دریچه تکنولوژی سوالات متداول لیفت سینه - ژوانا

لیفت سینه

سینه ها به دلایل مختلفی مانند افزایش سن، نیروی گرانش، تغییرات هورمونی، شیردهی یا اضافه وزن می تواند دچار شل شدگی شود و رو به پایین بیوفتد. از آن جایی که سینه ها نقش مهمی در شکل و فرم بدن خانم ها دارد، این شل شدگی و افتادگی سینه می تواند در اعتماد به نفس خانم ها تاثیرات منفی داشته باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی، انجام عمل لیفت سینه در تهران باعث می شود تا پزشک شما سینه ها را به طرف بالا بکشد و فرم ایده آلی به سینه های شما بدهد.

عمل لیفت سینه، ماستوپسی نیز نامیده می شود. در این روش، یک جراح پلاستیک سینه ‌های شما را به طرف بالا می‌آورد و به آن‌ها شکل می‌دهد تا ظاهری سفت ‌تر و گردتر به آن‌ ها بدهد. این جراحی همچنین پوست اضافی اطراف سینه شما را برداشته تا عمل شما به نحو احسن پایان گیرد.   در این مقاله قصد داریم تا به سوالات متداول شما در مورد لیفت سینه پاسخ بدهیم.

لیفت سینه چقدر دردناک است؟

پس از لیفت سینه، کمی احساس ناراحتی، تورم و کبودی خواهید داشت و ممکن است پوست شما سفت شود. این اثرات حدود دو هفته باقی می مانند و با گذشت زمان به مرور از بین می روند. اگر در نزدیکی محل برش ها، تخلیه کننده ترشحات داشته باشید، تیم مراقبت های بهداشتی آنها را چند روز پس از عمل خارج می کنند.

نتیجه لیفت سینه تا چند سال باقی می ماند؟

به طور کلی، زنان معمولا می‌ توانند از نتایج لیفت سینه خود برای حدود ۱۰ تا ۱۵ سال لذت ببرند، اگرچه برخی از بیماران می‌ توانند قبل از نیاز به لیفت مجدد، مدت زمان بیشتری را ادامه دهند.

آیا نوک سینه ها بعد از لیفت سینه تغییر می کند؟

یکی از نگرانی های رایج در میان بیماران لیفت سینه این است که آیا بعد از جراحی احساس نوک سینه تغییر می کند. تقریبا در همه موارد، هرگونه تغییر در حس نوک پستان موقتی است و معمولا در عرض ۶ تا ۸ هفته پس از عمل لیفت سینه برطرف می شود.

معایب انجام لیفت سینه چیست؟

به دلیل برداشتن پوست و تغییر موقعیت مورد نیاز در این روش، خطر ایجاد جای زخم و از دست دادن حس افزایش می یابد. علاوه بر این، اگر به دنبال تغییر شکل، حجم و کانتورینگ بیشتری هستید، لیفت سینه گزینه های زیادی را ارائه نمی دهد. درد لیفت سینه از عوارض لیفت سینه است.

آیا لیفت سینه می تواند طبیعی به نظر برسد؟

لیفت سینه برای زنانی که فقط به دنبال بازگرداندن جوانی طبیعی سینه های خود هستند بسیار مفید است. از آنجایی که این روش باعث افزایش حجم نمی شود، ظاهر و احساس بسیار طبیعی دارد که گزینه خوبی برای زنانی است که در حال حاضر مقدار مناسبی از بافت طبیعی سینه دارند.

عمل لیفت سینه

آیا سوتین سینه های شما را لیفت می کند؟

سوتین نمی‌ تواند سینه‌ های شما را تغییر دهد، اما می‌ تواند آنها را حمایت و بلند کند. یک سوتین مناسب ظاهری را که می خواهید در زیر لباس به شما می دهد.

برای اینکه درمورد نحوه مراقبت های بعد از لیفت سینه بیشتر بدانید، پیشنهاد میکنیم به سایت دکتر ایزدپناه مراجعه نمایید.

آیا می توانید بعد از لیفت سینه، شیر بدهید؟

لیفت سینه معمولا تاثیری بر شیردهی ندارد و اکثر بیماران جراحی لیفت سینه قادر به شیر دادن بدون هیچ مشکلی هستند. به طور کلی بیمارانی که قبل از جراحی لیفت سینه می توانند شیر بدهند، احتمالا پس از جراحی نیز می توانند به شیردهی خود ادامه دهند.

بعد از لیفت سینه چه نوع سوتینی بپوشیم؟

پس از جراحی سینه، توصیه می شود از یک سوتین پنبه ای محکم و بدون سیم استفاده کنید. این کار بعد از عمل بزرگ کردن سینه، جراحی کوچک کردن سینه، اصلاح سینه و جراحی لیفت سینه توصیه می شود.

بهترین سن برای لیفت سینه چه سنی است؟

برای بسیاری از زنان، بافت سینه در سن ۱۶ سالگی به طور کامل رشد می کند، اما برای برخی دیگر، سینه های آنها تا ۲۰ سالگی به رشد خود ادامه می دهد. زنان جوان ۱۸ تا ۲۵ ساله که سینه‌ هایشان کاملا رشد یافته است و می‌ خواهند ظاهر بهتری داشته باشند، می‌ توانند این جراحی را انجام دهند.

لیفت سینه ومپایر چیست؟

لیفت سینه ومپایر (VBL) سینه های شما را بدون جراحی بزرگ می کند. در این جراحی، پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) برای بهبود بافت پوست و پرتر نشان دادن سینه ها، به داخل پستان شما تزریق می شود. عوارض جانبی این روش کم است، اما ممکن است شامل کبودی، تورم و حساسیت باشد و هیچ دوره نقاهتی ندارد.

