در رویداد Mega Launch روز گذشته شرکت شیائومی انبوهی از فناوری‌ها و محصولات جدید توسط این شرکت معرفی شدند که بیشتر آنها را می‌توان در گروه پرچمداران جای داد. اما شاید جذاب‌ترین پرچمدار برای بسیاری از کاربران گوشی Mi 11i یا Redmi K40 Pro+ باشد که می‌تواند هر آنچه برای داشتن بالاترین ارزش خرید مورد نیاز باشد را ارائه دهد.

در کنار نازک‌ترین گوشی میان‌رده 5G دنیا (Mi 11 Lite)، پرچمدار جذاب و با کلاس (Mi 11 Pro) و پرچمدار همه فن حریف و فوق حرفه‌ای (Mi 11 Ultra)، روز گذشته از یک گوشی دیگر نیز رونمایی شد که به نوعی به دو گروه محصولات شیائومی تعلق دارد.

این گوشی که در گروه می نام 11i و در گروه ردمی نام K40 Pro+ برایش انتخاب شده نیز هر آنچه برای رقابت با پرچمداران شرکت‌های دیگر مورد نیزا است را در دل خود جای داده و می‌تواند انتخابی بسیار عالی برای کاربران باشد.

می 11 آی از یک نمایشگر AMOLED با رزولوشن FHD+ و ابعاد 6.67 اینچی استفاده می‌کند که نرخ بروزرسانی تصویر 120 هرتز و نرخ پایش لمس 360 هرتز داشته و از این نظر یک محصول بسیار جذاب و حرفه‌ای به حساب می‌آید. این نمایشگر توسط شیشه محافظ گوریلا گلاس 5 محافظت شده و مجموعه دستگاه با استاندارد IP53 قابلیت محافظت در برابر پاشیده شدن آب به صورت اسپری را دارد.

mi11i-4.jpg

در پشت دستگاه نیز شاهده قرارگیری 3 سنسور هستیم که بزرگترین آنها سنسور HM2 سامسونگ با رزولوشن 108 مگاپیکسل است که پیش از این شاهد عرض اندام آن در بسیاری از گوشی‌های شیائومی مانند Mi Note 11 بودیم.

باید در نظر داشته باشید که این سنسور نسبت به سنسور 50 مگاپیکسلی GN2 که در می 11 اولترا استفاده شده ابعاد کوچکتری دارد ولی با تجمیع 9 پیکسل در یک پیکسل واحد توانایی رسیدن به ابعاد 2.1 میکرون برای هر پیکسل در عکس 12 مگاپیکسل را داشته و زوم بدون افت کیفیت 3 برابری دیجیتال را به صورت پایه ارائه خواهد کرد.

علی‌رغم فقدان استفاده از سنسور دوربین تله فوتو با زوم دیجیتال مستقل، شیائومی یک سنسور تله‌فوتو برای عکاسی ماکرو را نیز در دل ماژول دوربین می 11 آی جای داده که 5 مگاپیکسل رزولوشن داشته و به همراه سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 119 درجه‌ای، ساختار ماژول دوربین پشت دستگاه را شکل داده است.

mi11i-5.jpg

شیائومی برای این گوشی دوربین جلو 20 مگاپیکسلی را در نظر گرفته و در بخش تأمین انرژی دستگاه نیز یک باتری 4520 میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته که با شارژر سریع 33 واتی دستگاه می‌تواند ظرف مدت زمان 52 دقیقه به صورت کامل شارژ شود.

mi11i-3.jpg

از آنجا که نام پرچمدار برای این گوشی انتخاب شده می‌توان مشخصات بخش سخت‌افزار دستگاه را حدس زد. این بخش از یک پردازنده Snapdragon 888 به عنوان تراشه پردازشی استفاده می‌کند و شیائومی دو نسخه با حافظه‌های 8/256 گیگابایتی به قیمت 699 یورو و 8/128 گیگابایتی به قیمت 649 یورو را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

mi11i-1.jpg

رنگ‌های بدنه دستگاه نیز شامل سه انتخاب نقره‌ای، سفید و مشکی خواهند بود و به زودی توسط اپراتورها و شبکه‌های توزیع در سراسر دنیا عرضه خواهند شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بدون عضویت در سایت

0
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود به شهرسخت‌افزار

ثبت نام در شهر سخت افزار
ورود به شهر سخت افزار

ثبت نام در شهر سخت افزار

نام و نام خانوادگی(*)
لطفا نام خود را وارد کنید

ایمیل(*)
لطفا ایمیل خود را به درستی وارد کنید

رمز عبور(*)
لطفا رمز عبور خود را وارد کنید

شماره موبایل
Invalid Input

جزو کدام دسته از اشخاص هستید؟(*)

لطفا یکی از موارد را انتخاب کنید