دریچه تکنولوژی تماشا کنید: اولین ویدیوی رسمی جعبه گشایی گوشی میت X2 هواوی - ژوانا

همانطور که می‌دانید روز گذشته شرکت هواوی از جدیدترین گوشی تاشوی خود با نام میت X2 رونمایی کرد و قصد دارد تا پایان هفته آن را برای رقابت با گوشی‌های گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ سامسونگ وارد بازار کند. در این راستا اخیراً ویدیوی رسمی جعبه گشایی گوشی Mate X2 منتشر شده است که در آن جعبه‌ی پر محتویات و بزرگ آن را شاهد هستیم.

روز گذشته شرکت هواوی در مراسمی آنلاین از گوشی میت ایکس ۲ به عنوان جدیدترین پرچمدار خود در عرصه‌ی گوشی‌های هوشمند تاشو رونمایی کرد. این گوشی دارای نمایشگر اصلی ۸٫۰ اینچی از نوع اولد تاشو (Foldable OLED) با رزولوشن ۲۲۰۰ x 2480 پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. اما نمایشگر کوچک‌تر یا ثانویه‌ی این گوشی، یک صفحه نمایش ۶٫۴۵ اینچی اولد با رزولوشن ۱۱۶۰ x 2700 پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است.

specs.jpg

گوشی میت ایکس ۲ دارای چیپست پرچمدار Kirin 9000 هواوی بوده که با فناوری ساخت ۵ نانومتری تولید شده و دارای هشت هسته‌ی پردازشی و پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP24 است. از نظر نرم افزاری نیز این گوشی به رابط کاربری EMUI 11 و سیستم عامل اندروید ۱۰ مجهز است، اما مانند دیگر محصولات هواوی به دلیل تحریم‌های آمریکا از خدمات گوگل پلی پشتیبانی نمی‌کند.

پرچمدار تاشوی جدید هواوی دارای یک ترکیب دوربین چهارگانه در قسمت پشتی بوده که از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیری اپتیکال (OIS) و گشودگی دیافراگم f/1.9، یک سنسور تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با لرزش‌گیری اپتیکال و گشودگی دیافراگم f/2.4، یک سنسور تله‌فوتوی پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری و گشودگی دیافراگم f/4.4 و یک دوربین اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 تشکیل شده است.

camera.jpg

اکنون به سراغ ویدیوی جعبه گشایی این گوشی می‌رویم. در جعبه گوشی میت X2 هواوی علیرغم خود گوشی بصورت تا نشده، یک شارژر ۶۶ واتی SuperCharger حضور دارد که میت X2 را با نهایت سرعت ۵۵ وات شارژ می‌کند، اما می‌تواند برای شارژ لپ تاپ هم استفاده شود. در کنار آن‌ها نیز یک کابل USB Type-C و یک هدست USB Type-C نیز مشاهده می‌شود.

لازم به ذکر است محافظ صفحه نمایش هم روی نمایشگر بزرگ و هم روی نمایشگر ثانویه‌ی این گوشی قرار دارد که البته این امر برای اکثر گوشی‌های حال حاضر صادق است.

در این رابطه بخوانید:

– 
– طراحی گوشی Mate X2 هواوی لو رفت؛ مکانیزم تاشو جدید به همراه قلم هوشمند
– استفاده از پردازنده‌ی Kirin 9000 در گوشی هوآوی Huawei Mate X2
– کپی برداری هواوی از سامسونگ در پتنت گوشی تاشو Mate X2
– شایعات لو رفته از میت X2 رقیب جدی Galaxy Z Fold 2

البته در کنار تمام این‌ها، یک قاب محافظ چرمی نیز درون بسته‌بندی این گوشی موجود بوده که دارای یک پایه بازشونده است و می‌تواند گوشی را چه باز و چه بسته بدون نیاز به نگه‌ داشتن توسط کاربر در حالت ایستاده نگه دارد.

Huawei_Mate_X2_launch.jpg

همانطور که مشاهده کردید در این ویدیو به طراحی لولای این گوشی نیز توجه ویژه‌ای شده است. لولای گوشی میت ایکس ۲ در حالت بسته بر خلاف رقبای کره‌ای خود که مقداری فضای آزاد دارند، هیچ فاصله‌ای بین دو بخش بالا و پایین نمی‌گذارد و دو صفحه کاملاً روی هم قرار می‌گیرند.

hinge.jpg

گوشی میت ایکس ۲ هواوی از دو روز آینده با قیمتی در حدود ۲۷۸۰ دلار وارد بازار می‌شود و در حال حاضر به عنوان اصلی‌ترین رقیب فولدهای سامسونگ محسوب می‌شود.

نظر شما در مورد میت ایکس ۲ هواوی چیست، آیا این گوشی می‌تواند سلطنت گوشی‌های تاشوی سامسونگ را در این حوزه تهدید کند یا قیمت نجومی آن کاربران را از خرید این گوشی باز می‌دارد؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 155 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها