دریچه تکنولوژی بهترین دکتر طب سنتی در ایران کیست؟ به همراه آدرس مطب + شماره تلفن - ژوانا

بهترین دکتر طب سنتی دکتری است که علاوه بر داشتن علم کافی، دارای تجربه بسیار زیاد در این زمینه باشد. پزشکان بسیار زیادی در حال حاضر در زمینه طب سنتی فعالیت دارند اما تشخیص متخصص واقعی کاری بسیار دشوار است. ما در ادامه لیست بهترین پزشکان طب سنتی با قابلیت گرفتن نوبت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم، با ما در ادامه همراه باشید.

دکتر مجید امتیازی

دکتر مجید امتیازی مدرک دکترای حرفه ای پزشکی خود را در سال ۱۳۸۲ دریافت کرد. ایشان مدرک دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی را در سال ۱۳۹۰ از دانشگاه تهران دریافت کرد. دکتر امتیازی پس از تشخیص بیماری بسیاری از مشکلات بیمار را با استفاده از اصلاح تعذیه و گیاهان دارویی درمان می کند.

از جمله خدماتی که در مطب دکتر مجید امتیازی ارائه می شود می توان به تشخیص و درمان بیماری های چاقی، درمان دیابت، میگرن، فشار خون، مشاوره بارداری، نازایی، روماتیس، اضطراب، اطفال، آلرژی، داخلی و گوارش، کبد چرب و … اشاره کرد. تمامی این بیماری ها فقط و فقط با اصلاح تغذیه و تجویز گیاهان دارویی توسط دکتر مجید امتیازی درمان می شود.

آدرس مطب

یزد، میدان مهدیه، ابتدای خیابان طالقانی، جنب سازمان آتش نشانی، روبروی آزمایشگاه مرکزی،کوچه حنا(شهید فتوحی)، روبروی مسجد رسولیان

شماره تلفن

۰۳۵-۳۶۲۲۳۱۰۷_۰۳۵-۳۱۳۸۰۰۵۴

دکتر سید مرتضی امامی العریضی

دکتر سید مرتصی امامی العریضی از جمله پزشکان حاذق شیرازی در رشته طب سنتی است. دکتر العریضی مدرک دکتری طب سنتی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرده است. ایشان یکی از برترین دانشجویان اساتید بزرگ طب سنتی ایرانی از جمله استادان؛ اصفهانی، ناظم، عبادیان بوده اند. از دیگر افتخارات ایشان می توان به ارائه طرح های تخصصی در زمینه طب سنتی به وزارت بهداشت و درمان اشاره کرد. از ایشان به عنوان یکی از بزرگترین اساتید دانشگاه شیراز در زمنیه طب سنتی یاد می شود.

خدمات بسیار متنوعی در مطب ایشان به بیماران ارائه می شود که از جمله آن ها می توان به؛ درمان و تشخیص بیماری های گوارشی و کبدی، یبوست، سنگ کلیه، دیابت، چاقی و لاغری، حجامت، زالو درمانی و … اشاره کرد. اگر شما طرف قرار داد با بیمه های تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و بیمه خدمات درمانی باشید، هزینه های درمان برای شما بسیار کم خواهد بود.

آدرس مطب

فارس شیراز خیابان فلسطین بین چهارراه حکیمی و هدایت نبش کوچه ۳ فلسطین

شماره تلفن

۰۷۱۳۲۳۴۰۴۶۰

توجه : ایشان در درمانگاه امام رضا دانشگاه علوم پزشکی فارس، سلامتکده طب ستی بانو پروین دالکی و مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی فارس نیز در حال بررسی حال بیماران و انجام امور درمانی هستند. شما برای مشاهده آدرس و شماره تلفن می توانید به پذیرش ۲۴ مراجعه کنید.

دکتر فرهاد صبری

دکتر فرهاد صبری از جمله پزشکان حاذق طب سنتی در تهران هستند. دکتر صبری دارای مدرک تخصص بیهوشی از دانشگاه شهید بهشتی تهران هستند. ایشان پس از دریافت تخصص بیهوشی دست از تحصیل برنداشته و گواهی نامه بین المللی TCM در طب سنتی خود را از دانشگاه طب سنتی شانگهای چین دریافت کرده اند. در حال حاضر دکتر فرهاد صبری عضو هیئت مدیره انجمن طب سوزنی ایران و دبیر علمی انجمن طب سوزنی کشور هستند. از دیگر افتخارات ایشان می توان به سابقه چندین و چند ساله در دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد.

دکتر فرهاد صبری خدمات بی نظیری را در مطب خود ارائه می‌دهد از جمله این خدمات می توان به؛ ترک اعتیاد به روش سم زدایی فوق سریع (UROD) در کوتاه ترین زمان و در مراکز مجهز بیمارستانی با تسهیلات ویژه برای شهرستانی ها،رفع انواع دردها از جملهکمردردودردهایعصبی، آرتروز مفاصل و بیماری های اعصاب، چاقی و لاغری،رفع چین و چروک و زیبا سازی صورت، درمان میگرن و سردردهابا طب سوزنی، برطرف کردن جوش و آکنه، درمان اختلالات قاعدگی، کیست تخمدان،موهای زائد و درمان نازایی با طب سوزنی، درمان بیماری های روحی و ذهنی از قبیل افسردگی، استرس، بی خوابیو دردهای عصبی اشاره کرد.

آدرس مطب

مطب بعدازظهر:تهران- خیابان شریعتی-روبروی میرداماد-اول کوچه بیان-پلاک۲۳-طبقه دوم-واحد ۴(شماره تلفن:۲۲۸۸۵۰۹۰)

-مطب صبح: تهران- خیابان میرداماد-جنب برجهای اسکان-مرکز جراحی میرداماد-طبقه دوم (شماره تلفن: ۸۸۷۸۴۵۵۸)

شماره تماس

۰۲۱-۲۵۰۱۵۵۰۱

دکتر سمانه نوروزی

دکتر سمانه نوروزی از جمله بهترین پزشکان ایران در طب سنتی است. ایشان دکتری تخصصی طب سنتی ایرانی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرده اند. حوزه فعالیت ایشان شهر تهران است اما شما می توانید از هرجای ایران به صورت آنلاین با ایشان در تماس باشید و تمام مشکلات خود را حل کنید. بستر این امر در پذیرش ۲۴ آماده شده است.

آدرس مطب

تهران، کلینیک عالی مشاور، شهرک غرب، بلوار دریا، توحید ۶، کوچه عسگری، پلاک ۱۶، واحد ۱

تهران کلینیک شهرزاد، شهر زیبا، خیابان نیلوفر(بین نیلوفر ۴ و ۶) شماره تلفن:۰۲۱۴۴۱۷۷۱۵۱

شماره تماس

 ۰۲۱۸۸۵۶۱۲۱۷ _ ۰۲۱-۲۵۰۱۵۷۰۸

منشی ۹۰۲۴۱۹۵۵۵۰۰

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 304 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 4 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.