دریچه تکنولوژی مایکروسافت مشکلات آپدیت جدید ویندوز 10 برای گیمرها را رفع می‌کند - ژوانا

چند روز پیش بود که بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ در نسخه‌های KB5000842 و KB5001330 منتشر شد و مشکلات زیادی را برای گیمرها به وجود آورد. حالا به نظر می‌رسد مایکروسافت وجود این باگ نرم‌افزاری را تأیید کرده و قرار است به زودی راه‌حلی را برای رفع آن در دسترس کاربران قرار دهد.

تجربه نشان داده است آپدیت کردن سیستم‌عامل ویندوز به آخرین نسخه، همیشه بهترین راه برای فرار از مشکلات نرم‌افزاری دستگاه نیست و شاید مشکلات جدیدی را موجب شود.

آخرین بروزرسانی ویندوز ۱۰ اما اخیراً به کابوسی برای گیمرها بدل شده است که باعث می‌شود بازی‌ها با افت فریم شدید مواجه شوند و عملکرد سیستم در اجرای بازی کاهش پیدا کند؛ ایرادی که حتی انویدیا در رفع آن عاجز ماند و از گیرمها خواست تا به نسخه‌های پیشین ویندوز ۱۰ متوسل شوند.

windows-game-issue.jpg

بنا بر گفته‌ی مایکروسافت، این مشکل اغلب برای کاربرانی پیش آمده که بازی خود را در حالت تمام صفحه انجام می‌دهند یا از چند مانیتور استفاده می‌کنند.

خوشبختانه قرار است مایکروسافت با استفاده از قابلیت Known Issue Rollback، به طور خودکار این بخش‌های Patch جدید دریافت شده را با نسخه‌های قبلی جایگزین کند.

البته استفاده از این ویژگی تنها برای پچ‌های غیرامنیتی در دسترس است و انجام این کار چیزی در حدود یک روز به طول می‌انجامد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 189 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها