دریچه تکنولوژی گزارش مالی فصل اول 2021 هوآوی منتشر شد؛ رشد حاشیه سود با وجود مشکلات - ژوانا

هواوی گزارش مالی فصل اول سال ۲۰۲۱ خود را منتشر کرد که نشان می دهد موفق به تحقق برآوردها شده است. با وجود تمام مشکلاتی که هوآوی با آن روبرو است، این کمپانی توانسته به حاشیه سود ۳٫۸ درصد دست پیدا کند.

بر اساس گزارش منتشر شده، هوآوی در فصل اول ۲۰۲۱ میلادی به درآمد ۱۵۲٫۲ میلیارد ین چین دست یافته است. کسب و کار شبکه این کمپانی توانسته به رشد پایدار دست پیدا کند اما کسب و کار محصولات مخصوص مصرف کننده کاهش درآمد را تجربه کرده که ناشی از فروش برند Honor است. در همین مدت حاشیه سود هوآوی به ۳٫۸ درصد رسیده است که به نسبت به فصل مشابه سال میلادی گذشته ۱۱٫۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

افزایش حاشیه سود هوآوی حاصل تلاش‌های این کمپانی برای بهبود کیفیت عملیات و افزایش راندمان مدیریت است. همچنین بخشی از افزایش حاشیه سود هوآوی را می‌توان به درآمد ۶۰۰ میلیون دلاری پتنت های این کمپانی نسبت داد.

da0d8589-5b7a-43f4-8701-acd60c89cfe2.jpeg

هوآوی یکی از بازیگران اصلی عرصه شبکه‌های ۵G است و بسیاری از اپراتورهای جهان در حال بنا نهادن شبکه‌های ۵G خود با تجهیزات ساخت هواوی هستند. پیشرفت‌های هواوی در این زمینه به اپراتورها در ارائه شبکه ۵G آنها کمک می‌کند. در عین حال این کمپانی بر روی افزایش توانایی‌های خود در بخش نرم افزار و سرمایه گذاری بر روی آن ادامه می‌دهد.

هوآوی در بیانیه مطبوعاتی خود تاکید کرده هیچ مهم نیست که این کمپانی با چه مشکلاتی روبرو است، هوآوی بر اهداف و تعهد خود به شرکای این کمپانی متعهد است و بر روی برآورده کردن نیازهای آنها متمرکز می‌شود. همچنین هوآوی تاکید کرده این کمپانی به سرمایه گذاری بر روی تحقیق و توسعه ادامه می‌دهد تا بر محدودیت‌ها و چالش‌ها فائق آید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 197 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها