دریچه تکنولوژی کدام گوشی‌های ال‌جی بروزرسانی اندروید 11، 12 و 13 را دریافت خواهند کرد؟ - ژوانا

هرچند که ال‌جی با جدایی از دنیای گوشی خداحافظی تلخی داشت اما با این حال این شرکت کره‌ای قصد دارد همچنان به پشتیبانی از گوشی‌های هوشمند خود ادامه دهد. لیست‌هایی که به تازگی در وبسایت رسمی ال‌جی کره‌ی جنوبی و آلمان منتشر شده است این طور نشان می‌دهد که این شرکت قرار است بروزرسانی‌های اندروید ۱۱، ۱۲ و ۱۳ را برای برخی از گوشی‌های هوشمند خود عرضه کند.

نقشه‌‌ی راه ذکر شده برای انتشار بروزرسانی اندروید ۱۱ در گوشی‌های ال‌جی، طیف وسیع‌تری از گوشی‌های این برند را در برمی‌گیرد که در رأس آن می‌توان به تازه‌ترین محصول این شرکت یعنی LG Velvet 5G اشاره کرد که در حال حاضر نیز در بعضی مناطق آپدیت خود را دریافت کرده است.

در ادامه نیز گوشی‌های میان‌رده‌ای چون K42 و K52 در کنار LG Wing و G8s دیده می‌شود. لیست گوشی‌های دریافت کننده‌ی بروزرسانی اندروید ۱۱ در آلمان بدین شرح است:

LGUPDATE2.png

برای بروزرسانی اندروید ۱۲ و ۱۳ نیز نام عمده‌ی گوشی‌های رده‌بالای ال‌جی در دو سال گذشته، به چشم می‌خورد که از جمله‌ی آنان می‌توان به Wing، Vlevet، V50، G8 و تعدادی از میان‌رده‌های سری LG Q اشاره داشت.

در همین رابطه بخوانید:

واکاوی یک رویداد غم انگیز و تلخ؛ چه شد که بخش موبایل LG برای همیشه تعطیل شد؟
یادآوری پنج گوشی ال جی با رویکرد نوآورانه؛ مرثیه‌ای برای یک رویا!

لیست گوشی‌های ال‌جی دریافت کننده‌ی آپدیت اندروید ۱۲ و ۱۳ بدین شرح است:

LGUPDATE3.png

البته ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که لیست‌های اعلام شده توسط وب‌سایت ال‌جی آلمان و کره‌ی جنوبی، تنها مختص بروزرسانی‌های همان مناطق است و نمی‌توان از انتشار آن برای دیگر مناطق مطمئن بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 171 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها