن‌ها به شرینیجات ایجاد می شود به این سادگی‌ها نیست.

Ergo Proxy

زندگی خارج از شهر گنبدی شکل Romdo جایی که اخرین تمدن بشری در آن زندگی می‌کند بعد از رخ دادن یک فاجعه زیست محیطی غیر ممکن است Re-l Mayer نوه حاکم Romdo به همراه همکار AutoReiv اش به نام Iggy ماموریت دارد تا ویروس Cogito که باعث ایجاد خود آگاهی در ربات‌های انسان نما یعنی AutoReiv ها می‌شود را بررسی کند.

در حین بررسی آن‌ها با یک توطئه که توسط سیاه‌ترین گاناهان بشریت تحریک می شود مواجه می شوند. او به همراه Vincent Law که یک متخصص Autoreiv است تلاش می‌کند تا رازها و هدف اصلی موجودات افسانه‌ای به نام Proxies را برملا کند

Eureka Seven

Renton Thurston یک مکانیک است که در سایه میراث پدر مرحومش قرار گرفته است. تنها چیزی که باعث هیجان‌زده شدن او می شود سواری بر روی ذرات موج  Trapar است که در هوا پخش هستند.

او میخواهد برای لذت بردن از زندگی و ماجراجویی وارد یک گروه مزدور به نام Gekkostate شود. یک روز Eureka که یکی از اعضای این گروه است در خانه او سقوط می‌کند و او فرصت عضویت در این گروه را پیدا می‌کند.

Eureka از Renton  میخواهد که به عنوان کمک خلبان Nirvash typeZERO که یک ربات با قابلیت سواری بر روی ذرات موج Trapar به او کمک کند.

ایرانی کارت
Dicardo

Girls’ Last Tour

Chito و Yuuri تنها بازمانده‌های شهری هستند که در جنگ ویران شده است. ان‌ها دراشغال‌های اطراف مراکز نظامی به دنبال غذا و وسایل مورد نیاز برای زنده ماندن می‌گردند.آن‌ها که با تنهایی دست و پنجه نرم می‌کنند از یک دیگر حمایت می‌کنند و بار تنهایی را با هم تقسیم می‌کنند. آن‌ها زمان خود را صرف تمرین تیراندازی، کتاب خوانی و جنگ با گوله برفی می‌کنند.

Trigun

Vash the Stampede لقب The Humanoid Typhoon را به خاطر کشتن بی‌رحمانه مردم و نابود کردن شهرها برای سرگرمی به خود گرفته بود. به خاطر اعمالش جایزه ۶۰  میلیارد دلاری برای سر او در نظر گرفته شده بود. اما در حقیقت Vash قلبی مهربان دارد و ادعا می‌کند که تا حالا جان کسی را نگرفته است. برای کم کردن تاثیرش بر روی جامعه او توسط دو مامور بیمه به نام های Meryl و Milly دنبال می‌شود. اما به زودی او توسط گروهی افسانه‌ای از آدم کش ها تعقیب می شود که بلایای زیادی را وارد زندگی او می‌کنند.

Neon Genesis Evangelion

انسان‌ها در معرض انقراض قرار دارند و تنها امید آن‌ها سازمانی به نام Nerv تحت نظر ملل متحد است تا از آن‌ها با استفاده از ماشین های قول پیکر خود به نام Evangelions در مقابل موجوداتی به نام Angels محافظت کنند. Gendou Ikari که سر پرستی سازمان را بر عهده دارد به همراه هم کارانش به دنبال خلبانان سازگار با Evangelion است. زندگی معمولی Shinji Ikari وقتی که بعد از ملاقات با پدرش به اعماق Nerv برده می شود به شدت تغییر می‌کند. سرنوشت او این است که خلبان Evangelion Unit-01 باشد و بشریت را یک بار برای همیشه نجات دهد.

انیمه‌های مکا

Dr. STONE

زمانی که Taiju میخواست عشق ۵ ساله خود را به Yuzuriha بیان کند توسط یک نور کور کننده سبز رنگ که تمام بشریت را تبدیل به سنگ کرد متوقف می‌شود. بعد از اینکه هزاران سال بعد از حالت سنگی خارج می‌شود متوجه می‌شود که دنیا به کل تغییر کرده است و جنگلی سر سبز تمام دنیای مدرنی که او میشناخت را در خود فرو برده است.

او بعد از مدت کوتاهی دوست عاشق علم خود Senku را پیدا می کند که چند ماهی است از حالت سنگی خارج شده است و نقشه‌ای برای دوباره زنده کردن تمام بشریت کشیده است. اما طولی نمی‌کشد که ایدئولوژی او توسط افرادی که زنده شده‌اند به چالش کشیده می‌شود.

Gurren Lagann

Simon یک پسر جوان است که هیچ آرزویی ندارد در حالی که Kamina یک فرد با روح آزاد است. هردوی آن‌ها که در شهری در زیر زمین به دنیا آمده و بزرگ شده‌اند کلیدی برای فعال کردن یک ماشین جنگی قدیمی به نام Lagann را پیدا می‌کنند.آن‌ها به کمک Lagann ماجراجویی خود را زیر آسمان روشن به همراه Yoko شروع می‌کنند تا با Beastmen ها که موجوداتی رباتیک انسان‌نما هستند مبارزه کنند.

Attack on Titan

قرن‌ها پیش بشریت مجبور به زندگی در شهرهایی با که با دیوارهای بسیار بلند محاصره شده بودند به خاطر ترس از تایتان‌ها موجوداتی آدم‌خوار غول‌پیکر بودند شد .بعد از قرن‌ها ارامش یک تیاتان غول‌پیکر موفق به شکست یکی از این دیوار ها می‌شود و تلاش برای زنده ماندن در برابر این غول‌های آدم خوار شروع می‌شود. Eren Yeager که قهرمان داستان ما است مادرش را از دست می‌دهد و وارد یکی از شاخه‌های نیروهای نظامی می شود تا زندگی خود را صرف انتقام گرفتن از تایتان‌ها و نابود کردن تک تک آن‌ها کند.در این ماجراجویی بی‌رحم Mikasa Ackerman که خواهرخوانده Eren  و Armin Arlert که دوست بچگی اوست او را  همراهی می‌کنند.

دیگر مجموعه های این ژانر که ارزش وقت شما را دارند.

Seraph of the End: Vampire Reign, Sound of the Sky, Darling in the FranXX, Knights of Sidonia.

بیشتر بخوانید:

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 416 views بار دسته بندی : فیلم و سریال تاريخ : 6 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها