دریچه تکنولوژی زمان رسمی رونمایی از شیائومی 12، 12 ایکس و 12 پرو اعلام شد - ژوانا

تا به امروز گزارش‌های متعددی از زمان رونمایی و عرضه بازار گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ منتشر شده بود که بیشتر آنها به پایان سال جاری میلادی اشاره داشتند. در همین زمینه روز گذشته شرکت شیائومی نیز تیزری منتشر کرده که به صورت رسمی زمان‌های قبلی را تأیید می‌کند.

از سال گذشته که نحوه نامگذاری گوشی‌های شیائومی تغییر کرده و برند Mi به صورت رسمی از گوشیهای این شرکت حذف شد، همه منتظر رونمایی از گوشی‌های جدید سری ۱۲ شرکت هستند.

در همین راستا برخی از رسانه‌ها زمان‌هایی را از پیش برای رونمایی از گوشی‌های سری ۱۲ اعلام کرده بودند که با زمان جدید اعلام شده توسط شرکت همخوانی دارد. این تاریخ روز ۲۸ دسامبر ۲۰۲۱ یا سه شنبه، ۷ دی ۱۴۰۰ اعلام شده که در تیزر شیائومی نیز می‌توان تأیید آن را دید.

اما نکته دیگر اسامی سه گوشی اولی هستند که در رونمایی روز ۷ دی ماه در چین اتفاق خواهد افتاد و شامل سه گوشی شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲X و شیائومی ۱۲ Pro خواهد بود.

su.jpg

جالب است که شیائومی در تیزر خود از تصویر دونده مشهور چینی دوی سرعت، سو بینگتیان استفاده کرده که چندین مدال آسیایی و جهانی  را در کارنامه خود دارد. در واقع می‌توان این‌طور استنباط کرد که با استفاده از تصویر بینگتیان، تأکید اصلی شیائومی بر سرعت بالای عملکرد دستگاه‌های جدید سری ۱۲ خواهد بود.

سه گوشی جدید با شماره مدل‌های ۲۲۰۱۱۲۳C، ۲۱۱۲۱۲۳AC،  و  ۲۲۰۱۱۲۲C عرضه خواهند شد و ابتدا در بازار چین و با اسامی ذکر شده عرضه می‌شوند. البته این احتمال وجود دارد که برخی از آنها در بازارهای دیگر با مدلهای دیگر نیز عرضه شوند ولی قالب و ساختار محصولات تغییر نخواهد کرد.

به جز موارد فوق، شیائومی قرار است در دو نسخه ۱۲ و ۱۲ پرو از تراشه پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام استفاده کند و برای نسخه ۱۲ ایکس از اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده خواهد شد. نکتهای که تا به امروز در مورد این دستگاهها مجهول مانده فقدان عرضه مدل شیائومی ۱۲ اولترا است که بعید به نظر میرسد شیائومی از عرضه آن منصرف شده باشد؛ در واقع شاید بهترین زمان سه ماهه ابتدایی ۲۰۲۲ یا به عبارت دیگر، حداکثر تا فروردین ماه ۱۴۰۱ باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 155 views بار دسته بندی : گوشی موبایل تاريخ : 21 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.