دریچه تکنولوژی دوم دی ماه منتظر این 7 دستگاه جذاب هواوی باشید - ژوانا

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۲۰۲۱ میلادی، بسیاری از شرکت‌ها محصولات پرچم‌دار سال بعد خود را معرفی می‌کنند و هواوی نیز در این بین قصد دارد برای رونمایی از ۷ دستگاه خود شامل گوشی هوشمند تاشو و ساعت با قابلیت اندازه‌گیری فشار خون، رویدادی در روز دوم دی ماه برگزار نماید. در ادامه به معرفی محصولات حاضر در این رویداد خواهیم پرداخت.

هواوی مدیر اجرایی بخش محصولات مصرفی خود یعنی ریچارد یو را برای میزبانی از این رویداد انتخاب کرده تا وی اولین گوشی تاشوی صدفی شکل این شرکت را با نام Huawei Mate V برای علاقه‌مندان به نمایش بگذارد.

huawei-event-001.jpg

گوشی تاشوی Mate V نسبت به رقبایی همچون گلکسی Z Flip 3 از قیمت مناسب‌تری برخوردار خواهد بود و به گفته هواوی، مقاومت نمایشگر آن در مقابل شکستن ناشی از تا شدن‌های پیاپی نیز به دلیل استفاده از یک فناوری لولای جدید، بیشتر است. از دیگر خصوصیات Mate V می‌توان به سیستم خنک‌ کننده با لوله‌های گرمایی انعطاف‌ پذیر اشاره کرد که برای اولین بار در یک گوشی هوشمند به کار گرفته می‌شود.

از ساعت هوشمند Huawei Watch D باید به عنوان دیگر سورپرایز آخر سال هواوی نام برد. این ساعت هوشمند مستطیلی شکل قادر است برای اولین بار در گجت‌های پوشیدنی این شرکت، فشار خون را نیز اندازه بگیرد. البته برای عرضه این محصول به کشورهای مختلف، هواوی باید مجوزهای لازم را از نهادهای پزشکی آن کشورها اخذ نماید.

huawei-event-002.jpg

هواوی معرفی یک تبلت با نمایشگر جوهری را نیز در دستور کار خود قرار داده که می‌توان از آن به عنوان کتاب‌خوان یا ابزاری برای طراحی استفاده کرد. از این تبلت که به احتمال زیاد MatePad Paper نام خواهد گرفت، اطلاعات زیادی به جز پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲٫۵ واتی در دست نیست.

در ادامه می‌توانید لیستی از تمامی دستگاه‌هایی که در رویداد ۲ دی هواوی معرفی خواهند شد را مشاهده نمایید.

  • گوشی تاشوی Huawei Mate V
  • ساعت هوشمند Huawei Watch D
  • تبلت جدید سری Huawei MatePad 10.4
  • لپ‌تاپ 
  • بلنگوی هوشمند
  • گوشی هوشمند Huawei Mate 40 Pro Special Edition
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 201 views بار دسته بندی : رویدادها تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.