دریچه تکنولوژی زن چینی، مشتری ناراضی تسلا نمایشگاه خودروی شانگهای را بهم ریخت! - ژوانا

این روزها کمپانی تسلا درگیر مشکلات و حواشی عجیبی است. پس از احتمال خطای راننده خودکار و مرگ دو سرنشین یک خودروی این شرکت، این بار نوبت به اعتراض عجیب زن چینی رسیده است که جهانی شده و حالا تسلا را ناچار به معذرت خواهی کرده است. داستان زنی که هم اکنون در زندان است!

در برخی موارد اعتراض‌های یک مشتری (مانند مشتری ولوو آتش گرفته در ایران) می‌تواند به سرعت رسانه‌ای شده و شرکت‌های بزرگ را به لرزه بیندازد. این بار ماجرا از نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۲۱ آغاز می‌شود. یک زن چینی که پیش از آن اقدام به خرید یک خودروی Tesla 3 کرده بود، غرفه تسلا را در این نمایشگاه به هم ریخته و توسط نیروهای امنیتی این کشور دستگیر شد.

این خانم به بالای سقف یک خودروی تسلا ۳ مدل ۲۰۲۱ رفته و با صدای بلند اعتراض به تسلا و خودروی مورد بحث را اعلام کرد. این خانم چینی که از معترضان بزرگ تسلا بوده و بارها در تلاش برای رسانه‌ای کردن اعتراضات خود خبرساز شده بود، این بار در نمایشگاه خودرو شانگهای غرفه تسلا را برای رسیدگی به اعتراض خود به هم ریخت. به ادعای این زن، خودروی سدان تسلا ۳ آنها به دلیل وجود مشکل ذاتی در بخش ترمز، با یک تصادف مهیب به دو عضو خانواده یعنی پدر و مادر وی آسیب رسانده است.

TESLA-1.jpg

در زمان تصادف و شکایت این زن، تسلا با همکاری پلیس چین خودروی مذبور را مورد بررسی قرار داده و علت تصادف را جویا شدند. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سرعت بسیار بالا عامل اصلی تصادف بوده و ظاهراً تسلا ۳ مدل ۲۰۲۰ این خانواده فاقد مشکل فنی در بخش ترمز بوده است. با تمام این موارد این خانم دست از اعتراض نکشیده و در هرجایی که بتواند، اعتراض خود را بیان می‌کند.

مشتری ناراضی تسلا که حالا در زندان نگهداری می‌شود، به پرداخت هزینه خسارت به تسلایی که در غرفه این شرکت قرار داشته و همچنین برهم زدن نظم نمایشگاه محکوم شده است. با وجود این، کمپانی تسلا رسماً از این خانم که ادعای پرداخت تمامی غرامت و خسارت‌ها را کرده است، معذرت خواهد می‌کند. کمپانی تسلا ضمن معذرت خواهی از این خانم وعده افتتاح یک دفتر رسیدگی به شکایات را برای مشتریان چینی داده است.

چرا تسلا به جای برخورد با این مشتری اقدام به معذرت خواهی کرده است؟ جالب است بدانید که چیزی در حدود ۳۰ درصد از تمام خودروهای فروخته شده تسلا در کشور چین بوده و در نتیجه این کمپانی تمام تلاش خود را به منظور حفظ رضایت مردم چین می‌کند تا بدین ترتیب از به وجود آمده یک اپیدمی منفی جلوگیری کند. شایان ذکر است که این مشتری ناراضی تی‌شرتی با جملاتی نظیر قاتل نامرئی را به تن داشته است. تسلا در پیام معذرت خواهی خود گفت: ما به دلیل عدم حل به موقع مشکل صاحب خودرو عذرخواهی کرده و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تکرار این ماجرا، با درس گرفتن از آن خواهیم کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 165 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها