دریچه تکنولوژی لپ‌تاپ‌های زیبا و مدرن شیائومی RedmiBook Pro معرفی شدند؛ انتخاب امروزی‌ها - ژوانا

در نهایت شیائومی (Xiaomi) نسل جدید لپ تاپ‌های RedmiBook Pro 14 و RedmiBook Pro 15 را معرفی کرد. اگر چه بر خلاف شایعات خبری از سخت افزارهای AMD نیست، اما قیمت مناسب در کنار زیبایی و کارایی، ارزش خرید آنها بسیار بالا برده است. به یک اولترابوک جذاب و باریک نیاز دارید؟

شرکت چینی شیائومی طبق اعلام قبلی، نسل جدید اولترابوک های RedmiBook Pro را در دو سایز و ۶ پیکربندی متفاوت معرفی کرد. همانطور که انتظار می‌رفت، شیائومی از طراحی مشابه با مک بوک پروهای اپل استفاده کرده است. شیائومی در نسل جدید ردمی بوک های پرو، به سراغ پردازنده‌های Tiger Lake شرکت اینتل رفته است. در این خانواده از پردازنده‌های Intel Core i5-1135G7 و Core i7-1165G7 استفاده شده است.

Pro_1.jpg

افزون بر بخش طراحی ظاهری، شیائومی در بخش ویژگی‌های فنی نیز از مک بوک های اپل پیروی کرده است. به عنوان مثال می‌توان به رزولوشن و ویژگی‌های نمایشگرهای اشاره کرد. RedmiBook Pro 14ها از نمایشگر با رزولوشن ۲٫۵K بهره برده و RedmiBook Pro 15 نیز به نمایشگر ۳٫۲K مجهز است. در بخش طراحی شاهد استفاده کامل از متریال های فلزی در بدنه هستیم. همچنین در بخش رنگ آمیزی نیز شاهد رنگ آمیزی های مشابه با Apple MacBook Proها هستیم.

هر دو لپ تاپ از شبکه Wi-Fi 6 و درگاه تاندربولت ۴ بهره می‌برند. اولترابوک های زیبای شیائومی ردمی بوک را می‌توانید با کارت گرافیک NVIDIA MX 450 یا گرافیک مجتمع سفارش دهند. نمایشگرهای مورد استفاده در سری RedmiBook Pro 14 از فرکانس ۶۰ هرتز بهره برده اما مدل‌های ۱۵ اینچی به نمایشگرهای ۹۰ هرتزی مجهز هستند. تمامی پیکربندی‌ها به ۱۶ گیگابایت حافظه رم مجهز شده و تفاوت اصلی در ۶ پیکربندی، در بخش پردازنده و حافظه ذخیره سازی و در نهایت کارت گرافیک خلاصه می‌شود.

Pro_2.jpg

حتی در بخش ظرفیت باتری‌های داخلی نیز شاهد کپی برداری از اپل هستیم؛ RedmiBook Pro 15 به باتری داخلی با توان ۷۰ وات بر ساعت مجهز شده و RedmiBook Pro 14 هم با باتری ۵۶ واتی همراه است. ویندوز ۱۰، پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از گستره رنگ sRGB، درگاه USB 3.2 نسل دوم و HDMI از جمله دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ‌ها به شمار می‌روند. اولترابوک های RedmiBook Pro با شروع قیمت ۶۹۷ دلار تا حداکثر ۹۷۶ دلار وارد بازار می‌شوند. شیائومی عرضه آنها را از اواسط ماه مارس آغاز خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 158 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها