دریچه تکنولوژی هدایای مناسب روز پزشک - ژوانا

هدایای مناسب روز پزشک

اگر تجارت شما در حوزه محصولات و کالاهای پزشکی است، ارائه هدایای مناسب روز پزشک به تبلیغ تجارت شما بسیار کمک خواهد کرد. این روزها از شیوه‌های متفاوت و متنوعی برای تبلیغات برند و محصولات استفاده می‌کنند؛ هدایای تبلیغاتی یکی از این شیوه‌ها است. هدیه‌ای جذاب و شایسته که در عین حال معرف فعالیت شما نیز خواهد بود.

این روش تبلیغاتی تمامی احساس مخاطبان شما را هدف قرار می‌دهد و آن‌ها را به استفاده از محصولات شما تشویق می‌کند. به همین دلیل است که تاثیر آن چند برابر سایر روش‌های تبلیغاتی مانند کارت ویزیت خواهد بود. اگر هیچ ایده‌ای برای انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب ندارید، متن پیش رو را از دست ندهید.

هدایای مناسب روز پزشک و اهمیت آن‌ها

۱۸ فروردین ماه یا بهتر است بگوییم هفتم آوریل روز جهانی بهداشت است. روزی که نخستین اساسنامه کنفرانس بین‌المللی بهداشت از سوی سازمان بهداشت جهانی تدوین شد. در سراسر دنیا در این روز جشنی در سازمان‌های مرتبط و برای پزشکان گرفته می‌شود.

اما در ایران به غیر از این روز جهانی، روز مشخصی را با نام روز پزشک نام‌گذاری کرده‌اند؛ روز اول شهریور ماه که تولد بزرگ مرد علم پزشکی در جهان، ابوعلی سینا، است. ابوعلی سینا که او را با نام ابن سینا نیز می‌شناسند، در زمینه پزشکی و فلسفی بیش از ۴۵۰ کتاب دارد که تاثیرات زیادی در این علم به جای گذاشته است.

این روز را برای قدردانی از پزشکان و سپاس از زحمات فراوان آنها در نظر گرفته‌اند. اگر شما تجارتی دارید که به نوعی به پزشکان مربوط می‌شود، این فرصت طلایی را از دست ندهید. از این روز خاص برای هدیه دادن به پزشکان استفاده کنید و نامی ماندگار از برند خود در ذهن آن‌ها به یادگار بگذارید.

۶ ایده برای انتخاب هدایای مناسب روز پزشک

اگر به دنبال شناخت بیشتر تجارت و نام برند خود به پزشکان هستید، باید هدایای تبلیغاتی منحصر به فردی انتخاب کنید. هدایایی که ماندگار باشند و نام تجارت موفق شما را برای مدت طولانی حفظ کنند. بهتر است هدایایی انتخاب کنید که حس ارزش را به آن‌ها انتقال دهد و توجه آن‌ها را به برند شما بیشتر جلب کند. اما چه انتخاب‌هایی به این نتیجه می‌انجامد؟ پیشنهادهای شگفت انگیزی برای شما داریم، با ما همراه باشید.

۱٫     رنگ و بوی طبیعت را به اتاق پزشک ببرید

سلامتی روح و جسم به یکدیگر مرتبط هستند. استرس‌ها و نگرانی‌ها زمینه‌ساز بسیاری از بیماری‌های جسمی به شمار می‌روند. در این روزگاران پراسترس که همه به نوعی درگیر مشغله‌های بی‌شمار هستند، چه خوب است که ما در حد توان خود به دیگران نیز برای دست یافتن به آرامش روحی کمک کنیم.

ست هدایای چوبی، ساعت‌های رومیزی چوبی و ساعت دیواری‌های چوبی با توجه به رنگ و ظاهر خاصی که دارند، طراوت و شادابی به فضا می‌بخشند. رنگ خاص و طبیعی چوب در آرامش روحی تاثیر زیادی دارد. از طرف دیگر این هدایا کاربرد زیادی دارند و مدام در معرض دید قرار دارند. ساعت های دیواری شیک و چوبی شما را نه‌تنها در ذهن پزشک، بلکه در ذهن مراجعه‌کنندگان نیز ماندگار می‌کند.

۲٫     با صنایع دستی نفیس و زیبا فضایی لطیف‌تر خلق کنید

پزشکی یکی از حساس‌ترین مشاغل دنیا محسوب می‌شود. پزشک که با جان انسان‌ها سرو کار دارد، برای نجات جان بیمار خود تحت فشار روانی و استرس زیادی است. اغلب ما چهره‌ای جدی از پزشکان در ذهن داریم. در حالی که پزشکان به اندازه خانواده بیمار و بلکه بیشتر از آن‌ها نگران حال بیمار هستند.

صنایع دستی زیبا با آن رنگ‌های جادویی و گیرا انرژی خاصی به فضا می‌بخشد. زیبایی چشم نواز این لوازم آرامشی خاص و لذت‌بخش به انسان هدیه می‌دهد. خوشبختانه کشور ما مهد بسیاری از هنرهای دستی اعجاب‌انگیز است و این موضوع کار را برای شما راحت می‌کند. شما انتخاب‌های زیادی پیش رو دارید. صنایع دستی تزئینی و کاربردی زیادی وجود دارد که می‌تواند بهترین انتخاب برای هدیه روز پزشک باشد.

