دریچه تکنولوژی پرچمداری قدرتمند از پاورکالر معرفی شد: Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate خوراک حرفه‌ای ها - ژوانا

شیطان سرخ، پاورکالر، کارت گرافیک پرچمدار خود با نام PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate را معرفی کرد. در ادامه با این پرچمدار قدرتمند و حرفه‌ای آشنا شوید.

شرکت PowerColor که تنها به ساخت کارت گرافیک با تراشه‌های AMD مشغول است، بدون سر و صدا پرچمدار جدیدی را روانه بازارهای جهانی کرد. کارت گرافیک Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate از جمله مدل‌هایی است که با تراشه (سیلیکون) های جدید AMD RDNA 2 ساخته می‌شود. در حال حاضر جزئیات زیادی از تراشه‌های جدید AMD در دست نبوده اما به نظر می‌رسد که ثبات بالاتری را در فرکانس‌های بالا به همراه دارند.

PPPP-1.jpg

کارت گرافیک Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate هم از همین تراشه‌ها استفاده کرده و دارای اورکلاک کارخانه است. این کارت گرافیک از دو تراشه بایوس استفاده می‌کند؛ یک تراشه فرکانس‌های مرجع یا همان رفرنس را به همراه داشته و بایوس دوم نیز فرکانس‌های اورکلاک شده کارخانه را در اختیار کاربران و گیمرها قرار می‌دهد.

این کارت گرافیک قدرتمند در بایوس OC، فرکانس بازی ۲۲۳۵ مگاهرتز و فرکانس بوست ۲۴۲۵ مگاهرتز را ارائه می‌دهد. در بایوس اول که فرکانس‌های مرجع را به همراه دارد، این دو فرکانس به ترتیب به ۲۱۰۵ و ۲۳۴۰ مگاهرتز است. در نسخه استاندارد کارت گرافیک RX 6900 XT Red Devil نیز فرکانس‌هایی کمتر مورد استفاده قرار گرفته و به بیان ساده‌تر، Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate بالاترین فرکانس را به همراه دارد.

منابع معتبر اعلام کرده‌اند که دیگر سازندگان کارت گرافیک نیز به زودی کارت‌های گرافیک مبتنی بر RX 6900 XT خود را با تراشه‌های جدید وارد بازارهای جهانی کرده و در نتیجه باید در انتظار معرفی مدل‌های جدید باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 153 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها