دریچه تکنولوژی تصاویر واقعی و مشخصات گوشی 5G گلکسی A82 سامسونگ پیش از معرفی لو رفت - ژوانا

همانطور که می‌دانید اخیراً خبرهای زیادی در مورد گوشی میان‌رده بعدی سامسونگ با نام گلکسی A82 5G یا گلکسی کوانتوم ۲ منتشر شده است. امروز نهایتاً تصاویر واقعی و مشخصات نهایی این گوشی افشا شد که طراحی مشابه گلکسی A82 با سری گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ را نشان می‌دهند.

چند روز پیش پوسترهای رسمی سامسونگ برای گوشی گلکسی کوانتوم ۲ توسط یکی از افشاگران کره‌ای منتشر شد که تقریباً تمام مشخصات این گوشی را افشا کرد. این منبع مدعی است گوشی Galaxy A82 5G یا همان Galaxy Quantum 2 در تاریخ ۲۱ آوریل (۳ اردیبهشت) معرفی می‌شود. همچنین گفته می‌شود گلکسی کوانتوم ۲ نام این محصول برای بازارهای داخلی است و در خارج کره جنوبی با نام گلکسی A82 5G شناخته خواهد شد.

quantum2-poster.jpg

مشخصات افشا شده از گوشی ۵G گلکسی A82 یا گلکسی کوانتوم ۲
طبق افشاگری‌های اخیر، گوشی گلکسی کوانتوم ۲ در ابعاد ۱۶۱٫۹ x 73.8 x 8.1 میلی‌متر و وزن ۱۷۶ گرم تولید می‌شود. این گوشی دارای یک نمایشگر ۶٫۷ اینچی داینامیک امولد (Dynamic AMOLED) با رزولوشن WQHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بوده که دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی گلکسی آ ۸۲ را در طراحی حفره‌ای (Infinity-O سامسونگ) قرار داده است.

بر اساس گفته‌های منابع آگاه، در قسمت پشتی میان‌رده‌ی بعدی سامسونگ یک ترکیب دوربین سه‌گانه حضور خواهد داشت که از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و پشتیبانی از لرزش‌گیری اپتیکال (OIS)، یک سنسور اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و میدان دید ۱۲۳ درجه‌ای و یک دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 تشکیل می‌شود.

Galaxy-A82-specs-design-leaked.jpg

پیش از این نیز با خبر شدیم که گوشی گلکسی کوانتوم ۲ به چیپست اسنپ دراگون ۸۵۵ پلاس مجهز بوده و از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. از دیگر قابلیت‌های افشا شده از این گوشی نیز می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی، اسلات microSD و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

در این رابطه بخوانید:

– طراحی و مشخصات گوشی گلکسی A82 سامسونگ را اینجا ببینید
– سامسونگ Galaxy A82 5G در راه است؛ نسل دوم انقلاب سامسونگ در دوربین متحرک
– نخستین جزییات از دوربین قدرتمند گوشی گلکسی A82؛ ویژه برای عاشقان عکاسی
– مشخصات گوشی گلکسی کوانتوم ۲ افشا شد؛ امنیت با طعم اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس
– سامسونگ گلکسی A52 و A52 5G را معرفی کرد؛ میان‌رده‌هایی همه چیز تمام

امروز دو تصویر واقعی از گوشی گلکسی آ ۸۲ یا همان گلکسی کوانتوم ۲ وارد فضای مجازی شده که شباهت طراحی این گوشی با سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس ۲۱ را به وضوح نشان می‌دهد. بر اساس افشاگری‌های قبلی، این گوشی در سه رنگ خاکستری، سفید و Light Violet عرضه می‌شود، اما هنوز از محدوده قیمت آن خبری نیست.

Samsung-Galaxy-Quantum-2-live-shots.jpg

نظر شما در مورد گوشی گلکسی آ ۸۲ سامسونگ چیست، آیا در صورت صحت اطلاعات افشا شده خرید این گوشی را پیشنهاد می‌کنید یا دیگر میان‌رده‌ها را ترجیح می‌دهید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 205 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها