دریچه تکنولوژی هوآوی معرفی کرد: تلویزیون‌های هوشمند V 2021 با ویژگی‌های جذاب و دوربین پاپ آپ - ژوانا

کمپانی هوآوی (Huawei) که به مانند برخی دیگر از شرکت‌های هم‌وطن خود پا به عرصه تولید تلویزیون گذاشته است، سری جدید تلویزیون‌های هوشمند خود با ویژگی‌های جالب توجه و سیستم صوتی سفارشی را معرفی کرد. با تلویزیون‌های سری Huawei V 2021 آشنا شوید.

هوآوی به تازگی تلویزیون‌های V Series 2021 خود را معرفی کرده است. این خانواده در ابعاد ۵۵ تا ۸۵ اینچ تولید شده و همگی آنها از فناوری LCD بهره می‌برند. همچنین رزولوشن قابل پشتیبانی UHD/4K بوده و به گفته هوآوی می‌تواند گستره رنگ DCI-P3 را تا ۹۲ درصد پوشش دهند.

HUA-1.jpg

تلویزیون‌های سری V 2021 هوآوی، ضمن پشتیبانی از TUV Rheinland به سیستم عامل اختصاصی این شرکت موسوم به HarmonyOS بهره می‌برند. هوآوی برای بهبود کیفیت تصویر، دقت رنگ و روشنایی، استاندارد HDR Vivid و سیستم کاهنده نورهای آبی را مورد استفاده قرار داده است. تلویزیون هوشمند هوآوی از اکوسیستم منازل هوشمند پشتیبانی کرده و میکروفون K-Song را به همراه دارد.

هوآوی ادعا می‌کند که تلویزیون‌های V Series 2021 که با سیستم عامل هارمونی همراه شده‌اند، می‌توانند با گجت های پوشیدنی نظیر ساعت‌ها نیز ارتباط برقرار کنند. تلویزیون‌های جدید هوآوی دوربین پاپ آپ را بار دیگر تکرار کرده‌اند. این دوربین‌ها می‌توانند از ردیابی حرکتی پشتیبانی کرده و می‌توانند برنامه‌های تمرینی و ورزشی در خانه را در اختیار کاربران قرار دهند.

HUA-2.jpg

تلویزیون‌های سری V هوآوی سیستم صوتی خود را از Devialet دریافت می‌کنند. آنها دارای آمپلی فایرهای ۸ تا ۱۰ وات بوده و از ساب ووفر مجزا بهره می‌برند. بسته به اینچ، ۲ تا ۶ اسپیکر در آنها مورد استفاده قرار گرفته است. شایان ذکر است که ساب ووفر از آمپلی فایر مجزا با توان ۲۰ الی ۳۰ وات بهره می‌برد که در نتیجه نیازی به خرید ساندبار نخواهید داشت. در بالاترین مدل هوآوی از آمپلی فایر ۸۰ وات برای ساب ووفر استفاده می‌کند. این برای اولین بار است که سیستم صوتی تلویزیون‌های هوآوی به دست Devialet ساخته و طراحی می‌شوند.

و اما در بخش سخت افزاری، هوآوی از چیپست اختصاصی خود موسوم به Honghu 818، به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره گرفته است. در مدل های پایین تر فضای ذخیره سازی به ۱۶ گیگابایت کاهش پیدا کرده است. تلویزیون های سری V 2021 با شروع قیمت ۹۱۶ دلار تا حداکثر ۳۳۵۸ دلار (برای مدل ۸۵ اینچی) وارد بازار خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 152 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها