دریچه تکنولوژی به‌روزرسانی بزرگ ویندوز 11 در فصل بهار نهایی می‌شود - ژوانا

به تازگی گزارش جدیدی درباره نقشه راه مایکروسافت برای ویندوز ۱۱ منتشر شده که از عرضه آپدیت بزرگی برای سیستم‌عامل جدید ردموندی‌ها در سال جاری میلادی حکایت دارد.

آنطور که در خبر‌ها آمده، اولین به‌روزرسانی بزرگ ویندوز ۱۱ با نام Sun Valley 2 قرار است در ماه مه ۲۰۲۲ (اردیبهشت ۱۴۰۱) منتشر شده و در تابستان برای عموم عرضه شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط برخی خبرگزاری‌ها، مایکروسافت می‌خواهد توسعه Sun Valley 2 را در ماه مه ۲۰۲۲ به اتمام برساند و اگر همه چیز بر اساس برنامه پیش برود، به فاصله کوتاهی شاهد عرضه عمومی آپدیت بزرگ ویندوز ۱۱ در فصل تابستان خواهیم بود.

win11-2.jpg

گفتنی است نسخه اولیه‌ ویندوز ۱۱ با باگ‌های فراوانی همراه بوده و بخش‌هایی از رابط کاربری هم تغییر نکرده است. مایکروسافت نیز اعلام کرده نسخه‌ ۲۲H2 قرار است بهبودها و تغییراتی را به این سیستم عامل اضافه کند.

در همین راستا مایکروسافت در آخرین‌ بیلدهای منتشر شده در کانال توسعه‌دهنده برای اینسایدرها، منوی استارت ویندوز ۱۱ را بهبود بخشیده است. همچنین انتظار می‌رود پشتیبانی از ویجت‌های سازندگان دیگر و حالت تاریک در سراسر سیستم در این به‌روزرسانی بزرگ ارائه شود.

هم‌زمان انتظار می‌رود انتشار ویندوز ۱۱ در ماه‌های نخست سال ۲۰۲۲ شتاب بیشتری به خود بگیرد و مایکروسافت فرآیند اعتبارسنجی دستگاه‌های بیشتری را تکمیل کند. مایکروسافت همچنین تا چند ماه دیگر روی عرضه‌ی ویندوز ۱۱ برای تمام سیستم‌های واجد شرایط متمرکز خواهد بود. به گفته‌ی این شرکت تمام دستگاه‌های واجد شرایط تا اواسط ۲۰۲۲ به‌روزرسانی رایگان به ویندوز ۱۱ را دریافت خواهند کرد.

در همین رابطه بخوانید:

آخرین آپدیت ویندوز ۱۱ موجب حذف کنترل پنل از سیستم شما می‌شود
– بهترین برنامه ها برای شخصی سازی ظاهر ویندوز ۱۱ + لینک دانلود
– اینتل یکی از مشکلات بزرگ ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ را برطرف کرد
– مایکروسافت به وجود مشکل رنگ در ویندوز ۱۱ اذعان کرد
– مایکروسافت مشکل به هم ریختن رنگ‌ها در ویندوز ۱۱ را برطرف می‌کند

پیش از این شایعه شده بود مایکروسافت قصد دارد در سال ۲۰۲۲ روی  نسخه‌ای از ویندوز مبتنی‌ بر معماری ARM تمرکز کند و در همین راستا این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ کیت توسعه‌دهندگان ARM خود با پردازنده‌ پرچم‌دار مبتنی‌ بر اسنپدراگون ۸cx Gen3 کوالکام است. البته ردموندی‌ها اخبار مربوط به این بروزرسانی بزرگ را تایید نکرده‌اند و بنابراین باید منتظر ماند و دید ردموندی‌ها برای آینده سیستم‌عامل جدید خود چه در سر دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 415 views بار دسته بندی : سیستم عامل تاريخ : 2 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.