دریچه تکنولوژی تصاویر واقعی گلکسی اس 22 اولترا را برای اولین بار ببینید؛ زیبای مشکی - ژوانا

دقیقاً یک هفته پیش رندرهای گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا که قرار است در رنگ‌های مشکی، سبز و سفید به بازار بیاید منتشر شد و حال یک ماکت از رنگ مشکی این مدل توسط یک اکانت توییتری به نمایش گذاشته شده رنگ زیبا و گوشه‌های جذاب این دستگاه را به ما نشان می‌دهد.

 با توجه به این ماکت و شایعات قبلی تقریباً مطمئن هستیم که Galaxy S22 Ultra قرار است به عنوان جایگزینی برای گوشی‌های سری نوت به بازار بیاید و شاید حتی نام آن نیز به Galaxy S22 Note تغییر پیدا کند. با این وجود در حال حاضر به نظر می‌رسد که گلکسی اس ۲۲ با با جایگاهی برای قلم S Pen و نمایشگر AMOLED دارای فناوری LTPO که نرخ بروزرسانی متغیر و حداکثر ۱۲۰ هرتزی را برای آن به ارمغان می‌آورد، به میدان خواهد آمد.

این گوشی بسته به مکان عرضه قرار است با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ به عنوان مغز پردازشی عرضه شود که هر دوی آن‌های با فناوری ساخت تراشه ۴ نانومتری سامسونگ تولید خواهند شد. Galaxy S22 Ultra از بلندگوهای استریو برخوردار بوده و گواهی ضد آب IP68 را نیز دریافت کرده است. در پشت دستگاه نیز دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با فناوری تجمیع پیکسل ۹ در ۱ در نظر گرفته شده است.

S22DUMMY2.jpg

علاوه بر موارد فوق، ماژول دوربین P شکل اس ۲۲ اولترا از لنز اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و همچنین لنز تله‌فوتوی ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اوپتیکال ۳ برابری تشکیل شده است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای تامین انرژی درون این دستگاه تعبیه شده که از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌نماید.

باید به این نکته اشاره کنیم که سامسونگ در سال آینده میلادی به دلیل وجود گوشی پیکسل ۶، رقابت سخت‌تری در بازار گوشی‌های اندرویدی خواهد داشت و از این رو باید برای حفظ سهم خود، محصولاتش را کمی ارزان‌تر قیمت‌گذاری نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 333 views بار دسته بندی : گوشی موبایل تاريخ : 27 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.