دریچه تکنولوژی رسمی: ساعت هوشمند Watch S1 شیائومی به همراه پرچمداران جدید رونمایی می‌شود - ژوانا

اگر به خاطر داشته باشید چند روز پیش شرکت شیائومی به صورت رسمی تاریخ رونمایی از پرچمداران سری Xiaomi 12 را مشخص کرد. این کمپانی امروز تصویری تبلیغاتی از ساعت هوشمند Watch S1 خود منتشر کرد و اعلام کرد این ساعت در کنار سری گوشی‌های شیائومی ۱۲، یعنی رد تاریخ ۲۸ دسامبر (۷ دی) معرفی می‌شوند.

بر خلاف افشاگری‌های قبلی که سه ماه اول سال ۲۰۲۲ را برای معرفی ساعت هوشمند Watch S1 شیائومی اعلام کرده بودند، امروز شرکت شیائومی زمان دقیق معرفی ساعت هوشمند جدید خود را بیان کرد. بر اساس تصویر منتشر شده، غول چینی دنیای تکنولوژی قصد دارد ساعت هوشمند واچ اس ۱ را همراه با سری گوشی‌های پرچمدار شیائومی ۱۲ در تاریخ ۲۸ دسامبر (۷ دی) رونمایی کند.

Xiaomi-Watch-S1-1.jpg

امروز اکانت رسمی شیائومی پوستری از ساعت هوشمند Watch S1 منتشر کرد که علاوه بر زمان دقیق معرفی، طراحی کلی آن را نیز به نمایش می‌گذارد. هرچند این فقط یک پوستر تبلیغاتی است و در آن کل بدنه‌ی ساعت قابل مشاهده نیست، اما شکل ظاهری آن به وضوح مشخص است.

بر اساس این تصویر، ساعت هوشمند Watch S1 با طراحی دایروی و بدنه‌ای فلزی تولید می‌شود. همچنین دو دکمه‌ی فیزیکی در کنار آن مشاهده می‌شود که احتمالاً یکی از آن‌ها مربوط به دکمه‌ی صفحه اصلی (Home) و دیگری دکمه‌ی مخصوص فعالیت‌های ورزشی است. متاسفانه این پوستر تنها اطلاعات در دسترس از ساعت واچ اس ۱ بوده و شیائومی هنوز از مشخصات آن حرفی نزده است.

xiaomi-mi-watch-color-2.jpeg

در این رابطه بخوانید:

– زمان رسمی رونمایی از شیائومی ۱۲، ۱۲ ایکس و ۱۲ پرو اعلام شد
– همه مشخصات گوشی شیائومی ۱۲ فاش شد؛ در خور یک پرچم‌دار
– همه اطلاعات ، مشخصات و قیمت شیائومی ۱۲ را پیش از معرفی ببینید
– مشخصات تازه‌ای از گوشی شیائومی ۱۲ فاش شد؛ نمایشگر ۱۲ بیتی با ۱۵۰۰ نیت نوردهی
– ساعت هوشمند Redmi Watch 2 Lite شیائومی با قیمت ۸۰ دلار معرفی شد

پیش از این افشاگران عنوان کرده بودند که ساعت Watch S1 نسل بعدی ساعت‌های هوشمند شیائومی خواهد بود و از این رو طراحی جذاب‌تر و قابلیت‌های بیشتری را به همراه خواهد داشت. در هر صورت هنوز چیزی از مشخصات داخلی و جزئیات فنی این ساعت منتشر نشده است. البته تا زمان مشخص شدن این اطلاعات نیز فقط ۲ روز باقی مانده است و انتظار می‌رود در روز ۷ دی ماه تمامی مشخصات ساعت Watch S1 شیائومی در مراسم رونمایی از آن اعلام شود.

The-Xiaomi-Watch-S1-will-reach-the-global-market-in.jpg

نظر شما در مورد طراحی ساعت هوشمند Watch S1 شیائومی چیست، آیا طراحی دایروی این ساعت را می‌پسندید یا خیر؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 460 views بار دسته بندی : ابزار پوشیدنی تاريخ : 27 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.