دریچه تکنولوژی سقوط سنگین رمزارزهای دیجیتالی با ضربه 260 میلیاردی - ژوانا

همان‌طور که می دانید، در هفته‌های اخیر ارزش ارزهای دیجیتالی به طوری عجیب و حیرت انگیز افزایش یافت؛ از آن سوی ماجرا اما در ایران تعداد بسیاری از افراد خام، با ادعای بالا اما آگاهی نه چندان زیاد، به درو کردن سرمایه‌های مردم با ادعای سوددهی بسیار بالا پرداختند. این در حالی است که صدای افراد حرفه‌ای در میان گم بوده و حالا با سقوط سنگین رمزارزهای دیجیتال روبرو هستیم. با شهر سخت افزار همراه باشید.

افزایش نرخ رمزارزها در چند سال گذشته با روندی ملایم اما در برخی موارد طوفانی سر به افزایش گذاشت. به طور تجربی می‌توان گفت که هرگاه شاهد بالا رفتن ناگهانی نرخ رمزارزهای دیجیتال در جهان بوده‌ایم، یک سقوط نسبی را پس از آن تجربه کرده‌ایم. اما در هفته و بیان بهتر ماه‌های اخیر، ارزش برخی از رمزارزهای دیجیتال به طوری شگفت انگیز بالا رفته و به همین سبب نه تنها شاهد بالا رفتن تعداد ماینرها، بلکه خریداران ارزهای دیجیتال بودیم.

همان‌طور که گفته شد، بسیاری از سودجویان ایرانی نیز شغل جدیدی را برای خود دست و پا کرده و با علم ناکافی در این زمینه، وارد میدان شدند. حال جالب است بدانید که سقوطی که از روز گذشته آغاز شده بود تا به امروز نیز ادامه یافته و شیب تند سقوط ارزش رمزارزهایی نظیر بیت کوین، منجر به کاهش ۲۶۰ میلیارد دلاری بازار رمزارز دیجیتال شد.

bitcoin-2.jpg

آخرین اخبار حاکی از آن است که ارزش بیت کوین ۱۰ و اتریوم نیز ۱۱ در دور جدید سقوط رمزارزهای دیجیتالی کاهش یافته است. قیمت بیت کوین در هفته گذشته سقف ۶۴ هزار دلار را به خود دیده و حالا با این سقوط به رقم ۴۸ هزار دلار رسیده است. رمزارز محبوب دیگر، اتریوم نیز تا ۲۱۳۸ و کمتر سقوط کرده است. سقوط این دو رمزارز در حالی اتفاق افتاده است که آنها در سال جاری به ترتیب ۷۱ و ۲۰۰ رصد رشد داشته‌اند.

در حال حاضر، علت سقوط سنگین رمزارزهای فوق مشخص نبوده اما افزون بر بیت کوین و اتریوم، چند رمزارز دیگر نیز سقوط‌هایی مشابه را تجربه کرده‌اند. یکی از دلایل این سقوط می‌تواند شکستن حباب با ورود سرمایه گذاران جدید باشد. همچنین وضع قانون جدید رئیس جمهوری آمریکا نیز در این مسئله بدون تأثیر نبوده است. آقای بایدن به تازگی قانونی را به منظور افزایش مالیات دریافتی از ثروتمندان آمریکا ترتیب داده است که این قانون به سرمایه‌های آنها نیز مرتبط خواهد بود.

از سوی دیگر، می دانیم که به زودی چند رمزارز دیگر نیز به دنیای رمزارزهای دیجیتالی اضافه شده و این مسئله هم می‌تواند منجر به کاهش ارزش رمزارزهای دیگر شود. با توجه به سقوط بیت کوین در اسفند ماه گذشته و سقوط دیگر رمزارزها به همان سرعت، می‌توان نتیجه گرفت که سقوط ارزش رمزارزها به نوعی با یکدیگر در رابطه بوده و بهتر است که با تحلیل و مطالعه‌های دقیق و بدون توجه به گفته‌های برخی از مدعیان این عرصه به سرمایه گذاری در بازار رمزارها بپردازید. یک سرمایه گذاری مهندسی و علمی، می‌تواند سودآوری بالایی را در این زمینه به همراه داشته باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 171 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها