دریچه تکنولوژی گوشی 5G اقتصادی گلکسی M42 سامسونگ همین ماه از راه می‌رسد - ژوانا

گوشی‌های سری Galaxy M توانسته‌اند با باتری پرظرفیت، مقرون به صرفه بودن و ویژگی‌های دیگری چون دوربین و صفحه نمایش باکیفیت در هندوستان و بسیاری دیگر از کشورها به محبوبیت قابل توجهی دست پیدا کنند. حالا می دانیم ماه آینده یک مدل جدید به نام Galaxy M42 با یک چیپست اسنپدراگون کوالکام و پشتیبانی از شبکه‌های ۵G از راه می‌رسد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده گوشی جدید سری گلکسی M سامسونگ Galaxy M42 نام دارد و از چیپست Snapdragon 750G کوالکام با پشتیبانی از شبکه‌های ۵G بهره می‌برد. این اطلاعات از سوی سرویس خبری IANS افشا شده است. ظاهراً گوشی Galaxy M42 سامسونگ با قیمت بین ۲۶۵ تا ۳۳۵ دلار عرضه می‌شود.

سامسونگ تبلیغ‌ها برای این گوشی جدید را با هشتگ FastestMonster (سریع‌ترین هیولا) آغاز کرده است و می دانیم دارای یک باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. هم‌چین می دانیم گلکسی M42 دارای دوربین پشتی چهارتایی با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است.

Snapdragon_750G_5.jpg

بدون شک یکی از نقاط قوت گوشی گلکسی سامسونگ برخورداری از چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G کوالکام است. نه تنها اسنپدراگون ۷۵۰G از مودم ۵G داخلی بهره می‌برد، بلکه قدرت پردازشی بالایی هم در بین چیپست های میان رده دارد و برای استفاده روزمره یا حتی گیمینگ بسیار مناسب خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 179 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها