دریچه تکنولوژی ساخت فصل دوم انیمیشن Arcane تایید شد - ژوانا

نتفلیکس و رایت گیمز با پخش یک تیزر کوتاه از ساخت فصل دوم انیمیشن Arcane خبر دادند؛ سریالی موفق که با الهام از بازی League of Legends تولید شده است.

روز گذشته بالاخره پخش انیمیشن Arcane با قرارگیری سه قسمت آخر روی شبکه آنلاین نتفلیکس به پایان رسید. این انیمیشن، اقتباسی از بازی League of Legends است که توانست نظر بسیار مثبت منتقدان و طرفدارها را جلب کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فصل دوم سریال Arcane تایید شده است. نتفلیکس و شرکت Riot Games با پخش یک تیزر کوتاه که اصلا تصویری از فصل دوم را نمایش نمی‌دهد، اعلام کردند که مشغول قسمت‌های بعدی انیمیشن آرکین هستند. در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید.

اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فصل جدید سریال Arcane در دست نیست. اما نتفلیکس و رایت گیمز بازگشت هیلی استاینفلد در نقش Vi، الا پورنل در نقش جینکس و کیتی لیانگ در نقش کیتلین برای فصل دوم سریال آرکین را تایید کرده‌اند و ما قرار است ادامه‌ی داستان این شخصیت‌ها را در فصل جدید این سریال انیمیشنی از دنیای بازی League of Legends مشاهده کنیم. همچنین قابل انتظار است در فصل دوم انیمیشن Arcane شاهد حضور شخصیت‌ها و صداپیشگان جدیدی نیز باشیم.

فصل اول انیمیشن Arcane در ۹ قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شد. استودیو انیمیشن‌سازی Fortiche که در پاریس قرار دارد، در همکاری با رایت گیمز وظیفه‌ی تولید انیمیشن آرکین را بر عهده داشت و قابل انتظار است که ساخت فصل دوم را نیز بر عهده بگیرد. اش برانون، دستیار کارگردان انیمیشن Toy Story 2 و کارگردان انیمیشن Surf’s Up و انیمیشن Rock Dog، وظیفه کارگردانی این انیمیشن را بر عهده داشت. همچنین وظیفه‌ی ساخت سریال و نوشتن فیلمنامه انیمیشن آرکین در اصل روی دوش کریستین لینکه و الکس یی بوده است. سریال Arcane توانست در IMDB به میانگین نمرات بسیار زیاد ۹.۴ از ۱۰ برسد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 144 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.