دریچه تکنولوژی اولین وسیله نقلیه الکتریکی بوگاتی معرفی شد؛ اسکوتر برقی با سرعت 30 کیلومتر بر ساعت - ژوانا

شرکت بوگاتی یکی از لوکس‌ترین خودروسازان جهان به شمار می‌آید که سرعت و لاکچری را به عنوان فلسفه طراحی خود انتخاب کرده است. این کمپانی قصد دارد یک ابر خودروی الکتریکی نیز به بازار بفرستد، اما اولین محصول الکتریکی آن یک اسکوتر برقی تقریباً معمولی خواهد بود.

این اسکوتر برقی جدید در همکاری شرکت ایتالیایی با Bytech International تولید شده و وزنی معادل ۱۵٫۸ کیلوگرم دارد. بوگاتی می‌گوید این دستگاه را با در نظر گرفتن ویژگی‌های ایرودینامیک و با آلیاژ منیزیم تولید کرده است. 

Bugatti-Electric-Scooter-1.jpg

اسکوتر الکتریکی بوگاتی قادر است به حداکثر سرعت ۳۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا نماید که به مدد موتور الکتریکی ۷۰۰ واتی آن ممکن شده است. برای مقایسه قدرت اولین محصول برقی بوگاتی با سایر محصولاتش باید بگوییم که موتور خودروی بوگاتی ویرون می‌تواند توانی تا ۱۰۰۰ برابر بیشتر از این اسکوتر تولید نماید.

بوگاتی این اسکوتر را برای جابه‌جایی در مسافت‌های کوتاه شهری تولید و در طراحی آن از چراغ‌های عقب بسیار زیبایی استفاده کرده که در هنگام حرکت زیبایی خاصی به این وسیله می‌بخشند. چراغ‌های کناری و راهنما نیز در این دستگاه تعبیه شده‌اند. در فرمان این اسکوتر نیز از نمایشگر LED استفاده شده که مصرف باتری، حالت سواری، سرعت و دیگر اطلاعات را برای کاربر به نمایش می‌گذارد.

Bugatti-Electric-Scooter-3.jpg

اسکوتر برقی بوگاتی یک باتری ۳۶ وات‌ساعتی دارد که برد پیمایشی ۳۵ کیلومتری را برای آن فراهم می‌آورد. این باتری را می‌توان به راحتی و با برق شهری نیز شارژ کرد.

بازار وسایل نقلیه الکتریکی توجه بسیاری از سمت تولید کنندگان سنتی اتومبیل و همچنین شرکت‌های فناوری به خود جلب کرده و بوگاتی نیز کار خود در این بازار جدید را با یک اسکوتر برقی آغاز کرده است. هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت این دستگاه ارائه نشده، اما می‌توان انتظار داشت که بوگاتی قیمت بالایی برای آن در نظر بگیرد.

در همین رابطه بخوانید:

– با اسکوتر الکتریکی Ducati Pro-III آشنا شوید؛ حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 242 views بار دسته بندی : علم و فناوری تاريخ : 13 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.