دریچه تکنولوژی گوشی گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس سامسونگ به همراه برخی مشخصات روی سایت FCC مشاهده شدند - ژوانا

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه احتمالی سری گلکسی اس ۲۲ در رویداد ۸ فوریه (۱۹ بهمن)، جزئیات بیشتری در مورد این گوشی‌های هوشمند به صورت آنلاین منتشر شده است. در تازه‌ترین اخبار به گزارش MySmartPrice، گوشی سامسونگ گلکسی S22 در وب سایت FCC مشاهده شده است.

مدل پایه این سری با شماره مدل SM-S901U در FCC مشاهده شده است اما لیست جزئیات زیادی را فاش نمی‌کند. تنها جزئیات منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی از Wi-Fi 802.11  a/n/ac/ax  به همراه بلوتوث، NFC، ۵G و LTE پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، همچنین مشخص شده است که این دستگاه از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند.

S22-FCC-2.JPG

همراه با نسخه پایه گوشی S22، گوشی گلکسی Galaxy S22 Plus نیز با شماره مدل SM-S906U در FCC دیده شده است. این گوشی باتری دارای شماره مدل EB-BS906ABY با ظرفیت اسمی ۴۳۷۰ میلی آمپر‌ساعت به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی است

S22-FCC-3.JPG

.

بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی، انتظار می‌رود گوشی گلکسی S22 سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶٫۰۶ اینچی Full HD+ باشد در حالی که نسخه S22+ آن دارای صفحه نمایش ۶٫۵۵ اینچی خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود هر دو مدل از نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کنند.

علاوی بر این، یک بریدگی ناچ حفره‌ای در بالای صفحه نمایش برای قرار دادن دوربین سلفی در پنل جلو وجود خواهد داشت. گفته می‌شود که این همان دوربین ۱۰ مگاپیکسلی است که در گلکسی اس ۲۱ یافت می‌شد. در قسمت پشتی، یک ماژول دوربین سه گانه متشکل از یک سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

انتظار می‌رود سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ، بسته به منطقه، از چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا تراشه Exynos 2200  خود سامسونگ استفاده کند.

در کنار مجموعه اس ۲۲، سامسونگ در حال تولید نسخه ارزان قیمت از پرچمدار پیشین آن یعنی گوشی گلکسی S21 FE نیز هست که انتظار می‌رود به زودی معرفی و عرضه شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 160 views بار دسته بندی : گوشی موبایل تاريخ : 9 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.