قاب‌های خاتم کاری شده، شکلات‌خوری خاتم کاری، ظروف میناکاری شده با آن رنگ‌های حیرت‌انگیز، گلدان الماس‌کاری شده، بشقاب الماس‌کاری شده، تندیس‌های میناکاری شده و ساعت‌های خاتم و مینا فضای اتاق پزشک را زیباتر می‌کنند.

۳٫     ست‌های دیجیتال از نیازهای ضروری همه افراد و مناسب برای روز پزشک

ابزارهای دیجیتال یکی از نیازهای ضروری زندگی امروز همه ما هستند. گویی بخشی از زندگی ما شده‌اند و چاره‌ای جز پذیرفتن این واقعیت نداریم. با توجه به این واقعیت ست‌های دیجیتال برند و زیبا نیز از هدایای مناسب روز پزشک به‌شمار می‌روند.

ست‌های دیجیتال در مجموعه‌های متنوع شامل پاور بانک، فلش، خودکارهای نفیس، هد‌ست، شارژرهای فندکی از بهترین هدایای دیجیتال هستند که می تواند هدیه ای مناسبت برای روز پزشک باشد.

تمام ابزارها و لوازم موجود در این مجموعه‌ها همگی کاربردی هستند. گوش دادن به موسیقی آرامش‌بخش در اوقات فراغت کمی از استرسها و فشارهای روحی افراد می کاهد. خودکارهای نفیس این مجموعه نیز از ابزارهای ضروری مورد نیاز پزشکان است. کاربرد شارژر و پاور بانک در زندگی‌های امروزی ما که دیگر نیازی به توضیح ندارد.

۴٫     ست‌های رومیزی هدیه‌ای بسیار کاربردی برای روز پزشک

ست‌های رومیزی شیک و زیبا از دیگر هدایای مناسب روز پزشک هستند. پزشک ابزارها و لوازم بسیار زیادی روی میز کار خود دارد. خودکار، کارت، دفترچه یادداشت و بسیاری از لوازم دیگر. مرتب‌سازی این لوازم کمک بزرگی به آرامش پزشک و بهبود فضای کاری او می‌کند. بیمار نیز از این آرامش پزشک و نظم محیط بهره‌‌مند می‌شود. در برخی ست‌های رومیزی علاوه بر جاقلمی محلی برای قرار دادن گوشی همراه نیز وجود دارد.

 

۵٫     خودکارهای زیبا و خاص از بهترین هدایای روز پزشک 

خودکارهای زیبا و شیک و ست خودکار و روان نویس نیز از هدایای مناسب روز پزشک محسوب می‌شوند. خودکار از نیازهای همیشگی پزشکان است که مدام از آن استفاده می‌کنند؛ اما خودکاری که انتخاب می‌کنید باید منحصر به فرد و خاص باشد.

در انتخاب خودکار به‌عنوان هدیه روز پزشک باید این موضوع را مد نظر داشت که خودکاری که انتخاب می‌کنید علاوه بر ظاهری شیک و زیبا باید از برندی معتبر و شناخته شده باشد. خود را در کنار برندهای معتبر به دیگران معرفی کنید. این موضوع اعتبار فعالیت شما را در نظر مخاطب ارتقاء می‌دهد.

پیشنهادی که بر زیبایی و جذابیت هدیه شما می‌افزاید و آن را به هدیه‌ای خاص تبدیل می‌کند، این است که نام پزشک را نیز روی خودکار حک کنید. این روش یکی از بهترین راه‌ها برای انتقال حس صمیمت و ارادت قلبی شماست. در این صورت مخاطب احساس می‌کند که برای شما خاص بوده است.

۶٫     کتاب‌های نفیس؛ از بهترین هدایای مناسب روز پزشک

همه پزشکان به واسطه شغل خود اهل مطالعه هستند؛ از این‌رو کتاب یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید هدیه تبلیغاتی است. شاهکارهای نویسنده‌های ایرانی، کتاب‌هایی از ادبیات کهن ایران زمین و نسخه‌های نفیس حافظ و دیگر کتاب‌ها باعث می‌شود که پزشک از قالب‌های همیشگی و کتاب‌های پزشکی بیرون آمده و در فضایی متفاوت نفسی تازه کند. بسیاری از این کتاب‌ها که در قالب کتب نفیس چاپ می‌شوند، ارزش زیادی دارند و به‌طور قطع توجه پزشکان را به خود جلب می‌کنند.

این هدیه را در بسته‌بندی‌های شیک که با نام برند شما طراحی شده‌اند، به پزشکان ارائه دهید. توجه به بسته بندی را فراموش نکنید. ظاهر و بسته‌بندی هدیه تاثیر بسیار زیادی بر مخاطب شما دارد. اولین تاثیری که هدیه شما بر مخاطب می‌گذارد  رفتار و کلام شما هنگام تقدیم هدیه و ظاهر و بسته بندی آن است.

با حس هفتم بهترین انتخاب ها را داشته باشید

اگر مشتریان تجارت شما پزشکان هستند، چه خوب است که از روز پزشک برای تبلیغ محصولات و تجارت خود استفاده کنید. هدیه دادن در این روز خاص اولین قدم برای ماندگار شدن در ذهن مشتری است. با استفاده از هدایای تبلیغاتی شایسته در چنین روزی، شما علاوه بر اینکه از مقام پزشک تجلیل کرده‌اید، محصول خود را نیز تبلیغ می‌کنید؛ اما شما به شرطی با یک تیر چندان نشان می‌زنید که از خوش سلیقگی و زیرکی خود استفاده کنید. پس هدایای مناسب روز پزشک را هوشیارانه انتخاب کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 183 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 14 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.