دریچه تکنولوژی گوشی Galaxy Jump سامسونگ در راه است؛ دومین میان‌رده‌ی سامسونگ با نامی متفاوت - ژوانا

سامسونگ گوشی میان‌رده‌ی گلکسی A32 5G خود را در اواخر ماه دی شروع به عرضه کرد. حدود یک ماه و نیم بعد نسخه‌ی ۴G این گوشی اقتصادی برای کشور هند عرضه شد و اکنون نیز سامسونگ نسخه‌ی جدیدتری از این گوشی را با استاندارد Bluetooth SIG وارد بازار خواهد کرد.

نسخه‌ی جدید گوشی Galaxy A32 سامسونگ با شماره مدل SM-A326K موفق به کسب گواهی Bluetooth SIG شده است و آن‌طور که در لیست‌ها نمایش داده شده، نام Galaxy Jump برای آن در نظر گرفته شده است.

در نتیجه نسخه‌ی جدید گلکسی A32 سامسونگ پس از گوشی Galaxy Quantum2 به دومین گوشی این شرکت بدل خواهد شد که در سال ۲۰۲۱ از  روال عادی گوشی‌های گلکسی در نام‌گذاری خود استفاده نکرده است. از این رو احتمال می‌رود این گوشی نیز به مانند کوانتوم۲، تنها برای منطقه‌ی خاصی مورد عرضه واقع شود.

همچنین با توجه به شماره مدل در نظر گرفته شده برای گلکسی جامپ، می‌توان گفت این گوشی نسخه‌ی تغییرنام یافته‌ی Galaxy A32 5G است. علاوه بر آن انتظار می‌رود گوشی Galaxy Jump سامسونگ دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی LCD با رزولوشن HD+ باشد.

GALAXY-JUMP2.jpg

در داخل بدنه‌ی دستگاه نیز، تراشه‌ی احتمالی مدیاتک دایمنسیتی ۷۲۰ جای خواهد گرفت. همچنین ماژول دوربین پشت این گوشی شامل دوربین‌های چهارگانه‌ی ۴۸ مگاپیکسلی واید، ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و در آخر سنسور سنجش عمق خواهد بود که در کنار دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، مجموعه‌ی نسبتاً کاملی را برای یک گوشی میان‌رده به ارمغان خواهد آورد.

از دیگر مشخصات احتمالی گوشی گلکسی جامپ سامسونگ می‌توان به سنسور اثرانگشت مجتمع با دکمه‌ی پاور، رابط کاربری One UI 3.0 بر پایه‌ی اندروید ۱۱، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۱۵ وات اشاره کرد.

علی‌رغم اطلاعات بدست آمده اما هنوز جزئیاتی از قیمت، زمان و چگونگی عرضه‌ی این گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ در دست نیست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 175 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها