دریچه تکنولوژی چرا Lady Dimitrescu تبدیل به ستاره Resident Evil Village شده است؟ - ژوانا

ایرانسل
تکنولایف

Resident Evil Village تا دو ماه دیگر به دستان ما می‌رسد. هرچقدر این بازه زمانی کوتاه‌تر می‌شود اشتیاق طرفداران اوج می‌گیرد. بهرحال نمی‌توان نادیده گرفت که رزیدنت اویل یکی از بزرگ‌ترین سری بازی‌های موجود محسوب می‌شود. از طرفی موفقیت‌های اخیر کپکام و بازخورد مثبت قسمت‌های پیشین این سری موجب شده تا انتظارات از هشتیم قسمت به شدت بالا باشد. Resident Evil Village تمام ویژگی‌هایی که از این بازی می‌خواستیم را دارد. حضور Ethan Winters که در هفتمین قسمت با او آشنا شده بودیم و کریس ردفیلدی که نیازی به معرفی ندارد.

از طرفی قرار است با ادامه داستان Resident Evil 7 مواجه شویم. کپکام المان‌های بقا را وارد بازی کرده و بسیاری از ویژگی‌های نوستالژیک و فوق‌العاده Resident Evil 4 نیز به آن اضافه شده‌اند. اما هیچکدام از این مسائل چیزی نیست که هوش و حواس طرفداران را برده. فقط و فقط یک شخصیت است که روی استیج رزیدنت اویل می‌درخشد و او کسی نیست جز Lady Dimitrescu!

هنوز اطلاعات زیادی از این بانوی رشید در اختیار نداریم. از طرفی نمی‌توان به این مسئله خرده گرفت. بهرحال ترجیح می‌دهیم در طول بازی و آن طور که کپکام در نظر دارد پروسه آشنایی با او را پشت سر بگذاریم. البته به نظر می‌رسد که Lady Dimitrescu نقش طولانیی در بازی ندارد و تنها در قسمتی کوتاه از آن با او برخورد می‌کنیم. بهرحال تمام اطلاعاتی که از این شخصیت داریم شامل نیمه انسان بودن و قد ۲.۹ متری او می‌شود.

Lady Dimitrescu

او صاحب قلعه‌ای به نام Dimitrescu است که در کشوری در شرق اروپا واقع شده. Lady Dimitrescu یک ومپایر یا همان خون‌آشام است. اگر دموی Resident Evil Village را روی پلی استیشن ۵ تجربه کرده باشید یا ویدیوهایش را در سرویس‌هایی مانند یوتیوب و توییج دیده باشید می‌دانید که قرار نیست به هیچ عنوان یک شخصیت مهربان تلقی شود. او با تیغه‌های بلندی که از سر انگشتانش بیرون آمده شما را به قتل می‌رساند و اینجاست که دموی بازی تمام می‌شود.

ایرانی کارت
Dicardo

اگر تغییرات هورمونی در پسرها را نادیده بگیریم، قد بلند Lady Dimitrescu یکی از ویژگی‌هایی است که خیلی سروصدا کرده. درواقع قرار است با آنتاگونیستی مواجه شویم که حتی بلندتر از شخصیت‌هایی مانند نمیسس و Mr. X است. اما این تنها قد بلند نیست که تا این حد Lady Dimitrescu را محبوب کرده. برخلاف سایر قسمت‌های رزیدنت اویل، این اولین باری است که یک آنتاگونیست را با ظاهری زیبا و موجه می‌بینیم. همیشه در بازی‌های ترسناک تلاش می‌شود تا آنتاگونیست‌ها شدیدا «کَریه المنظر» به نظر برسند و درواقع از این طریق حس ترس به کاربر منتقل شود.

اما کپکام این بار برنامه دیگری دارد. حتی اگر ساعت‌ها به Lady Dimitrescu زل بزنید باز هم هیچ ویژگی‌ خاصی برای ترسیدن پیدا نمی‌کنید. درواقع این بار کپکام می‌خواهم از فرمول القای ترس استفاده کند. چیزی که باعث می‌شود حتی بیش از پیش برای تجربه Resident Evil Village هیجان‌زده باشیم. بهرحال هر قسمت از رزیدنت اویل یک تجربه جدید از ترسیدن است. پس بیایید و این بار ببینیم که Lady Dimitrescu در آن قسمت کوتاهی که میزبانمان است چه برنامه‌ای برایمان تدارک دیده.

Resident Evil Village در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پی سی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 313 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 6 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.