دریچه تکنولوژی تخفیف های کریسمسی - ژوانا

همانطور که می‌دانید کریسمس جشنی است که هر ساله در ۲۵امین روز از ماه دسامبر در کشورهای مختلف زیادی برگزار شده و مردم در آن ایام به جشن و شادی می‌پردازند. هر سال در ماه دسامبر مردم دنیا به تکاپو افتاده، فروشگاه‌ها تم کریسمسی پیدا می‌کنند، خانواده‌ها به فکر خرید درخت کریسمس و تزئین آن می‌افتند و به طور کل شور و هیجان زیادی در کشورهایی که این مراسم را جشن می‌گیرند، به پا می‌شود.

حال صرف نظر از آن همه زیبایی و خیرگی حاصل از ریسه‌های نورانی که درختان و سراسر خانه‌ها را می‌پوشانند و همینطور رقص و شادی‌های مردم، کریسمس یک ویژگی بسیار مهم دارد. به بیان واضح‌تر هر ساله با نزدیک شدن به ایام کریسمس فروشگاه‌ها، برندها و حتی کارخانه‌های زیادی محصولات خود را با قیمت‌های بسیار مناسب و کمتر از قیمت اصلی به فروش می‌رسانند. دلیل چنین امری ساده و قابل درک است؛ در واقع این کار به منظور پایین آمدن قیمت‌ها است تا تمامی افراد حتی آنهایی که از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیستند و درگیر محدودیت‌ها و دغدغه‌های مالی هستند، توان خرید خوراکی و هدیه‌های مختلف را داشته باشند تا با دست پر به خانواده‌هایشان بپیوندند اوقات خوشی را در این ایام سپری کنند. به این ترتیب هم مردم در شب کریسمس خوشحال‌اند و هم فروشندگان سود خوبی از فروش محصولاتشان بدست می‌آورند.

در نتیجه می‌توان گفت که دوران کریسمس یکی از بهترین فرصت‌ها برای خرید لوازم مختلف است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به تخفیف‌های کریسمسی اهمیت می‌دهید، لازم است که در این ایام سفر به کشورهای خارجی را در برنامه خود قرار دهید. برای این کار ابتدا باید با نزدیکترین کشورهای اطراف که هر ساله کریسمس را به بهترین شکل جشن می‌گیرند و فرصت مناسبی را بابت خرید برایتان فراهم می‌کنند، به خوبی آشنا شوید تا برنامه ریزی درستی را در این خصوص انجام دهید.

تخفیف به مناسبت کریسمس در ارمنستان

کریسمس در ارمنستان شور و شوق دیگری دارد. مردم این کشور هر سال در ایام کریسمس تنها در مکان‌های خاصی به جشن و پایکوبی نمی‌پردازند، بلکه در نقطه به نقطه آن می‌توانید نشانه‌ای از خوشحالی به مناسبت کریسمس را پیدا کنید. فرقی نمی‌کند وسط خیابان باشید یا در کافه و رستوران‌های مختلف، در هر جا که باشید می‌توانید از برگزاری جشن‌های زیبایشان لذت ببرید.

فقط باید به خاطر داشته باشید که در ارمنستان برخلاف سایر کشورها که ابتدا کریسمس و پس از آن سال نو میلادی را جشن می‌گیرند، ایام کریسمس بعد از مراسم سال نو میلادی شروع می‌شود. از این رو اگر فکر رفتن به ارمنستان برای بهره بردن از تخفیف‌های کریسمسی را در سر می‌پرورانید، باید حواستان به تاریخ باشد تا مبادا از تخفیف‌های طلایی جا بمانید. با توجه به این موضوع می‌توانید برنامه سفر خود را برای ۳۱ دسامبر تا ۱۳ ژانویه ترتیب دهید.

