دریچه تکنولوژی بهترین بازی‌های ریسینگ برای سیستم‌های ضعیف - ژوانا

ایرانسل
تکنولایف (داخلی)

بسیاری از ما ممکن است سیستم‌های امروزی و قدرتمند برای تجربه‌ بازی‌های سنگین را نداشته باشیم. مشکلی هم نیست. بهرحال در طول چندین و چند سال گذشته آنقدر بازی‌های فوق‌العاده داشته‌ایم که هر زمان تجربه‌شان کنیم باز هم برد کرده‌ایم. در این سری مقالات تصمیم گرفتیم سراغ سبک‌های مختلف و عناوینی برویم که برای تجربه روی سیستم های ضعیف مناسبند. پس همراهمان باشید تا بیشتر با بازی‌های ریسینگ برتر قدیمی آشنا شوید.


Midnight Club 2

سیستم های ضعیف

یکی از بزرگ‌ترین سوالاتی که ذهن طرفداران راکستار را به خود مشغول کرده این است که چرا این استودیو دیگر سری Midnight Club را ادامه نداد. آخرین نسخه از این سری بازی‌ها سال ۲۰۰۹ برای ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ منتشر شد. اما در این بین تنها نسخه دوم که سال ۲۰۰۳ منتشر شده روی پلتفرم ویندوز قابل بازی است. Midnight Club 2 از آن دسته بازی‌هایی است که همچنان می‌توان جادوی راکستار را در آن حس کرد و از تجربه‌اش لذت برد.


Need for Speed: UnderGround 2

سیستم های ضعیف

همه چیز درمورد UnderGround 2 نوستالژیک است. از موزیک منوی آن گرفته تا خیابان‌های Bayview که ویراژ دادن در آن‌ها فوق‌العاده بود. UnderGround 2 یکی از اولین‌ بازی‌هایی بود که به شما اجازه می‌داد تمام قسمت‌های اتومبیلتان را شخصی‌سازی کنید. درواقع همین مسئله بود که موجب شد UnderGround 2 تا این اندازه در ذهن طرفداران Need for Speed باقی بماند. هیچ کدام از بازی‌هایی که طی سال‌های گذشته منتشر شده‌اند اندازه UnderGround 2 قابلیت شخصی‌سازی نداشتند. درنتیجه اگر به اسپورت کردن اتومبیل‌های مختلف علاقه‌مندید، حتما UnderGround 2 را تجربه کنید.


Insane 2

سیستم های ضعیف

همیشه قرار نیست بازی‌های ریسینگ را در کوچه خیابان‌های شهر تجربه کنیم. بهرحال ریسینگ‌های متفاوتی وجود دارند که شما را وارد فضاهای مختلف می‌کنند. یکی از بهترین جایگزین‌های سری بازی‌های فورتزا برای سیستم های ضعیف Insane 2 است. جایی که وارد دشت و دمن می‌شوید و با اتومبیل‌های مخصوص آفرود مسابقه می‌دهید. Insane 2 سال ۲۰۱۲ منتشر شد اما جلوه‌های بصری آن به گونه‌ای است که همچنان می‌توان از حضور در طبیعت و ویراژ دادن در آن لذت برد.


Flatout 2

سیستم های ضعیف

سری بازی‌های Flatout 2 به پر زد و خورد بودنشان معروفند. شمایید و اتومبیل‌هایی که از قبرستان ماشین درآمده‌اند و برای مسابقه آماده شده‌اند. مهم نیست تصادف کنید یا نکنید. بهرحال با توجه به جاده‌هایی که در آن‌ها ویراژ‌ می‌دهید محال است اتومبیلتان سالم از مسابقه خارج شود. سری بازی‌های Flatout آن دسته از کاربرانی را هدف قرار داده‌اند که دوست دارند کنار ریسینگ کمی المان‌های اکشن را هم تجربه کنند. درنتیجه اگر نیاز به کمی آدرنالین دارید، سراغ Flatout 2 برود.


Need for Speed: Carbon

سیستم های ضعیف

کمتر کسی می‌تواند آن مسابقه در شب و تصادفی که منجر به شروع Carbon می‌شود را فراموش کند. باور کردنش سخت است که ۱۵ سال از انتشار این شاهکار می‌گذرد. یکی از بهترین قسمت‌های سری Need for Speed‌ که هیچوقت برای تجربه کردنش دیر نیست. این بار قرار در مسابقاتی شرکت کنید که تنها در تاریکی شب برگزار می‌شوند. شمایید و اتومبیل‌هایی که می‌توانید شخصی‌سازیشان کنید و البته پلیس‌ّهایی که میانه خوشی با برگزاری این مسابقات خیابانی ندارند. Need for Speed: Carbon یکی از نوستالژیک‌ترین بازی‌های ریسینگ است که می‌توانید روی سیستم های ضعیف تجربه کنید.

ایرانی کارت
Dicardo

Driver: San Francisco

سیستم های ضعیف

نمی‌توانیم اسمی از بازی‌های ریسینگ ببریم و اشاره‌ای به نام Driver نکنیم. بهرحال ما با این سری بزرگ‌ شده‌ایم و قبل از اینکه در GTA نیم‌نگاهی به ماشین دیگران داشته باشیم، کارمان را از Driver شروع کردیم. Driver: San Francisco آخرین نسخه از این سری است که سال ۲۰۱۱ منتشر شد. درواقع Driver هم جزو آن دسته بازی‌هایی قرار گرفته که زیر سایه عناوین درآمدزایی مانند Assassin’s Creed گم شده. بهرحال نیازی به انتشار یک Driver جدید نیست. هنوز هم می‌توانیم وارد San Francisco شویم و از تجربه این بازی بی‌نظیر لذت ببریم.


Blur

سیستم های ضعیف

قرار بود Blur المان‌های عناوینی مانند Mario Cart را به بازی‌های ریسینگ جدی بیاورد. موفق شد؟ تا حدودی. شاید اگر این سری بازی ادامه پیدا می‌کرد در ادامه می‌توانست نمایش چشمگیرتری داشته باشد. Blur سال ۲۰۱۱ توسط Bizarre Creations ساخته شد و اکتیویژن نیز ناشر آن بود. یک ریسینگ آرکید در پوست ریسینگ‌های واقع‌گرایانه. جایی که با استفاده از قدرت‌هایی خاص می‌توانستید انوع و اقسام بلاهای طبیعی و غیرطبیعی را سر رقبایتان بیاورید. هنوز هم برای تجربه Blur دیر نشده. مخصوصا که تجربه بازی روی سیستم های ضعیف فوق‌العاده روان است.


Burnout Paradise

سیستم های ضعیف

حتما نام سری بازی‌های Burnout به گوشتان خورده. یکی از شاهکارهای استودیو Criterion Games که به شما اجازه می‌دهید آزادانه در خیابان‌های شهر رانندگی کنید و برای امرار معاش وارد مسابقات شوید. سال ۲۰۱۸ نسخه ریمستر بازی برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر شد. اما تجربه نسخه ابتدایی بازی که سال ۲۰۰۸ منتشر شده بود نیز فوق‌العاده است. Paradise متفاوت‌ترین نسخه از سری بازی‌های Burnout است و درواقع به همین خاطر تا این اندازه در ذهن گیمرها باقی مانده.


F1 2013

سیستم های ضعیف

وقتی صحبت از بازی‌های ریسینگ می‌شود نمی‌توانیم مسابقات فرمول یک یا F1 را فراموش کنیم. سری بازی‌های F1 به صورت سالیانه منتشر می‌شوند و طرفدارهای پروپاقرص خود را دارند. اما برای افرادی که از سیستم های ضعیف استفاده می‌کنند تجربه F1 2013 را توصیه می‌کنم. یک بازی بی‌نقص و جذاب که حس و حال حضور در مسابقات فرمول یک را به بهترین شکل ممکن منتقل می‌کند.


Need for Speed: Most Wanted 2005

سیستم های ضعیف

و درنهایت به پادشاه تمام بازی‌های ریسینگ می‌رسیم. همه چیز از یک BMW M3 و یک مسابقه کذایی شروع می‌شود. جایی که شما می‌بازید و ماشینتان را از دست می‌دهید و حالا برای پس گرفتنش باید کار را از صفر شروع کنید. Most Wanted به عقیده بسیاری از طرفداران سری بازی‌های Need for Speed بهترین قسمت این سری است. یک داستان سرایی جذاب، گیم‌پلی هیجان‌انگیز و ریتم جذابی که باعث می‌شود شما بازی را تا آخرین ماموریت ادامه دهید. هیچوقت برای تجربه Most Wanted دیر نیست. اگر تا الان سراغش نرفته‌اید، توصیه می‌کنم همین الان آن را دانلود و نصب کنید!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 282 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 5 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.