چرا سینه ام بعد از لیفت سینه سفت می شود؟

این بسیار طبیعی است که سینه های شما در چند هفته اول پس از جراحی احساس “سفتی و بلندی” داشته باشند. با کاهش تورم، سینه ها نرم شده و می افتند. جراح به احتمال زیاد برای شروع، به شما یک رژیم ماساژ می دهد تا روند بهبودی را تسریع کند.

آیا سینه ها بعد از لیفت سینه متورم می شوند؟

نتایج جراحی معمولا در یک هفته پس از جراحی به دلیل تورم و کبودی قابل تشخیص نیست. در واقع، شما حتی ممکن است در طی یک یا دو هفته اول پس از جراحی متوجه شوید که سینه شما “بسیار بزرگ” به نظر می رسد. نگران نباشید، این موضوع کاملا طبیعی بوده و به دلیل تورم ناشی از جراحی است.

آیا لیفت سینه کرج ایمن تر از ایمپلنت است؟

لیفت سینه از ایمپلنت سینه ایمن تر است. البته تعداد روش‌های ترکیبی که هم لیفت سینه و هم ایمپلنت سینه را شامل می‌شود در سال های گذشته افزایش یافته است.

آیا باید لیفت سینه را با ایمپلنت سینه انجام داد یا بدون آن؟

به طور کلی توصیه می شود که لیفت سینه را بدون ایمپلنت انجام دهید، چرا که معمولا ایمپلنت ها را می توان در جراحی های بعدی استفاده کرد. این کار به بیمار زمان می‌دهد تا کاملا مطمئن شود که آیا می‌ خواهد علاوه بر لیفت، ایمپلنت سینه هم داشته باشد یا خیر.

عمل زیبایی با دکتر کامبیز ایزدپناه

آیا در لیفت سینه پوست اضافی برداشته می شود؟

بله، در این روش پوست اضافی که در اثر پیری یا افتادگی سینه به جا مانده است برداشته می شود. همچنین این روش به جراحان این امکان را می دهد که مکان جدیدی را برای نوک پستان تعیین کنند.

چه حرکاتی به لیفت سینه شما کمک می کند؟

وضعیت نامناسب بدن باعث آویزان شدن سینه ها در اثر وزن خود می شود و فشار و تنش را بر بافت سینه وارد می کند که منجر به افتادگی می شود. تمرینات قفسه سینه مانند شنا، پرس روی نیمکت و شنا درون آب نه تنها می تواند قدرت عضلانی را بهبود بخشد، بلکه وضعیت بدن را نیز بهتر می کند.

اگر از بین بسیاری از روش های جراحی سینه، تمایل به انجام لیفت سینه با لیزر دارید، میتوانید به سایت دکتر ایزدپناه مراجعه نمایید تا در مورد نحوه انجام آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آیا می توانم بعد از لیفت سینه راه بروم؟

بیماران می توانند پس از انجام این عمل، پیاده روی های کوتاه مدت را برای کمک به جریان خون مناسب و کمک به روند بهبودی آغاز کنند. زنان باید به مدت شش هفته یا تا زمانی که جراح پلاستیک به آنها توصیه می کند، از انجام ورزش های شدیدتر یا تمرینات قدرتی خودداری کنند.

آیا لیفت سینه موقتی است؟

اگر بدن شما کلاژن بیشتری تولید کند، می تواند خاصیت ارتجاعی پوست در ناحیه سینه را افزایش دهد. در غیر این صورت، نتایج جزئی و موقتی خواهد بود.

بعد از لیفت سینه چگونه بخوابم؟

خوابیدن به پشت در حالی که سر و سینه کمی بالاتر قرار بگیرد، تجمع مایعات را به حداقل می رساند، گردش خون را بهبود می بخشد و به شما امکان می دهد فشار را از ناحیه قفسه سینه بردارید تا بهترین نتیجه را داشته باشید. از خوابیدن روی شکم یا غلت زدن به پهلو باید اجتناب شود.

آیا جای زخم های لیفت سینه بهبود می یابد؟

جای زخم های لیفت سینه هرگز برای همیشه ناپدید نمی شوند. با این حال، آنها کمرنگ و صاف می شوند. بلافاصله پس از جراحی، جای زخم های شما ظاهر روشن تری خواهند داشت و نازک تر و برجسته تر می شوند. در نهایت آنها کمی تیره تر از پوست شما خواهند بود.

چه مدت بعد از لیفت سینه می توانم دوش بگیرم؟

در حالی که دوره بهبودی برای هر فرد منحصر به فرد است، به طور کلی توصیه می شود که تا ۴۸ ساعت پس از جراحی از دوش گرفتن خودداری شود.

آیا خونریزی بعد از لیفت سینه طبیعی است؟

محل برش های شما ممکن است برای مدت کوتاهی پس از جراحی مایع و مقداری خونریزی داشته باشد، اما این طبیعی است. سوتین خود را به صورت شبانه روزی بپوشید.

عمل زیبایی با دکتر کامبیز ایزدپناه

سخن پایانی

فراموش نکنید که انواع جراحی‌های پلاستیک، ترمیمی و زیبایی نظیر لیفت سینه با نخ باید با ظرافت و دقت انجام شود تا نتیجه حاصل از آن طبیعی و مطلوب باشد. اگر قصد انجام هر کدام از جراحی های فوق را دارید، شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع جراحی‌های زیبایی، مقالات سایت را  به آدرس drkambiz-izadpanah.com مطالعه نموده و یا نمونه کارهای بیشتری را در پیج اینستاگرام دکتر ایزدپناه مشاهده کنید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 122 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 14 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.