دریچه تکنولوژی آشنایی با حمل و نقل هوایی - ژوانا

همانطور که می دانید باربری و حمل و نقل به سه روش زمینی، هوایی و دریایی انجام می شود. در این بین در بعضی مواقع حمل و نقل هوایی بهترین گزینه برای ارسال کالاها به مقصد هست. معمولاً افراد برای حمل و نقل  کالاهای خود دنبال حمل و نقل هوایی با یک سری خدمات خوب می باشند.

تاریخچه باربری هوایی

برای انتقال محموله ها معمولاً از  حمل و نقل مسافری و تجاری به وسیلۀ هواپیما انجام می شود . این حمل و نقل ها برای اولین بار در سال ۱۹۱۱ برای جا به جایی محصولات پستی انجام شد. با حمل و نقل های هوایی می توان مرسولات و محصولات و سفارشات خود را سریع جا به جا نمائید و حتی وسایل هایی که با ارزش هستند و یا حساس.

امروزه این نوع حمل و نقل بسیار رایج هست. به دلیل اینکه امکانات و فرودگاههای مختلف و متعددی هر روزه در حال احداث هستند و بنابراین زیرساختهای مناسبی هم برای این نوع حمل و نقل در حال فراهم شدن هست. به صورتی که در بسیاری از کشورها حتی در شهرهای کوچک هم فرودگاههای با قابلیت فرود هواپیماهای باری وجود دارد. بنابراین این نوع حمل و نقل بسیار مناسب می باشد  و هم چنین ایجاد امنیت بالایی را داراست . زیرا مدیریت جدی تری را برای آن انجام می دهند.

چه افرادی از حمل و نقل هوایی استفاده می کنند؟

بازرگانان مشتریان حمل و نقل هوایی می باشند که خواستار جا به جایی کالاهای خود با ارزش بالا و حساس را از این طریق انجام می دهند.

  1. وارد کردن موبایل و قطعات موبایل و اکسسوری های آن
  2. وارد کردن لپ تاپ و قطعات کامپیوتر و لوازم آن
  3. وارد کردن فلش مموری ، هارد و پاور بانک
  4. وارد کردن دارو و لوازم پزشکی در یک زمان کوتاه
  5. وارد کردن لوازم پتروشیمی که مورد نیاز یک پروژه می باشد.
  6. آوردن مواد فاسد شدنی
  7. وارد نمودن قطعات خودروهای گران قیمت و لوکس
  8. وارد کردن قطعات الکترونیکی

دراینجا فقط تعداد بسیار کمی را برای شما بازگو کردیم و هر شخصی می تواند جزو مشتری های این حمل و نقل هوایی باشد که سریع محموله را جا به جا می کند ولی هزینۀ حمل آن گران می باشد.

همچنین برخی از کشورهایی که ایران با آن ها همکاری می کنند به شرح زیر بوده و امکان دارد که با توجه به مناسبات بین المللی و اقتصادی در این لیست تغییراتی ایجاد شود.

چین، کره ، آلمان، ایتالیا، انگلستان ، فرانسه ، اسپانیا ، چک، سوئد ، هلند، دانمارک، ژاپن ، ترکیه ، کانادا

با توجه به خصوصیاتی که از حمل و نقل هوایی ذکر شد، در برخی از مواقع تنها راه جابجایی استفاده از این نوع باربری است. به طور مثال برای جابجایی واکسن هایی که نیاز به یخچال هایی با دمای بسیار پایین برای حمل و نقل دارند، بهترین و در بعضی مواقع تنها گزینه استفاده از باربری هوایی هست.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 199 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 28 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.