دریچه تکنولوژی این آخر هفته چیکار می‌کنید؟ [۳۰ بهمن ماه] - ژوانا

ایرانسل
کوین نیک

مهم نیست چند سال سن داشته باشید، دانش‌آموز و دانشجو هستید یا کار می‌کنید؛ آخر هفته‌ها زمان استراحت و تفریح است. برای همین ما توصیه می‌کنیم پنجشنبه و جمعه هر هفته تمامی مشغله‌های ذهنی و خستگی‌های طول هفته را چون لباسی روی همان جا لباسی نزدیک در آویزان کنید و این تعطیلی را در آغوش بگیرید.

همه ما تلاش می‌کنیم برای آخر هفته‌هایمان برنامه‌ مفرحی داشته باشیم. از بازی کردن و تماشای فیلم و سریال تا سفر و خواندن کتاب جذابی که زمان کافی برای خواندنش در وسط هفته نداشتیم. اما خب گاهی هم پیش می‌آید که برنامه تفریح و استراحت خاصی به ذهنمان نمی‌رسد و بدترین اتفاق این است که این تعطیلی آخر هفته آنطور که باید جلو نرود.

برای همین در این سری مطالب جدید ویجیاتو می‌خواهیم برای چیدن برنامه آخر هفته‌هایمان به همدیگر کمک کنیم. در ادامه چند تا از نویسنده‌ها و اعضای ویجیاتو یا از برنامه‌های خودشان برای آخر هفته گفته‌اند یا توصیه‌هایی برای شما دارند. اما مهم‌تر از همه اینکه شما برای این آخر هفته ما چه پیشنهادی دارید؟ حتما پیشنهادهایتان را برایمان در قسمت نظرات بنویسید.

نیما فرشین

چند هفته پیش سرویس EA Play رو روی استیم خریدم تا Star Wars Jedi: Fallen Order و چندتا بازی دیگه رو بازی کنم. ولی خب هی داستانش پیش اومد و نشد هیچ کدومشون رو بازی کنم. حالا از اونجایی که دیگه چیزی به تموم شدن سرویسم باقی نمونه، میخوام این آخر هفته هم جدای فالن اوردر رو تموم‌ کنم، هم Sea of Salitude و هم Unravel.

بازی جنگ ستارگان

محمدجواد مبین‌زاده

همین‌طور که به تعطیلات عید نزدیک میشیم کار و مشغله هم بیشتر میشه اما واقعا به شخصه نمی‌تونم بیخیال گیم و فیلم و سریال بشم تحت هیچ شرایطی. البته یک مدتی میشه که خیلی نتونستم به علایقم برسم اما آخر این هفته فرصت خیلی خوبیه تا بالاخره آخرین نسخه از سه‌گانه راک‌استدی یعنی Batman: Arkham Knight رو تموم کنم بالاخره. قسمت زیادی‌ش رو تا الان رفتم و فکر کنم اگر چند ساعت دیگه بشینم پاش بالاخره کامل شه. واقعا بازی دوست‌داشتنی و بی‌نظیریه از هر نظر.

ایرانی کارت
Dicardo

در مورد فیلم و سریال هم احتمالا وقت کنم یک بار دیگه دو تا سه‌گانه اول Star Wars رو ببینم بعد چند وقت، یه سری هم به کتاب‌های The Thrawn Trilogy بزنم که نصفه کاره روی هوا موندن. این کتابا داستان بعد از سقوط امپراطوری رو روایت می‌کنن و اینقدر خوب بودن که جرج لوکاس برای ساخت سه‌گانه دوم از این کتابا الهام گرفته.

بازی بتمن

دیگه فکر نمی‌کنم کاری به ذهنم برسه که از قبل براش تو این آخر هفته بخوام برنامه ریزی داشته باشم. لیست شلوغ کمیک‌های نخوانده‌اش را چک می‌کند نه، اصلاً چیز دیگه‌ای نیست.

پدرام بهادری

چند روزی میشه که بازی Superliminal رو نصب کردم و فعلا ترجیح دادم آروم آروم جلو برم، برای همین احتمالا فردا و پس فردا هم یکم برم سراغ و بازی رو تموم کنم. اگه با بازی آشنا نیستید باید بگم که سوپرلیمینال یه بازی پازل جدیده که چند ماه پیش روی استیم منتشر شد و تقریبا تمام معماهاش رو باید با پرسپکتیو حل کنید. یعنی اشیا بسته به زاویه دیده شما می‌تونن تغییر اندازه بدن. خلاصه خیلی چیز عجیب و غریبیه.

بازی Superliminal

در کنارش می‌خوام کتاب مایندهانتر که اخیرا از دوست عزیزی هدیه گرفتم رو شروع کنم به خوندن. مایندهانتر یکی از سریال‌های مورد علاقه من تو چند سال اخیر بود و حالا که سریال کنسل شده، فرصت خوبیه که منبع اقتباس اصلی یعنی کتاب رو بخونم و خب برای آدمی مثل من که عاشق چیزهای جناییه، به نظر میاد قراره حسابی خوش بگذره.

شما چیکار می‌کنید؟

این برنامه سه نفر از ماها برای این آخر هفته بود و تفریح‌هایی که به نظرمون شما هم باید برای این آخر هفته در نظر بگیرید. اما شما چه برنامه‌ای دارید و توصیه‌‌تون برای ما و بقیه کاربرهای سایت چیه؟ می‌خواید این پنجشنبه جمعه سراغ چه بازی‌هایی برید؟ هفته پیش کلی از کاربرها انیمه‌های جذاب و جدید معرفی کردن. ببینیم طرفداران کمیک بوک و انیمیشن‌های سریالی این هفته چیکار می‌کنن؟ راستی به نظرتون برنامه آخر هفته کدوم یکی از بچه‌ها از همه مفرح‌تره؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 338 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 19 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.