دریچه تکنولوژی چه انتظاراتی باید از رویدادی بهاری اپل داشت؟ - ژوانا

اپل رویداد بهاری (Spring Loaded) خود را در آخرین روز اولین ماه سال برگزار خواهد کرد. به‌همین مناسبت اپل دعوت‌نامه‌‌ای نیز برای این رویداد صادر کرده است. با رمزگشایی این از این دعوت‌نامه به‌نظر می‌آید در این رویداد شاهد رونمایی از مدل جدید آیپد و اپل پنسل باشیم. 

معمولاً اپل در هر سال دو یا سه رویداد را برای محصولات خود برپا می‌کند. حالا قرعه به‌نام فصل بهار افتاده است. طبق اعلام گریک جوسویاک، مدیر ارشد بازاریابی اپل، مراسم بهاری این شرکت در روز سه‌شنبه ۲۰ آپریل (۳۱ فروردین) و ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی (۲۱:۳۰ به وقت ایران) برگزار خواهد شد.

معمولا رویدادهای بهاری اپل کمی عجیب هستند. بر اساس شایعات قرار است اپل در این رویداد از آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی جدید خود که به نمایشگرهای mini-LED (و شاید پردازنده Apple A14X) مجهز است رونمایی کند. در ادامه به بررسی آنچه که انتظار داریم در این رویداد از آنها رونمایی شود خواهیم پرداخت:

آیپد پرو iPad Pro
اپل یک سالی هست که آیپد جدیدی معرفی نکرده است. انتظار می‌رود مطابق روال سال گذشته شاهد رونمایی از آیپدهای ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی اپل باشیم. اما احتمالاً نسخه بزرگتر آیپد به صفحه نمایش نوع Mini LED مجهز خواهد بود.

آیپدهای جدید به‌جای درگاه USB-C از درگاه Thunderbolt استفاده خواهند کرد و دوربین‌های آنها نیز ارتقا خواهد یافت. التبه این آیپدها تنها نخواهند بود و به همراه آنها نسل جدید قلم‌های اپل (Apple Pencil) نیز عرضه خواهد شد. چیزی که از دعوت‌نامه اپل می‌توان فهمید.

ایرتگ AirTags
ایرتگ ردیاب مخصوص بلوتوثی اپل است و برای ردیابی اشیائی مانند کلید و کیف‌پول استفاده می‌شود. ایرتگ به آیتم‌های مختلف وصل شده و سپس ازطریق اپلیکیشن Find My اپل، آن‌ها را ردیابی می‌کند. شاید اپل در این رویداد بالاخره از این ردیاب کوچک رونمایی کند.

آیپد مینی iPad Mini
قریب به دو سال است که نسخه جدیدی از آیپد مینی معرفی نشده است. مضاف بر اینکه مینگ چی کو پیشگوی اپل، مدعی شده که آیپد مینی جدید با صفحه نمایش ۸٫۵ اینچی در سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد. این خبرها احتمال معرفی آیپد مینی جدید را در این رویداد قوت می‌بخشد.

ایرپاد ۳ AIRPODS
ماه‌هاست شایعاتی پیرامون نسخه سوم ایرپاد اپل به گوش می‌رسد. قرار است طراحی ایرپاد۳ مشابه نسخه پرو آن باشد و باتری آن ارتقا یابد. این شایعات حضور این هندزفری کوچک را در این رویداد پر رنگ می‌کند.

اپل تی وی Apple TV
اولین نسل اپل تی وی در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد. شایعات حاکی از آنست که اپل در حال کار بر روی یک مدل به‌روز شده اپل تی وی است و قرار است پردازنده و ریموت آن ارتقا یابد همچنین پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و درگاه HDMI 2.1 از دیگر قابلیت‌های این نامزد معرفی در رویداد بهاری اپل است.

IOS 14.5
با توجه انتشار پی‌در‌پی نسخه‌های بتای IOS، به احتمال قریب به یقین اپل به‌طور رسمی iOS 14.5 را در همین رویداد و یا بلافاصله بعد از آن منتشر کند. احتمالاً آیپد جدید با iOS 14.5 معرفی خواهد شد.

MACBOOK و IMACS و MAC PRO
بر اساس شایعات اپل در حال کار بر روی نسخه‌های جدید مک بوک خود است تا آنها را به تراشه‌های سری M خود مجهز کند. البته آی مک و مک پرو نیز از این قافله عقب نمانده‌اند. به‌نظر می‌آید شاید اپل نسخه جدیدی از رایانه‌های رومیزی خود را در این رویداد معرفی کند.

سورپرایز اپل!
اپل عادت دارد در رویدادهای خود کاربران را غافلگیر کند. شاید در این رویداد شاهد محصولی باشیم که فکرش را هم نمی‌کردیم. از هدست VR گرفته تا خودروی اپل یا شاید هم نسخه جدید آیفون SE. به‌هرحال هیچ چیز معلوم نیست و باید تا سه‌شنبه شب منتظر ماند و دید که اپل چه در آستین دارد.

به‌نظر شما اپل در این رویداد از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 174 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها