دریچه تکنولوژی تماشا کنید: پس از چندین آپدیت هنوز هم باگ های بازی سایبرپانک 2077 تمامی ندارند! - ژوانا

همانطور که می‌دانید اکنون حدود سه ماه از انتشار بازی به شدت ضعیف و حتی خجالت‌آور سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) می‌گذرد و شرکت بزرگ CD Projekt Red هنوز هم نتوانسته با بروزرسانی‌ها خود، این بازی پرحاشیه را به حد قابل قبولی برساند. آخرین تلاش این کمپانی نیز پچ ۱٫۲ این بازی بود که چند روز پیش منتشر شد. اما طبق خبرهای جدید، بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ هنوز هم مشکلات بسیاری دارد.

در طول سه ماه گذشته شرکت سی‌دی پراجکت رد چندین بروزرسانی برای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ منتشر کرد که جدیدترین آن‌ها پچ ۱٫۲ ماه مارس است. این پچ از حل مشکلات بزرگی چون هوش مصنوعی پلیس گرفته تا ایرادهای جزئی مثل اشتباه‌های تایپی موجود در بازی را پوشش می‌دهد. اما هرچند لیست بلندبالایی از این باگ‌ها در پچ جدید درست شده‌اند، هنوز هم گیمرها در بازی Cyberpunk 2077 به مشکلاتی بر می‌خورند که توجیهی برای آن‌ها پیدا نمی‌شود.

cyberbug.jpg

هم‌اکنون بسیاری از یوتیوبرها و استریمرهای وب‌سایت توییچ از پچ جدید این بازی برای تولید محتوا استفاده می‌کنند و با این کار باگ‌های بسیاری را کشف کرده‌اند.

یکی از مشکلات بازی که در شبکه‌های اجتماعی هم توجه بسیاری را جلب کرده بود مربوط به فراخوانی ماشین‌های خود در بازی است؛ زمانی که بازیکن بیش از یک وسیله نقلیه فراخوانی می‌کند، تمام خودروهای فراخوانده شده در یک جا ظاهر می‌شوند و به همین دلیل همه‌ی آن‌ها منفجر می‌شوند.

همچنین باگ‌های عجیب و غریب مربوط به رانندگی در شهر سایبرپانک (همان Night City) هنوز هم ادامه دارند. افزون بر این، در پچ جدید مشکلات هوش مصنوعی پلیس نه‌تنها کمتر نشده، بلکه عجیب‌تر هم شده است؛ پیش از این با جرم و جنایت در بازی کاراکترهای پلیس بازی به صورت ناگهانی ظاهر می‌شدند، اما اکنون پلیس‌های سایبرپانک ۲۰۷۷ میان تعقیب و گریز غیب می‌شوند و بی‌دلیل از تعقیب بازیکن دست می‌کشند.

Cyberpunk-2077-Mess-1.2-Patch.jpg

در این رابطه بخوانید:

– مشکل جدید بازی Cyberpunk 2077: باز شدن سیستم شما برای هکرها
– حواشی سایبرپانک ۲۰۷۷ تمامی ندارد؛ تریلر اولیه بازی، دروغین و جعلی بوده است!
– اطلاعات هک شده سی دی پراجکت رد به فروش رسید؛ وضعیت برای بازی‌سازان لهستانی بد و بدتر می‌شود!
– سونی بازی Cyberpunk 2077 را از فروشگاه پلی استیشن حذف کرد
– آیا عرضه ناموفق Cyberpunk 2077 سازندگان این بازی را به دادگاه می‌کشاند؟

در ادامه نیز بسیاری از گیمرها از کند شدن بازی و افزایش زمان بارگذاری گلایه کرده‌اند که البته این امر می‌تواند به با توجه به قدرت سیستم گیمینگ هر فرد متفاوت باشد. در هر صورت هنوز هم بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند که باعث تردید گیمرها در خرید آن شده است. همچنین این بازی هنوز هم در فروشگاه پلی استیشن (Play Station Store) قابل دسترسی و خرید نیست.

cyberpunk-2077-header.jpg

نظر شما در مورد بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ و باگ‌های عجیب آن چیست، آیا CD Projekt Red بالاخره در پچ‌ها و بروزرسانی‌های بعدی می‌تواند مشکلات این بازی را حل کند یا خیر؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 178 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.