دریچه تکنولوژی سرورهای بازی کال آو دیوتی موبایل از دسترس کاربران ایرانی خارج شد (بروزرسانی: بازگشت سرورها به روال عادی) - ژوانا

ظاهراً قرار نیست محدودیت‌های بازی‌های ویدیویی به این راحتی‌ها دست از سر گیمرهای ایرانی بردارند. در تازه‌ترین مورد به نظر می‌رسد سرورهای بازی کال آو دیوتی (Call of Duty) موبایل به کلی از دسترس کاربران با آی‌پی ایران خارج شده‌ است!

هنوز علتی برای این مشکل از سوی اکتیویژن اعلام نشده است اما پیامی که با اجرا کردن بازی روی گوشی یا برنامه‌های شبیه‌ساز اندروید روی PC با آن مواجه خواهید شد این طور اذعان دارد که «این بازی هنوز برای منطقه‌ی شما آماده‌ی عرضه نیست».

codban2.jpg

با توجه به اینکه پیش از این نیز در بازه‌های زمانی مختلف گیمرهای ایرانی با بسته شدن یا اختلال در سرورهای نسخه‌‌های مختلف Call Of Duty از موبایل گرفته تا وارزون روبرو شده‌اند حداقل فعلاً نمی‌توان این محدودیت را همیشگی فرض کرد. با این حال انجام بازی همچنان با فعال بودن برنامه‌های تغییر آی‌پی شدنی است.

همچنین درصورت باز شدن سرورهای بازی محبوب کال آو دیوتی موبایل و رفع مشکل، این موضوع را در شهر سخت‌افزار با شما درمیان خواهیم گذاشت.

آیا شما هم در اجرای بازی به مشکل برخورده‌اید یا همچنان بدون نیاز به تغییر ip می‌توانید Call Of Duty: Mobile را اجرا کنید؟ تجربه‌ی خود را در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

برزورسانی روز ۲۴ فروردین ۱۴۰۰:

بنابر گزارش کاربران و بررسی‌های انجام شده، ظاهراً مشکل محدودیت دسترسی کاربران ایرانی به بازی کال‌ آو دیوتی موبایل رفع و سرورهای این بازی به روال عادی خود بازگشته‌اند.

اگرچه همچنان اکتیویژن نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است اما ظاهراً مشکل عدم دسترسی به سرورهای بازی Call Of Duty: Mobile تنها به ایران ختم نمی‌شده و دیگر کشورهای آسیایی نیز با چنین مشکلی در اتصال به سرور مواجه شده بودند.

cod-mobile-season3.jpg

همچنین احتمال می‌رود این اختلال به دنبال آپدیت بزرگ سیزن سوم با نام «Tokyo Escape» باشد که در اواخر هفته‌ی جاری برای این بازی منتشر خواهد شد و طی آن، دو مپ جدید به همراه سلاح‌ و اسکین‌های متفاوت به بازی افزوده می‌شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 122 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.