دریچه تکنولوژی خدمات پوشاندن درز انقطاع ساختمان در سازه لوکس - ژوانا

خدمات پوشاندن درز انقطاع ساختمان در سازه لوکس

شاید شما هم به این موضوع توجه کرده باشید که وقتی روبه روی یک ساختمان چند طبقه نیستید مابین دو ساختمان ممکن است یک فضای خالی چند سانتیمتری ببینید. به این فضا درز انقطاع ساختمان گفته می‌شود و معمولاً وجود همچین فضایی یا درزی بین ساختمان دلایل مختلف دارد. یکی از این دلایل بحث مالکیت فضا و قوانین شهرداری است که ایجاد می‌کند بین دو ملک یک فاصله وجود داشته باشد.  از جمله دلایل دیگری که برای این فاصله و این فضا می توان ذکر کرد و نام برد دلایل مهندسی و ساخت و ساز است.

موضوع از این قرار است که فاصله بین دو ساختمان باعث می‌شود که در زلزله ها و وزن ساختمان ها روی یکدیگر نیفتد و خرابی کمتری به بار بیاید.

اما این موضوع داشتن درس بین دو ساختمان گاهی اوقات مشکل‌ساز می‌شود. خیلی اوقات دیده می شود که بین دو ساختمان و دردی که به وجود می‌آید محل تجمع له های ساختمانی یا وسایل یا اجسام مختلف می‌شود که دسترسی به آنها و خارج کردن شان از آن فضا غیرممکن است.

در بسیاری از اوقات هم محل تجمع پرندگان می شود. این موضوع به خودی خود مشکل نیست که درز انقطاع ساختمان محلی برای تجمع پرندگان باشد اما هنگامی که سر و صدای آنها از پشت دیوار صبح زود ما را بیدار می کند تبدیل به معضل می شود.

معمولاً برای این که این اتفاق نیفتد از بیرون درز انقطاع ساختمان را می بندند و به اصطلاح به آن آب بندی نما نیز گفته می شود. یکی از شرکتهایی که کار بستن درز انقطاع یا همان آب بندی نما را انجام می دهد شرکت سازه لوکس است. همچنان بسیاری از اوقات دیده می‌شود که ساکنان بیشتر علاقه دارند که درز انقطاع ساختمان را با توری مرغی ببندند. اگر شما هم جزء کسانی هستید که دوست دارید درز انقطاع ساختمان شما با توری مرغی بسته شود باز هم سازه لوکس به کمک شما می آید و خدمات آب بندی نما یا همان پوشاندن درز انقطاع را برایتان در اسرع وقت و با کیفیت مناسب و قابل قبول انجام خواهد داد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 174 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 19 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها