دریچه تکنولوژی استراتژی اپل در ارائه هدست ویژه خود باعث شگفتی تحلیل‌گران شد - ژوانا

با اینکه هنوز زمان زیادی تا عرضه هدست ویژه اپل باقی مانده است اما تحلیلگران نسبت به استراتژی اپل در تولید این محصول شگفت زده هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی فروشگاه بی نهایت، اپل از هدست واقعیت ترکیبی خود بانهم ویژن پرو در مراسم کنفرانس توسعه دهندگان امسال رونمایی کرد پس از این رویداد تحلیلگران اعلام کردند اپل قصد دارد پس از معرفی این حادثه یک اپ استور جداگانه نیز برای این دستگاه راه اندازی کند. احتمالا این اپ استور مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود. اپ استور اختصاصی جدید می تواند هزاران برنامه در رابطه با تناسب اندام سلامت و یا تماشای فیلم ارائه کند که در حال حاضر توسعه آن در حال انجام است.

اپل تنها ۱۵۰ هزار نسخه از هدست جدید خود را تولید و به بازار عرضه کند. همچنین روشی که اخیراً در مورد این هدست منتشر شده نشان می‌دهد این دستگاه در دسته محصولات خانگی قرار نمی گیرد. از طرفی تعداد آیفون های ارتقا نیافته طی چهار سال اخیر بسیار زیاد بوده و به نظر می‌رسد این شرکت زمان زیادی برای جذب کاربران به خرید آیفون ۱۵ خواهد داشت. اما این موضوع تلاش این شرکت برای فروش بیشتر ویژن پرو را کاهش نمی دهد. طبق اعلام تحلیلگران اپل تا سال ۲۰۳۰ ده درصد از درآمدهای خود را از طریق هدست های واقعیت ترکیبی خود تامین خواهد کرد.

در صورتی که اپل نتواند قیمت بسیار بالای هدست های واقعیت ترکیبی را کاهش دهد اعتماد فروش آن در آینده افزایش نخواهد یافت طبق پیش بینی های انجام شده اپل باید تا سال ۲۰۲۵ جانشین اقتصادی برای ویژن پرو معرفی کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 52 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 19 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.