از جمله مراکز خریدی که در سفر به ارمنستان می‌توانید از تخفیف‌های کریسمسی آن استفاده کنید، دالما گاردن است که یکی از قدیمی ترین مراکز خرید ارمنستان بوده و برندهای مطرحی چون زارا، مارکس اند اسپنسر، لوییز و… در این مرکز خرید ۲ طبقه‌ای شعبه داشته و تخفیف به مناسبت کریسمس شامل حال محصولاتشان می‌شود. همچنین امکانات مرکز خرید دالما گاردن شامل مواردی چون سینما، رستوران و سالن بولینگ می‌باشد که می‌توانید از آنها به منظور تفریح یا رفع خستگی بعد از خرید استفاده کنید.

مرکز خرید ایروان مال نیز یکی دیگر از مراکز خریدی است که اغلب گردشگران از آن استقبال خوبی کرده و اگر که به دنبال تخفیف به مناسبت کریسمس هستید، حتما باید سری به آن بزنید. چون این مرکز خرید نه تنها در ایام کریسمس بلکه در سایر اعیاد نیز گزینه مناسبی برای خرید محسوب می‌شود. مرکز خرید ایروان مال صرف نظر از معماری منحصر به فردی که دارد، چیزی حدود ۱۲۰ فروشگاه داشته که اکثرشان دربرگیرنده برندهای مشهور در دنیا هستند.

تخفیف به مناسبت کریسمس در ترکیه

استانبول به سبب نزدیکی به ایران یک گزینه ایده‌آل و در دسترس برای خریدهای مختلف است. به همین خاطر نباید زمان کریسمس از رفتن به آن غافل شوید تا از تخفیف‌های کریسمسی بهره ببرید.

مرکز خرید مال آف یکی از مراکز خرید مدرنی است که برندهای معروفی در آن شعبه داشته و شما می‌توانید از تخفیف‌های کریسمسی آنها در زمان مناسب استفاده کنید. در این مرکز خرید علاوه بر فست فود می‌توانید از غذاهای سنتی ترکیه نیز لذت برده و دسرهای گوناگون آنها را امتحان کنید. از جمله دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به مواردی چون داشتن پیست اسکی، سالن‌های سینما، شهربازی، سالن بولینگ و… اشاره کرد. فراموش نکنید که بازدید و جستجو در تمام قسمت‌های مال آف به زمان زیادی نیاز دارد.

علاوه بر مال آف، مرکز خرید کاپیتول نیز یکی دیگر از مراکز خرید مدرن موجود در استانبول است که شما در زمان مناسب می‌توان از تخفیف به مناسبت کریسمس در آن استفاده کنید. کاپیتول در ۶ طبقه ساخته شده و در آن محصولاتی از بهترین برندهای دنیا و همینطور ترکیه به فروش می‌رسند. اگر به دنبال خرید انواع لباس، لوازم آرایشی، کیف و کفش و محصولاتی از این دست هستید، حتما باید سری به مرکز خرید کاپیتول بزنید. همچنین این مرکز خرید مجهز به زمین بازی و اتاق مخصوص نگهداری از کودکان بوده و علاوه بر اینها می‌توانید از سالن بولینگ، سالن‌های سینما، غذاهای لذیذ سنتی و فست فودهای موجود در آن لذت ببرید.

تخفیف به مناسبت کریسمس در گرجستان

گرجستان نیز یکی دیگر از کشورهایی است که در ایام کریسمس می‌توانید به آن سفر کرده و از قابلیت تخفیف به مناسبت کریسمس در فروشگاه‌های آن استفاده ببرید. تفلیس بهترین شهر گرجستان به منظور انجام خریدهای مختلف محسوب می‌شود؛ چرا که گردشگران زیادی به آن سفر کرده و از این رو شاهد وجود مراکز خرید متعددی در آن هستیم.

به عنوان مثال ایست پوینت یکی از مراکز خرید تفلیس بوده که مساحت زیادی داشته و با وجود ۱۵۰ فروشگاه در آن می‌توانید مایحتاج خود را به راحتی خریداری نمایید. همچنین این مرکز خرید دارای سینما سه بعدی، باشگاه مخصوص کودکان، سالن بولینگ، کافه و رستوران بوده و در نتیجه علاوه بر خرید در آن می‌توان اوقات خوشی را هم سپری کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 53 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 21 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.