دریچه تکنولوژی بهترین سری گوشی سامسونگ کدام است؟ - ژوانا

بهترین سری گوشی سامسونگ

سامسونگ به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت های تولید کننده گوشی‌ هوشمند در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. اما از آنجایی که محصولات میانرده این برند قیمت‌های اقتصادی دارند، معمولا کاربران ایرانی از همین محصولات خریداری می‌کنند و به‌سراغ محصولات پرچمدار نمی‌روند. این موضوع باعث می‌شود تا افرادی که می‌خواهند بهترین سری گوشی سامسونگ را تهیه کنند اطلاعات کافی در این مورد نداشته باشند. در این مطلب بهترین سری گوشی‌های این برند را معرفی می‌کنیم.

همچنین برای مشاهده بهترین گوشی های بازار از برندهای مختلف سامسونگ، شیائومی و هواوی می‌توانید به این مطلب از سایت آی تی رسان مراجعه کنید.

https://itresan.com/351945/

معرفی گوشی‎های سری S سامسونگ

گوشی‌های سری S سامسونگ به‎عنوان سری پرچمدار گوشی‌های این برند بهترین سری آن شناخته می‌شوند. در محصولات این سری، از آخرین فناوری‌ها و نوآوری‌ها استفاده شده است. درواقع، سامسونگ با عرضه محصولات خود در قالب سری S تمام توانایی و تجربه خود در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند را به کار می‌برد. اولین گوشی سری اس سامسونگ با نام گلکسی S در مارس سال ۲۰۱۰ رونمایی شد که توانست با محبوبیت و استقبال فراوانی روبرو شود. محبوبیت و فناوری به‌ کار رفته در این محصول در محصولات بعدی گوشی‌های این سری هم دیده می‌شود.

گوشی‎های سری S سامسونگ

آخرین محصول این نسل مدل‎های سامسونگ گلکسی S22، S22+ و S22 Ultra هستند که در فوریه سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شد. گرچه تغییرات ظاهری چندانی در این مدل مشاهده نمی‌شود، اما سخت افزار آن دچار پیشرفت زیادی شده است. از ویژگی‌های دیگر این گوشی‌ها،‌ می‌توان به قلم S-Pen که در دل خود جای داده‌اند اشاره کرد. این قلم باعث شده تا بسیاری از افراد این گوشی‌ها را ترکیبی از سری S  و نوت بدانند.

سری اس سامسونگ بهتر است یا نوت؟

سامسونگ گلکسی اس در مقابل سری نوت،‌ نوآوری‌ها و فناوری‌های جدیدتری به بازار عرضه می‌کند. این برند همیشه ایده‌های جدید خود را با مدل‌های سری اس به بازار عرضه می‌کند. درنتیجه، اگر به‌دنبال بهترین سری گوشی سامسونگ هستید و می‌خواهید که یک گوشی با نوآوری‌ها و طراحی‌های جدید تهیه کنید، محصولات این سری بهترین انتخاب برای شما هستند. همچنین، در این سری از به‌روزترین سخت افزارها استفاده شده است که آنها را در مدل‌های سری نوت پیدا نمی‌کنید. نکته مهم دیگر آن است که سری نوت دیگر تولید نمی‌شود، بنابراین اگر به‌دنبال گوشی جدید هستید دور این سری را خط بکشید!

دیگر محصولات سامسونگ که می‌توانید در آذر ماه امسال آن ها را خریداری کنید را می‌توانید در این مطلب از وبسایت چیکاو مشاهده کنید.

https://chikav.ir/1400/04/15/which-samsung-phone-should-we-buy-in-july-this-year/

کدام سری سامسونگ بهترست؟

سری A سامسونگ بهتر است یا S؟

در مقایسه سری S سامسونگ با A باید بگوییم که هرکدام از آنها مزایای خودشان را دارند. محصولات سری گلکسی A سامسونگ با قیمت‌های ارزان‌تری ارائه می‌شوند، نسبت به قیمت‌شان عملکرد مناسبی ارائه می‌دهند، عمر باتری بالا دارند، تمامی مدل‌های A40 و بالاتر دارای صفحه نمایش Super AMOLED هستند. در مجموع، محصولات این سری به‌تنهایی محصولات پیشرفته‌ای هستند، اما در مقایسه با محصولات سری اس، کم می‌آورند. بیایید نگاهی به مزایای محصولات سری S سامسونگ داشته باشیم:

  • کارایی بالایی دارند.
  • در برابر آب، گرد و غبار و ضربه مقاوم‌تر هستند.
  • شارژ بی‌سیم دارند.
  • بهترین کیفیت عکس و فیلم را ارائه می‌دهند.

برای آشنایی بیشتر با سری های مختلف گوشی سامسونگ می‌توانید به این مطلب از رسانه ترنجی مراجعه کنید.

https://toranji.ir/2021/08/01/کدام-سری-از-گوشی-های-سامسونگ-بهتر-است؟/

جمع‌بندی

به‌عنوان نکته آخر برای معرفی بهترین سری سامسونگ باید بگوییم که محصولات سری اس نسبت به سری‌های دیگر قیمت بالاتری دارند، اما با توجه به کارایی و عملکرد این گوشی‌ها، خرید آنها به قیمتشان می‌ارزند. کیفیت دوربین آنها فوق العاده است، در برابر ضربه و آب بیشتری مقاومت را دارند و از جدیدترین فناوری‌ها مانند ویژگی شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 208 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 8 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.